Razele soarelui imi mângâie liniștitor fata. Un vânticel adie ușor printre ramurile copacilor, răcorind puțin aerul de dimineata. Deschid un ochi si trag o gura de aer in piept. Ma ridic in fund si ma cercetez. Ceasul de la mâna stânga e inca funcțional, cu toate ca are câteva mici zgârieturi. In rest, hainele s-au uscat. Ii trezesc si pe ceilalți si începem sa stabilim ce sa facem.
-Pai hai totuși sa verificam tunelul ăla. Adică poate fii un loc bun pentru stat.insistă Diana
Acum, fiind singura varianta pe care o avem, ne îndreptam spre gura tunelului,care prin care pătrunde lumina solară. Cândva prin el trecea un trenulet,doar ca acum au fost scoase sinele. Eu nu am apucat sa ma dau,fiind desfiintat cand eu aveam 4 ani. Când Pășesc prima data in tunel, lovesc ceva cu piciorul. Acest obiect zboară la câțiva centimetrii mai departe,eu ma aplec si il iau si realizez ca e o lanterna. Aprind lumina si luminez locul. Nu e un simplu tunel, ci locul asta e mult mai mare decât se vede pe afara. Sunt aici si multe lucruri, cum ar fii câteva saltele de pat cu arcurile pe afara ,niște lemne ,haine vechi si rupte si chiar si niște bureți.
-Eu nu intru acolo!urla Amy de afara
-Ce ai mai pățit si tu acum?ma rastesc eu la ea
-Pai ce e pe acolo pe jos?Eu sunt in picioarele goale. Nu intru acolo fără pantofi.
-Nu o sa mai ai prea curând pantofi. Ce naiba, nici bani nu avem si ți-e îți arde de pantofi! Si in plus,poti sa te obisnuiesti. Sunt unele persoane care chiar merg desculte din placere. Deci o sa fie ok!
-TIE îți e ușor sa vorbești, tu ai adidașii aia ai tai. Si in plus de asta,nu e nevoie sa imi vorbesti tu de oamenii care merg desculti!continua Amy cearta
-OK, OK, gata. Nu e timpul sa ne certam.se baga si Diana
-Are dreptate. Ar trebui sa facem ceva cu locul asta pana diseară. Uitați cum facem. Eu o sa merg sa verific casa lui Amy, Emma,James si Diana se ocupa de locul asta iar Amy si Logan caută lucruri pe afara. E OK?propun eu un plan
-Eu as putea sa fac o matura. Din bete si frunze.zice Amy incantata
-OK. Hai sa începem treaba-Diana
Plec din parc si ma îndrept spre casa lui Amy. Evident, si aceasta explodează.Perspectiva lui James
După ce tom pleacă, imi dau seama ca sunt 3 saltele pe care încap câte doua persoane.Ar trebui sa spălăm saltelele astea înainte sa dormim pe ele, cine știe câți germeni au.
-Emma,Diana, ajutati-ma si pe mine sa le scoatem! Le zic eu fetelor
Apucam toți trei o saltea si începem sa o tragem spre ieșire. Afara soarele deja strălucește,dar fiind vineri nu prea e multă lume in parc. Amy si Logam vin si ei dintre copaci ținând in mâna doua maturi improvizate din lemne, dar care par OK.
-Luați măturile astea si faceți curat in tunel.zice Amy
-Voi trebuie acum sa luați saltelele astea si sa le spălați. Adică nu putem sa dormim la noapte pe astea.Le duceți la lacul ăla si le frecați cu bureții ăștia. Zic eu,aruncându-le buretii
-Eu nu mai intru in apa . Nu ma ud iar.zice Logan
-Pai trebuie sa facem ceva cu locul asta. Pana la urma e doar putina apa!zice Amy
-Dacă vrei poți sa te dezbraci sa intri in apa.propun eu
Își da jos sacoul si il arunca cât colo, apoi bagă bureții in buzunar si apuca un colț de saltea. Amy apuca celălalt colț si pornesc spre lac. Eu si cu Emma ducem si celelalte afara, apoi Ne apucam de maturat. Pe jos e mult gunoi, dat reușim in cele din urma sa il ducem pe tot afara, formând un maldăr de gunoaie. Acum pe jos e doar gresia de la tunel pe o raza de vreo 20-25 de metrii de la intrare. Cu aproximație, de la gura tunelului pana unde stam noi sunt vreo 10 metrii, iar locul unde stam noi e destul de mare, sub forma circulara. Găsim intr-un colț al ,,camerei'' o lada abandonată,unde evident nu e nimic in ea. Sprijinim măturile de perete si încep sa mai caut chestii pe aici.
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AbenteuerDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...