Intru in mica cabana,ma descalt de tenisi si merg spre camera mea,in cautarea lui Mike. Deschid usa si imi gasesc prietenul dormind,cu pungi de cipsuri goale in jurul lui. Ma uit la ceas,sa vad cat timp am fost plecat si raman uimit. Au trecut trei ore fara sa imi dus seama . Trag perdelele,luminând camera,apoi il trezesc pe Mike.
-Iar ai mâncat toate cipsurile?il intreb eu
-Nu,doar ti se pare!raspunde băiatul ironic
Ies din camera si ma îndrept spre bucatarie,unde Emma gateste ceva.
-Ce faci băi,Emma?
-Gătesc,tu ce crezi ca fac?!
-Nu stiu,e cinci si nu stiu ce sa fac!M-am plictisit in p**a mea!
- Si ce sa fac eu? Vrei sa ne mai uitam la James si Diana cum si-o trag?
-Nu. Nu cred că mai e nevoie...
Ies din bucătărie si ma îndrept spre pod,ca sa mai vad ce e pe aici. Deschid o cutie mare,sigilata,in care gasesc numai prostii,cum ar fii poze vechi cu fostii proprietari ai casei si chestii din astea. Apoi gasesc ceva si pe fundul cutiei,o poza in care sunt si eu. Iau fotografia inramata si o curat de praf. Zâmbesc melancolic la vederea pozei cu tot grupul de acum 2 ani si jumate,inainte de toata aventura aia,pe vremea când eu si Ashley făcusem trei luni impreuna.
Poza imi zboară din mana,fiind secerata de un cutit ,care se înfige in stalpul de sustinere din fata mea. Ma uit la poza si realizez cum cutitul a fost înfipt chiar in inima mea din poza. Ma întorc brusc,in spatele meu fiind doar geamul pe care am sărit mai devreme. Apoi se aud pasi pe acoperis. Ma panichez,fiind in cumpănă intre ai striga pe Emma si Mike sau nu. Pana la urma,iau cutitul si alerg spre geam. Ma întorc cu fata in sus si ma urc usor pe geam,apoi pe casa. Ma ridic in picioare si incep sa fug spre punctul cel mai inalt al acoperisului,văzând de cealalta parte niste par intr-o fractiune de secundă. Trec varful si sar in fund,alunecând spre vale. La marginea acoperisului fiind un străin îmbrăcat în negru. Ma opresc chiar in spatele lui si ma ridic in liniste,profitând de faptul ca nu m-a vazut. Ridic piciorul si il împing peste marginea acoperisului,prinzandu-l de mâini in aceleasi timp.
-Cine esti? Ce cauti aici?
Speriat de faptul ca e atârnat in aer,refuza totusi sa raspunda.
-Deci nu vrei sa vorbesti. Am eu alte metode sa te fac sa vorbesti.
Il trag pe acoperis si ii dau un pumn,acesta adormind. Scot telefonul din buzunar si il sun pe Mike,care vine si ma ajuta sa il băgăm pe infractor in casa.
Cand se trezeste,este legat de un scaun in sufragerie,eu stând in fata sa alaturi de Emma si Mike.
-Deci,ai de gand sa ne spui cine te-a trimis sau trecem la alte metode?
-Nu va voi spune nici daca ma omorati.
-Ok. Mike,faci tu onorurile?
-Evident.
Mike se apropie de prizonier si incepe sa ii dea pumni in stomac.Il depărteze dupa putin timp de el,acesta suportând cu greu durerea .
-Deci,ce zici? Ai de gand sa vorbesti?
-Da. Mai stiti acum doi ani cand ati fost atacati? Ei bine,seful meu e ala. Si evident ca nu a murit. M-a trimis acum sa va comunic ca sunteti gata să muriti si ca nu mai trăiti mai mult de o luna.
-Si ce ti-a promis ca iti da ca sa faci asta?intreaba Mike
-Fete. In ultimul an s-a ocupat cu traficul de fete,si a zis ca imi da si mie doua doar pentru mine daca vin aici.
Ne îndepărtăm de prizonier,nu inainte de a afla unde e sediul sau acum,si decidem sa mergem imediat dupa el.Baaa,stiati ca am ajuns pe locul15 in aventura? Va multumesc enorm de mult fiecarei persoane care a citit cartea asta
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AventuraDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...