Intram in masina si pornim cu cea mai mare viteza spre sediul CIA.
-Ba,oare sa il anuntam pe Justin ca s- a intors teroristul ala?intreaba Mike
-Nu stiu,eu zic sa mergem la sediu,sa ne pregătim pentru atac!zic eu
-Ba,noi suntem trei. El are zeci de gardieni,care probabil ca sunt mult mai bine antrenati. Trebuie sa atacăm strategic. Nu putem sa intram cum am intrat acum doi ani!ma contrazice Emma
-Ai si tu dreptate. Si atunci ce facem?intreb eu
Nimeni nu raspunde,asa ca dau drumul la radio,care merge in continuare pana ajungem la sediu. Parcam masina in parcarea special creeata pentru mine si urcam in fuga in lift. Coboram la etajul nostru si alergam pe hol. Diana iese din camera ei,dar noi trecem in fuga pe langa ea.
-Tom? Deja v-ati intors?ma intreaba ea
-Nu e treaba ta!ii raspun eu răstit
Trecem pe langa ea si intram in camera mea si a lui Mike. Ma uit la ceas si realizez ca e ora 7. Inca e ziua mea,si evident ca nu pot sa am o zi normala.
-Deci,face trafic cu fete...incepe Mike o idee
-Deci....continua Emma
-Stiu cum putem sa intram in sediul lui. Dar nu o sa iti placa Emma!zic eu
-Nu-mi zice ca ....
-Ba da. Care sunt cele mai inalte tocuri pe care le ai?Trag masina pe dreapta pe autostrada. Coboram toti trei din masina. Mergem putin pe jos,apoi ne oprim.
-Chiar trebuie sa fac asta?intreaba Emma
-Dap. Hai mai repede.
Eu sar dupa un tufis,alaturi de Mike,in timp ce Emma isi da jos tricoul,rămânând in sutienul rosu cu dantelă si pantalonii foarte scurti.
Dupa vreo trei ore de asteptat,deja simt ca nu o sa avem succes. Mike a adormit pe iarba moale,iar Emma e nervoasă.
Cand dau sa ma ridic sa merg la Emma,vad in depărtare o masina care merge cu o viteza uriasa. Ma las imediat jos iar,in timp ce masina incetineste in fata Emmei. Din masina coboară un tip îmbrăcat în negru si cu ochelari de soare. Se apropie de Emma si incep sa vorbeasca ceva,dar nu aud ce. Apoi tipul intra inapoi la volan,Emma se uita rapid in directia mea,apoi urca si ea in spate. Imediat ce masina porneste,il trezesc pe Mike si fugim spre masina mea. Urc la volan si pornesc si eu dupa masina .Perspectiva Emmei
Urc in spatele masinii,iar masina pleaca. Ma uit in urma si il vad rapid pe Tom cum iese din tufis alaturi de Mike.
-Deci... Cum ziceai ca te cheamă?
-Emma
-Emma... Esti sexy. Lu' sefu o sa-i placi sigur!
In gândul meu,il înjur de tot ce gasesc. Dar din fericire,planul a functionat. Sunt pe cale sa intru in barlogul dusmanului,si masina lui Tom e inca in spatele nostru.
Sunt adusa cu picioarele pe pământ in momentul in care masina se opreste iar,tipul care m-a luat coboară din masina si se îndreaptă spre o fata,care asteapta in sutien si chiloti la cativa metrii mai încolo. Vorbesc ceva,dupa care curva asta intra in masina,langa mine. Ma depărteze cat pot de ea,in timp ce masina porneste iar.
Dupa vreo ora de mers,oprim in sfarsit masina pe o strada mai nepopulata si cobor din masina alaturi de celelalte trei fete,luate si ele intre timp de pe autostrada.
-Ok,e timpul sa intram in noua voastră casa!zice tipul care ne-a cules de pe autostrada.
Se apleacă si ridica capacul de la o canalizare si ne face semn sa începem să intrăm. Ma apropii de gaura si ma uit in jos. Se vede doar o scara din metal care duce in jos,sfarsitul nefiind vizibil. Ma dau inapoi,sperând să fiu ultima care intra.
Din moment ce niciuna dintre noi nu vrea să fie prima,gardianul se apropie de noi si o împinge brutal pe una dintre fete.
-Bine,bine,intru eu prima!
Se apleacă,isi da jos tocurile si se îndreaptă spre scara desculta si cu pantofii in mana.
-Ai nevoie de ambele mâini! Lasă-ti pantofii aici!
-Dar jos ce fac? Nu vreau sa merg in picioarele goale!
-Nu prea imi pasa. Faci ce iti zic eu! Treci!
-Stii ce? Asta e prea de tot! Eu am plecat de aici!
-Nu as fii asa de sigur! Tu faci ce iti zic eu!zice gardianul calm,in timp ce scoate un pistol din geacă si il îndreaptă spre capul fetei!
Nemaiavand ce sa zică,aceasta isi arunca pantofii pe jos si incepe sa coboare scara.
Dupa doua minute de tăcere,se adresează următoarei fete:
-E randul tau! Tu ce faci,te descalti sau cobori pe tocuri?
-Ma descalt! Nu mai suport tocurile astea!
Se descalta si ea,isi arunca pantofii si incepe sa coboare scara. Aceeasi poveste si cu a treia fata. Dar acum e randul meu.
-Hai mai repede! Treci pe scara aia odata.
Adevarul e ca ma dor foarte tare picioarele se la pantofi si ca oricum eram pe cale sa ma descalt,deci imi arunc pantofii,simtind strada calda sub tălpi. Ma apropii si eu de gaura si incep sa cobor,dar de cum pun piciorul pe prima treaptă,ma trece un fior. Treapta e foarte rece si mai e si udă. Dar ma gandesc la Mike si la Tom,care au incredere in mine,asa ca merg mai departe ,ignorand frigul.
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AdventureDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...