Ajungem la restaurant fix la ora sapte. Suntem asteptati la intrare de alice si partenerul ei. Aceasta ne conduce la o masă,unde deja sunt Nate si Will,cu partenerele lor. Langa mine mai e un loc liber,unde ar fi trebuit sa fie locul partenerei mele.
Începutul petrecerii e destul de promitătoare. Mâncarea e buna,iar muzica e excelenta. Dupa ce mâncăm,este pusa o piesa lenta,la care se ridica toate cuplurile si se duc pe ringul de dans. Mike se înclină in fata Emmei,o ia de mana si o conduce in mijlocul ringului. In scurt timp nu mai sunt decat eu jos la masa,fara partenera,un alt tip la cateva mese distanta si Diana. Toti ceilalti se distrează în mijlocul salii,in perechi.
Tipul care nu are partenera vine la mine si se asează pe locul lui Mike.
-Auzi,tipa aia de acolo are partener?ma intreaba arătând spre Diana
Nu prea stiu ca sa raspund,nu vreau sa raman singurul care stă jos.
-Da,ăăă,e partenera mea.
-A,ok.
Se ridica si pleaca. Dar deja am facut o tampenie. Acum trebuie să mă duc si sa dansez cu Diana. Ma ridic de la masa si merg spre masa Dianei.
-Am,buna Diana,ai vrea sa dansezi cu mine?
-Am,da presupun. Acum vorbesti cu mine?
-Stii ce,mai bine stau jos.
Nervos,plec de la masa si ma îndrept spre baie. Ma asez in fata oglinzii si imi aranjez părul. Scot din buzunar fixativul si imi dau prin păr,apoi merg la toaleta.
Cand dau sa ma spăl pe mâini,se aud deodată impuscaturi,tipete si explozii.
Ma duc rapid la usa si vad toata sala de bal acoperită de impuscaturi si praf. Sunt cativa oameni imbracati in negru,cu arma. Toata lumea da sa iasa din camera,imbulzindu-se si ferindu-se pe cat posibil de gloante. Vad unul dintre tipii măscări venind spre baie, asa ca ma pun lipit de prete,fix langa usa. Tipul mascat intra in camera,si eu sar la atac. I dau un pumn in ceafa,apoi cand se întoarce unul in fata si un sut in genunchi. Cade de durere,eu lovindu-l pana lesina. Iau costumul de pe el si il pun pe mine. Iau pusca lui in mana si ies din baie. In sala de bal nu mai e absolut nimeni,si vad pe jos mai multi oameni inconjurati de sânge. Il vad pe Will,pe Noah si pe Nate,si nu stiu daca au murit. Ies afara si vad inca 5 atacatori costumati care vin spre mine. Nu cred că au cum sa isi dea seama ca eu sunt.
- Sefu,am prins cativa dintre ce mi-ati zis. Va arătăm captura?
Înclin din cap,in semn ca da,acestia mergând sa aduca prizonierii. Am avut noroc oarecum,deoarece am luat costumul sefului lor. Sper doar sa nu isi dea seama. In cateva minute,aduc patru oameni,cu cate un sac pe cap si cu mâinile legate la spate. Imi dau rapid seama ca unul e băiat,iar celelalte fete,iar inima incepe sa imi bată din ce in ce mai tare.
-Le scoatem sacii?
Înclin din cap,afirmativ. Sacii sunt ridicati si simt ca mi se taie pământul de dup picioare. Emma,Diana,Alice si James stau chiar in fata mea,dar arătând groaznic. Sunt toti in costumul de la petrecere,doar ca acestea este distruse,ruptw si in unele locuri,pătate de sânge. Un singur lucru e bun:Mike nu e printre ei. Dar daca ma gandesc,mai bine era,asa ar putea fii mort.
Numai gândul că cel mai bun prieten al meu a murit ma inspaimanta.
-Deci,sefu',am prins persoanele potrivite? Am prins prietenii lu' Thomas Edison?
Deci pe mine ma căutau? Dar de ce pe prietenii mei? Cred ca stiu si cine i-a trimis,si de ce.
-Am,nu. Extrem de prost. Niciunul nu are legatura cu Thomas!incerc eu sa ii apar,sperând să nu isi dea seama de vocea mea.
Par nemultumiti. Unul dintre ei ia pistolul de la curea si o impus ca imediat pe Alice in cap,fata căzând jos moartă.
-Stai,ce dracu faci?
-Pai,daca nu e ceea ce trebuie,stiu cam multe informatii. Eu doar scăpăm de ei.
-Nu scăpăm de ei idiotule. Nu ii mai omorî! Urlu eu la criminal disperat.
Baga pistolul la loc,dar Alice deja e moartă. Si e numai vina mea.
-Sefu',da,tu l-ai prins pe Edison in baia aia?
-Aa,nu. Nu era el.
-Si cu ăstia ce facem?
-Pai,ducetii la sectie. Luati-o inainte. Vin si eu acum. Mai ma uit o data pe aici.
Imediat le pun la loc sacii pe cap,apoi se îndreaptă spre patru masini. O baga pe Emma in portbagajul celei rosii,pe James in cea albastră si pe Diana in cea neagra. Apoi urca si ei la volan si pleaca.
Imediat ce se îndepărtează,ma apropii de Alice. Vreau sa vad daca mai are puls,dar imi dau seama ca e moartă. Nu cred că o sa mi-o iert vreodata. Am promis ca nu o sa mai moara oameni din vina mea.
Imediat cum ma ridic,primesc un pumn puternic în fata. Ma dau cativa pasi in spate dezechilibrat ,dar atac si eu. Lovesc direct,dar sunt parat. Incearca o lovitura de picior,dar ma feresc imediat. Mai incerc un pumn,dar fara succes. Apoi simt cum vrea sa atace iar cu piciorul,asa ca ma pregătesc pentru o lovitura in zona median,dar sunt luat prin surprindere de un pumn in cap,venit lateral. Cad din picioare,lovindu-ma de asfaltul tare. Incerc sa ma ridic,dar atacatorul,care poarta si el costum cum am eu,îndreaptă un pistol cu teavă lunga spre mine. Probabil si-a dat seama cine sunt.
- Unde se duc prizonierii?ma intreaba acesta apăsat
-Nu stiu.
-Minti. Mai iti dau o sansa,altfel te impusc. Unde sunt prizonierii?
-Nu stiu!racnesc eu la el!
-Prea bine!zice el si trage piedică de la pistol
-Macar daca ai de gand sa o faci,arata-ti fata,lasule!
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AventuraDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...