-Deci,cine ziceai ca e noul membru al echipei?ma intreaba Mike.
-James.raspund eu imbufnat.
-Acel James?
-Da. Fix ala.
-Genial. Cum se putea mai bine?
-Se putea sa fie si minunatul lui prieten,Logan.
-Ai dreptate. Oricum,eu raman aici ceva timp. Doctorul a zis ca pot sa plec din spital peste doua saptamani,dar cel putin o luna trebuie sa stau cuminte.
-Stiu. Acum trebuie să plec. Am antrenament. Ne vedem mai tarziu
Ies din salon si ma îndrept spre camera mea,sa imi pun o pereche de pantaloni scurti,apoi merg spre sala de antrenament.
Urmatoarea luna trecu incredibil de repede,astfel terminandu-se vara. Mike isi revine încet-încet,nemaiavand probleme cu mersul,dar tot nu are voie să facă mare lucru. Emma e din ce in ce mai distanta,stand tot mai mult la calculatorul ei,impreuna cu Diana. James se intergreaza destul de ok in echipa,dar il evit in continuare,si Mike la fel.
-Tom,tu ce zici? Mergi?
Sunt trezit din visarea mea cu ochii deschisi de Mike
-Ce s-a intamplat? Despre ce vorbesti?
-Pe bune tom? Chiar nu esti atent deloc...imi reprosează el.
-Zi ba,ce s-a intamplat?
Alice tocmai ne-a dat astea. Sunt invitatii pentru ziua ei de nastere de pe 15 septembrie.
Iau un plic argintiu din fata mea si il deschid. In scrisoare scrie ca o sa fie un bal,organizat la un restaurant din orasul vecin. Petrecerea este peste o saptamana,si ne roagă sa ne găsim partenere. Putem sa invităm pe oricine,dar avem nevoie de partenere.
-Deci? Mergem?
-Normal,raspund eu. Dar trebuie sa găsim pe cineva... Ai vreo idee? Raspund eu
-Sincer,da. Dar nu cred că o sa accepte. Tu inviti pe cineva?
-As vrea... Dar nici nu cred că stie ca exist.
Vorbesc despre o tipa din fosta patrulă a lui James. E extrem de draguta si chiar as vrea sa merg la bal cu ea. Si chiar o sa o invit. Dar mai tarziu. E sambata si vreau sa merg in oras.
-Mike,mergem la plimbare? il intreb eu
-Sigur. Ne vedem la 3 la iesire. Am putina treaba. Ii zic si lui Alice daca o vad ca mergem amândoi.
-Ok.
Plec de la masa spre camera. E ora 12:30 . Nu prea am ce sa fac,asa ca merg la camera Emmei. Bat la usa,si aud susoteli înăuntru. In cele din urmă,usa se deschide si in prag iese Amy
-Buna Amy
-Buna Tom. Ce e?
-Emma e aici?
-Nu,nu e. Si as aprecia daca ai pleca acum.
- Ok,dar ce s-a intamplat?
Dar sunt întrerupt de izbucnirea in plâns a cuiva. Ma uit peste umerii blondei si o vad pe Diana in pat,in pijamale,plângând. Cred ca mai bine plec. Nu imi place sa o vad asa,dar totusi...
Merg pe coridor spre birouri,sperând să o gasesc pe Emma aici,dar mă întâlnesc cu Alice.
-Hey,ti-a zis Mike ca venim amândoi,da?
-Da. Si zicea ca o sa aveti amândoi partenera. Abea astept. O sa fie genial.
-Scuza-ma ca te intreb,dar cine mai vine? La bal ma refer.
-A,toata echipa si inca cativa. Ne mai vedem,oricum. Sper sa găsesti partenera. Paa.
Si pleaca. Raman putin pe gânduri,dar apoi pornesc spre biroul Emmei. Bat la usa,dar nu raspunde nimeni. Mai bat o data,si tot sunt ignorat. Aud vorbe înăuntru,dar ma ignora. Deschid usa si Ii vad pe Mike si pe Emma sarutandu-se. Nu observa ca sunt aici,ci doar se saruta in tăcere. Stau cateva secunde sa ii privesc,apoi plec spre camera mea,simtindu-ma in plus. Intr-un fel,ma asteptam. Am vazut de multe ori modul în care Mike se uita la Emma,dar chiar la asa ceva nu ma asteptam. Si cel mai grav e ca eu chiar trebuie sa imi gasesc o partenera pentru balul ala idiot.
Pun mana la gât si simt lantisotul de la Ashley. Au trecut doi ani,dar inca am foarte mare grija de el. E ultimul lucru pe care il mai am de la o persoana pe care am iubit-o. In momentul de fata ii simt lipsa mai mult decat oricand. Imi e dor să mă ajute cu sfaturile ei,sa ma consoleze cu imbratisarile ei si sa ma faca Sa ma îndrăgostesc de ea mai tare si mai profund cu fiecare sărutare a ei. In fond,imi e dor de ea.
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AventuraDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...