capitolul 9-Antrenamente

43 4 0
                                    

-Trebuie sa fim pregatiti pentru atunci cand o sa fim atacati.zic eu
-Si ce ai de gand sa faci?intreaba Emma
-Pai eu stiu Karate. Stiu sa lovesc ,sa ma bat,stiu sa folosesc o arma,ca de exemplu un bat si stiu sa arunc cutite. Trebuie sa Va învăt si pe voizic eu entuziasmat
-Si cam de cat timp faci tu asta?intreaba Amy sarcastica
-De vreo opt ani!raspund eu amuzant
Iesim afara din pesteră si începem prin pozitia de lupta,apoi ii învăt sa lovească.
Astfel,urmatoarele doua saptamani au trecut instant. E deja august. I-am antrenat la lovitul cu pumnii si piciorul,dar si apărarea. Au invatat sa foloseasca o arma si sa arunce cu cutitul. In rest ,grota arata chiar bine,hainele sunt încă in stare buna,fiind spălate cate un rand de haine zilnic. Instalatiile dianei merg foarte bine. Singura problema e mâncarea. S-a cam terminat.
-Ok,pai,si cam cat timp trebuie sa mai asteptam ca sa fim atacati de ala?intreaba Logan plictisit
-Pai nu stiu,dar nu mai avem mâncare. Eu cred ca e timpul sa mai mergem o data la mall.zice Diana serioasa
-Eh,ok,am mai făcut asta o data ,o facem iar. Mergem acum toti la alimente . Plecam rapid.aproba Emma
Fiecare se îmbracă cu haine noi,curate si ne pregătim sa mergem la magazin . Pentru jaful asta aleg un tricou rosu,simplu,peste care pun o cămasa rosie,in carouri. Afara e mai frig,deci imi pun o pereche de blugi lungi,albastrii. Imi pun si tenisii albastrii si sunt gata de plecare. Amy renunta la fusta si la balerini si alege o pereche de blugi scurti si o pereche de bascheti roz.
Pe la ora sapte plecam spre mall. Ajungem in fata mallului si intram prin usile glisabile. Mergem spre magazinul cu mâncare,cand suntem deodată inconjurati de politisti si paznici. Se apropie de noi din ce in ce mai mult. Si mai mult.
-Chiar credeati ca o sa va lăsăm să mai furati iar din magazin?se raspeste la noi un paznic
-In numele legii ,sunteti arestati.zice alt politist
Ridicam mâinile în semn ca ne predam,iar ei vin cu catuselele la noi. Cand se apropie suficient,intram toti in pozitie de lupta,formând un cerc. Politistii si paznicii sar la atac ,dar suntem pregatiti. Parez prima lovitura directa de la primul gardian,apoi il trag sucindu-i mana l spate si completez cu un genunchi in stomac. In felul asta bat vreo 6-7 politisti. Arunc rapid o privire in jur si vad ca si ceilalti se descurcă bine,gardienii căzând în toate directiile. Aud un ţipăt in stanga mea si imi întorc rapid capul in timp ce dau un sit in genunchi unui politist. Diana a fost luată pe sus de un pasnic. Ma feresc de lovitura care imi era destinata si fug sa o ajut pe diana. Incerc un pumn direct in fata,dar sunt parat. Dau un pumn lateral de fenta care imi este parat de politist si lovesc cu toata puterea in zona genitala. Cade,dându-i drumul Dianei.
-Mersi!imi zambeste Diana
Raspund cu un zâmbet si merg iar la lupta ,dar realizez cu uimire ca nu mai e nimeni in picioare.
-Luati banii de la ei si fugiti. O sa vinaa sigur si intariri.urla si Logan
Iau un portofel in care gasesc 20 de euro. Chiar cand ma ridic,pe usa mallului intra multi alti gardieni si politisti. Urlu la ceilalti sa fuga si ne îndreptăm spre cealalta usa,cea din celalalt capat al mallului . Trecem prin usa glisabila si fugim spre lacul care se prelungeste pana aici. Sar peste setul scurt de scari si plonjez in apa. Ceilalti fac asa ca mine,evident politistii nu sar dupa noi si se opresc la margine apei.
-Nu o sa mai scăpati data viitoare!urla un alt politist
-Ba eu as zice ca da.tip eu amuzant
Se enervează si pleaca. Mai stam vreo cinci minute in apa ,doar pentru a fii siguri si apoi iesim si mergem pe jos spre tunelul nostru. Tenisii mei sunt plini de apa si,la fiecare pas,din ei sare apa,devenind chiar enervant sa mergi in timp ce innoti in proprii tai tenisi. Insa eu aleg sa suport putin,in timp ce Amy si Emma aleg sa isi scoată tenisii si sosetele,mergând in picioarele goale pana la tunel.
Cand ajungem la tunel,fiecare isi ia haine noi ,uscate si le punem pe cele ude la uscat. Apoi mai stam ceva timp ,numărăm banii in numar de 85 de euro. Apoi ne schimbam in pijamale,băietii întorcându-se cu spatele cand se schimba fetele si invers si ne culcăm fara a mânca .

Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum