capitolul 18-Asta e adevarat part2

26 4 0
                                    

Acum sunt singur intr-o camera din vila lui Ashley. Au trecut trei zile si toti asteapta un raspuns. Dar eu nu stiu ce sa aleg. Adica ce am facut aici în ultimele trei zile a fost incredibil: am fost la plimbare cu skate-ul cu Thobias si Sam,mi- vizitat părintii si pe fratele meu, am fost la mall si in cele din urmă am facut sex cu Ashley. De cat timp asteptam clipa asta. Suntem sau eram impreuna de 2 ani,si chiar o iubesc foarte mult. Oricum,au fost niste zile perfecte. Efectiv perfecte. Dar daca aleg sa raman aici e un semn de lasitate?
Aud cum cineva bate in usa si strig sa intre. In camera intra Sam,care se aseaza langa mine pe canapea.
-Ce faci frate?
-Bine. Cred. Adica nu stiu . Nu stiu ce sa fac în continuare.
-Uite ce e. Lupta aia e pierdută. Sunteti 6 copii contra unui mafiot. Crede-ma . Nu aveti cum sa scăpati vii de acolo.incearca sa ma faca Sam sa aleg lumea asta.
-Stiu,dar nu imi place sa rununt. Si in plus,poate avem o sansa sa castigam. Adica sunt bine antrenati si nu as vrea sa ii părăsesc. Sunt prietenii mei si ei. Nu stiu daca stii prin ce trec eu acum...
-De fapt,stiu si te inteleg. Dar nu e mai bine sa alegi lumea asta? Adica tu rămâi aici si o sa vina si ceilalti in curand. Lumea asta e perfecta. Adica nu sunt hoti,criminali,mafioti si scoala nu e obligatorie. Mai mult. Timpul nu trece. O ai pe Ashley pentru tine toata ziua. Poti sa faci ce vrei tu aici cand vrei si unde vrei.
-Stiu ca e perfect totul aici,dar parca prefer sa traiesc in cealalta lume,cu toate imperfectiunile ei.
-Tu esti nebun?
-Frate,e alegerea mea si daca au venit aici sa ma influentezi poti sa pleci. Mai am o ora in care sa ma gandesc,asa ca te rog să nu mai faci presiuni. O sa aleg ce consider ca e mai Bine.incep eu sa tip la Sam,fara sa imi dau seama de tonul vocii.
Iese din camera dezamăgit. Acum eu am simt ca un dobitoc. Si tot nu stiu ce sa aleg.

Perspectiva lui Ashley

Stau cu Ann pe hol,chiar langa usa lui Tom.Sam e înăuntru,încercând să îl convingă pe Tom sa ramana aici.
Deodată ,usa se deschide si din camera iese Sam,evident dezamăgit. Închide usa dupa el si se uita la mine.
-Deci....
-A inceput sa tipe la mine. Stii ca nu ii place sa fie influentat.
-Stiu. Mersi oricum.
Sam se întoarce si coboară în sufragerie,unde il asteapta Thobias. Eu mă întorc cu spatele si incep sa alerg spre scările care duc la etajul doi,unde urc o scara care da in pod. Ma urc pe diferite lucruri aruncate pe aici pana la o trapă,care da la acoperis. Urc pe acoperisul casei si ma apropii de margine. Ma asez chiar pe margine,lansandu-mi picioarele atârnate in aer. Fara sa imi dau seama incep sa plâng.
- Pot sa stau aici?
Ann nu mai asteapta raspunsul meu si se asează langa mine. Ma ia in brate,apoi ma intreaba ce s-a intamplat.
-Pe Thomas l-am pierdut o data. Nu pot sa il pierd iar. Daca o sa vrea sa se întoarcă? Daca nu o sa vrea sa ramana cu mine aici?
-Sigur o sa vrea sa ramana aici cu tine. Te iubeste. Sigur o sa....
Nu isi mai termină propozitia si pe strada se vad doi oameni,unul in negru si unul in alb. Păzitorii Timpului.
-Repede Ann. Anunta-i pe băieti sa pregătească totul . Vin pentru Thomas. Pentru alegerea lui. Si inca ceva . Trage cat de mult poti de timp.
Se ridica si pleaca. Apoi imi vine in minte o idee,una nebuna. Ma ridic si eu de la locul meu si fug spre dormitorul meu. Imi scot tricoul si fusta,înlocuind toate astea cu o rochie moderna albastră. O îmbrac imediat,apoi ma trântesc in pat. Imi scot perechea de bascheti din picioare si sosetele,iau din dulap o pereche de pantofi cu toc,de aproximativ 11 cm. Ma in alt rapid si imi aranjez putin părul in oglinda. Apoi deschid usa si merg cat de repede pot spre sufragerie. Pe canapea sunt Sam,Thobias si Ann,iar cei doi Pazitori sunt asezati pe cate un scaun. Imi trag si eu un scaun si ma asez chiar cand in încăpere intra Tom
-Domnule Thomas,v-as ruga sa ne comunicăti alegerea dumneavoastra. Ramaneti in lumea asta sau va întoarceti in lumea din care ati venit.
-Mi-a fost greu sa iau o decizie. Dar pana la urma am luat o decizie. O sa aleg ...

Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum