capitolul 12-Lupta

37 4 0
                                    


Perspectiva lui tom

Coboram toate scările si ne îndreptăm spre statie. In foarte scurt timp ne aflam la usa de intrare. Nu e nimeni in jur,doar marea agitată care se izbeste cu putere de stânci.
-Si acum?intreaba James.
-Eu zic ca intram pur si simplu.raspund eu,nefiind însă foarte sigur ca asta e cea mai buna varianta.
Păsesc primul prin cadrul usii si ne pomenim intr-o camera mare,mai mult un hol. In fata sunt două obtiuni:e un lift si niste scări care duc spre peronul de telecabina. Ii conduc pe ceilalti spre lift si apas butonul,acesta fiind deschis imediat. Intram in lift si studiez butoanele. Vad butonul cu subsol,dar inainte sa il apas liftul porneste cu viteza in sus,spre etajul 1 din 2. Apoi se aude un clinc si usile se deschid,pe coridor aflându-se mai mult de 10 paznici si gardieni. In spate e un bărbat îmbrăcat la costum care se uita atent la noi.
-Prindetii!!!urla domnul ca disperat.
Gardienii chiar atunci pornesc în pas rapid spre noi,cu mâinile goale. Scot rapid cutitul si il strang in mana. Simt cum ca va trebui sa omor pe cineva. Ma simt ciudat,e ca si cum dorinta da scap si sa se termine totul mai repede ,dar pe de alta parte teama. Teama de esec. Teama ca o sa murim.
Inspirat adânc si intru in pozitie de lupta. Totul se intampla din ce in ce mai încet, primul gardian ma ataca. Ma feresc si ii întorc mana atat de tare incat se aude un trosnet si un urlet. Apoi ma feresc de o lovitura directa de picior si sar,lovind cu toata puterea in stomacul altui gardian,pe care il prind de tricou si il trag la mine,folosindu-l ca scut impotriva a doua lovituri. Apoi ii mai dau una in ceafa si acesta lesina,eu ma arunc pe spate si folosesc picioarele pe post de seceratoare,trantind un gardian de pământ. Ii trântesc un picior în fata,ma apar de o lovitura de picior frontala,prinzand piciorul in acelasi timp si trăgând de el in sus. Un alt gardian cade,dar spre mine vin trei gardieni deodată. Ma dau putin inapoi si imi dau seama ca nu pot sa lupt cu trei . Ma ciocnesc cu cineva in spate si ma uit intr-o secunda sa vad cine e. Diana e chiar in spatele meu,tinandu-le piept atacatorilor. Fara sa imi dau seama ce fac,arunc cutitul din mana dreapta ,acesta infigandu-se chiar in inima gardianului din mijloc. Ceilalti doi se opresc,uitându-se la colegul lor,moment in care eu il atac pe unul cu un picior în stomac si pe unul in zona genitala. Sar si fac o cădere peste cadavrul gardianului mort,apucand cutitul din aer si infigandu-l instant in pieptul altui gardian. Extrag lama si ma ridic in picioare. In jurul meu sunt zeci de gardieni cazuti,unii chiar si morti. De pe lama cititului se scurge sânge. Realizez deodată ce am facut arunc cutitul jos. Am omorât doi oameni. Doi oameni. Sunt un criminal. Un criminal.
Mana mea dreapta e plina de sânge. Ma dau speriat inapoi,întorcându-ma. Logan ma intreaba ce am pătit,el fiind bucuros ca am castigat lupta cu gardienii. Dar nu raspund. Stiu ca am castigat lupta,dar sunt îngrozit de ce am facut. Am omorât un om. Am luat viata unui om. Mai rau. Am luat viata a doi oameni.Ma sprijin de perete. Tremur din cap pana in picioare. Prietenii mei se apropie de mine ,fiind îngrijorati de starea mea. Logan si James sunt patati de sânge,lamele cutitelor lor evident nefiind curate. Au omorât si ei oameni. Dar nu sunt asa panicati ca mine. Ma uit la Diana. Prin privire imi dau seama ca imi spune sa trec peste. Am facut ce trebuia. Apoi ma uit la Emma. Dintr-o data,ea este asaltată de doi paznici ,care profita de pauza noastra si o trag spre lift. Iau cutitul de jos intr-o fractoune de secundă si il arunc spre gardieni,trecând la cativa centrimetrii de capul lui James. Lama lui sfinteca aerul pana se înfige direct in mana unui paznic care apasă butonul de la lift. Aud un urlet,din spatele aceluiasi gardian sărind sange. Aud un alt tipat,care se opreste brusc intr-un roi de sânge. Alt tipat se aude,de data asta fiind al emmei. Gardienii sunt morti,cutitele lui James si Logan infigandu-se chiar in spatele gardienilor. Emma e acoperită de sange,dar se ridica si incearca sa steargă din lichidul rosu care o acoperă. Băietii merg sa isi recupereze cutitele,aruncându-mil si mie pe al meu. Sterg lama de sânge si il bag inapoi la curea.
-Cred ca am terminat aici. Hai dupa Amy. zic eu trecând peste faptul ca am omorât oameni.
Mergem la lift si apasam butonul. Liftul vine si plecam spre subsol.

Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum