Perspectiva lui Mike
Au mai trecut doua zile. Tom inca nu s-a trezit. Abea ce am plecat de la infirmerie,acum îndreptându-ma spre camera mea. In spatele meu cineva ma striga din senin. Ma întorc si il vad pe James venind dupa mine.
-Mike....
-Ce vrei James?
- Ce ai frate cu mine? Nu ti-am facut nimic tie...
-Da,ma rog. Cum zici tu. Ce vrei?
- Uite cum sta treaba. Diana e iubita mea. Dar de vreo doua zile se poarta ciudat. Mai exact de cand a vorbit cu tine in salonul lui Thomas. Ce i-ai zis?
- Nu e treaba ta! Nu te privesc pe ti e planurile noastre!
-Ma doare în p**a de planurile voastre. Dar nu o mai include in ele pe Diana,sau o sa va pară rau!
-Ma ameninti tu cumva? Cred ca ai uitat la ce nivel sunt eu si la ce nivel esti tu...
Il vad cum Se enervează si vrea sa imi dea un pumn. Ma feresc,il prind de mana si ii dau un genunchi in coaste,acesta căzând la podea. De mult am asteptat momentul asta...
Plec apoi spre camera mea si ma arunc în pat. Cred ca e cazul sa dorm putin. Nu am mai dormit de vreo trei zile.
Fara sa imi dau seama,adorm instant,îmbrăcat. Ma trezesc dupa putin timp intr-o camera,mai mult un birou. Dar e gigantic biroul. In fata mea e un bărbat pe la vreo 40-45 de ani ,îmbrăcat la costum,cu un pistol in mana,îndreptat fix spre inima lui Tom,care e langa mine cu mâinile sus. Realizez ca si eu am mâinile ridicate in semn de predare,lipsiti de un perete. In cealalta parte a mea,Emma e întinsă pe podea,inconstientă. Ceva imi zice ca e moartă.
-Deci,domnule Thomas,mai aveti ceva sa spuneti inainte sa plecati de pe aceasta lume?il intreaba tipul cu pistolul pe Tom.
-Da. Ca nu castigi tu asa de usor!
-Ai vrea tu!
Apoi incepe sa rada isteric. Eu transpirația foarte tare. Imi e frica. Imi simt inima cum bate incredibil de tare. Emma e moartă si Tom e pe duca. Dupa el cel mai probabil urmez eu. Asta a fost.
-Deci,domnule Thomas,e timpul sa pleci!
Aud usa de langa mine cum se tranteste de perete,imi întorc capul instant si ii vad in usa pe Diana,James si Logan,cu pistoale in mana,Diana urlând:,,Nu asa de repede''
Imi întorc apoi privire spre tipul la costum,care se prabuseste la podea,in timp ce sângele ii curge din cap. E mort de data asta.
Apoi imi întorc privirea spre Tom,care e si el la pământ,încercând să acopere rană produsă de glont in cutia toracică.
-Mike...zice Tom încet,in timp ce se stinge.
-Am ajuns prea târziu!exclama Diana,apoi incepe sa plângă.
Deschid ochii si dau cu capul de patul lui Tom,de deasupra mea. Imi dau seama ca sunt transpirat tot. A fost doar un vis. Imi dau jos tricoul si ma uit la ceas. E 5 dimineata. Asta inseamna ca au trecut 7 ore de cand am plecat de la Tom. Ma duc in baie,fac un dus si a ma duc inapoi la Tom in salon.Perspectiva Emmei
Au mai trecut 3 zile. Am trecut peste inca doua selecții. Dar totuși, de ce Tom si Mike nu au venit inca după mine. Probabil ca e cazul sa explorez sediul ca sa știm pe unde sa o luam spre ținta noastră.
-Zoey,cred ca e cazul sa facem un plan al bazei. Mike si Tom ar trebui sa apăra in curând. Sa facem si noi ceva sa ii ajutam . Fii atenta ce o sa facem :........
In următoarea dimineata,când suntem chemate pe stadion pentru selecție,ma prefac ca ma impiedic,căzând peste un gardian. Acesta imi da doua palme,ma da cu capul de peretele din spate,dar macar am reusit sa ii iau cartela de acces.
Apoi,dupa ce sunt luate vreo 5 fete,suntem trimise inapoi la celule. Ma prefac ca mi se face rau,tusesc tare si apoi ma prefac ca nu pot sa mai respir. Exact cum am plănuit,sunt luata ca un sac de cartofi de un gardian si pleaca cu mine. Sunt doua posibilitati. Ori ma duce sa am omoare ca sa nu ii molipsesc si pe altii,ori ma duce la infirmerie. Sper ca a doua sa fie aia buna,altfel o sa fie nasol.
Se pare ca am avut noroc,pentru ca ma arunca pe un pat intr-o camera alba. Ii zice ceva unei femei bătrâne,îmbrăcată în alb,apoi pleaca
-Deci te-ai îmbolnăvit,este? Cred ca stiu de ce. De fapt,sunt zeci de cauze pentru care ai fi putut sa fii bolnavă. Dar totusi... Care sunt simptomele?ma intreaba baba,care probabil e pe post de infirmieră.
-Pai,ma doare stomacul si tusesc din cand in cand.
-Aha!Stiu exact ce sa iti dau! Doar,stai aici. Ma întorc în câteva minute.
Evident,nu stau unde mi-a zis sa stau. Ma ridic rapid din pat si incep sa caut un telefon in camera asta. Gasesc unul,chiar daca e foarte vechi pe o masuta. Exact de ce aveam nevoie. Dar aud pasi pe hol,asa ca sar inapoi in pat,ascunzându telefonul in fusta.
-Gata,am adus ingredientele. Acum trebuie doar sa iti fac! Doar stai cuminte si asteapta.
Nu mai am ce sa fac azi,asa ca raman in pat,si astept urmatoarea ocazie sa il sun pe Tom
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AdventureDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...