-Imi iubesc viata!exclama Mike,ciocnind in pahar de bere cu mine!
-Si eu,prietene,si eu!
Dau berea pe gât,apoi ma arunc in piscina,cu tot cu ochelarii de soare. Ies la suprafata apei si ma întind pe spate,plutind. Nu durează mult si telefonul meu incepe sa sune.
-Cine e?intreb eu
-Diana,imi raspunde Emma
Ies din piscină si raspund la telefon.
-Alo,Tom?
-Ce vrei?
-Voiam sa iti zic la multi ani. Inca esti asa supărat pe mine?
-Da. Mersi. Pa.
Închid telefonul si il pun pe masuta,dar realizez ca nu mai am chef de piscină sau de asa ceva. Cred ca o sa merg la o plimbare prin pădure,dar intai ma îndrept spre casa sa ma schimb
-Unde te duci?ma intreaba Emma
-Pana la baie.
Intru in casa,imi dau jos sortul si imi pun niste boxeri negrii,tricoul de mai devreme si imi pun tenisii rosii,sapca alba si ies din casa. Ma uit la ceas,fiind doar trei.
-Unde mergi?intreaba Mike
-Sa ma plimb.raspund eu
-Vrei sa vin si eu?se ofera Emma
-Daac vrei tu...
Se ridica de pe sezlong si vine spre mine,in timp ce isi trage peste costumul de baie o rochie,isi pune papucii si plecam la plimbare,Mike rămânând la soare
Mergem putin timp pe strada,apoi intram in pădure.
-Deci,inca o urasti pe Diana?
-Nu o urăsc,dar nu pot sa o iert. Adica m-a tradat,a plecat cu James. Si apoi a mai fost si faza de anul trecut...
-Stiu. Imi e dor de ea uneori... Adica stam in aceeasi camera,dar totusi. S-a schimbat...
-Inteleg. Si mie imi e dor uneori de James. Adica stiu ca m-a lăsat si toate cele,doar ca era cel mai bun prieten al meu si logic ca imi pare rau. Dar nu stiu daca lui ii mai pasa...
-Eu sunt sigura ca ii pasa. Dar stii ce nu inteleg eu? De ce nu vrei sa te mai pui cu nici-o fata. Inca te mai gândesti la Ashley?
-Da. Nu pot sa o uit.
Ne oprim putin si ne asezam pe o buturuga.
-Stii,uneori cred ca esti singura persoana in care pot sa am incredere. Adica evident,Mike e prietenul meu cel mai bun,stie totul despre mine,doar ca stii,parca tot lipseste ceva intre noi. Stiu ca nu întelegi.
-Ba inteleg. Uite Tom,chiar te inteleg. Stai calm,poti sa ai incredere in mine,nu ii zic.
-Ok,mersi. Ma intreb daca o sa ma mai împac vreodata cu James...
-O sa va împăcati voi pana la urma. Si pe langa asta,Logan nu are nimic cu tine,Amy nu are nimic cu tine...
-Da ma stiu,doar ca si eu au plecat cu James.
Apoi un moment de tăcere prelung. Dupa tot ce s-a intamplat,Emma a fost langa mine mereu. Adica dupa aventura de acum doi ani toti s-au schimbat. Doar ea a ramas asa cum era.
Dupa ceva timp de stat,ne ridicam si ne întoarcem la cabana. Pe drum suntem amândoi tacuti,pana cand pe drumul spre cabana trece un Jaguar de ultima generatie,decapotabila si neagra,care merge cu o viteza uluitoare. Si totusi,e ciudat ca trece cineva pe aici.
Intr-o fractiune de secundă,intoarce capul spre mine si simt ca mor pe loc. E chiar mafiotul pe care l-am omorât parintii acum doi ani. Dar nu poate sa fie adevarat. Trebuie sa fie doar imaginatia mea. Masina se depărtează tot mai mult,si sunt aproape sigur ca a fost doar o iluzie.
Cand ajungem la cabana Emma se apuca sa faca ceva de mancare pentru diseară,iar eu merg sa fac un dus.
Salut! Nu,inca nu am murit! Stiu ca nu am mai postat din august,stiu ca nu m-am tinut de cuvant,dar de azi o sa incerc sa postez si eu regulat. V-as ruga pe cei care inca mai citesc cartea asta sa lase acolo un vot si o parere in comentarii,doar asa,ca de revedere. Si as mai vrea sa promoveze o carte genială,si anume cartea lui ScarletCrime,si anume ,,a complica''. Aruncati un ochi si pe acolo,e la inceput dar cartea promite multe. Astea fiind zise,ne auzim saptamana viitoare
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AventuraDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...