-Calmează-te omule. Si 8 e ok!
-Nu,nu e ok. Tu ai luat 10, iti e usor sa vorbesti.
James chiar e furios acum. Proba sportivă a fost un dezastru. Mai ales pentru el. A luat 8 din 10 . A avut un spectacol bunicel,zic eu. Eu am luat 10 si Logan 9. Dar zic eu ca e destul de ok. Si totusi. Daca o sa lucram in locuri diferite?
La usa bate cineva,care intra fara sa fie invitat înăuntru
-Buna,eu sunt Mike. Sunt agent de maxima securitate. Stau in camera de langa ,daca vrea cineva ar putea sa vina sa stea cu mine,am un loc liber. Oricum,sper sa fie cineva dintre voi care sa fie spion ca si mine,sunteti legende vii. Toti vorbesc despre ceea ce ati facut. Oricum,ne vedem mai tarziu.
Iese pe usa exact asa cum a intrat. E cam ciudat tipu',dar pare de treaba .
Apoi in camera intra fetele,fara sa bată la usa.
-Am gasit cum sa iesim din baza. Cine vine la o plimbare? Zice Amy vesela
Ne ridicam din pat si iesim pe hol. E întuneric,deoarece e noapte. Maine la 6 dimineata o sa aflam rezultatele.
Ne furișam pe coridorul principal,spre o usa care da intr-un coridor de laboratoare. Mergem pana la capătul coridorului ,unde Diana apasă Pe un buton. O usa se deschide si intram intr-o cabină mica,care cred ca e un lift. Usa se închide si Emma apasă in buton si începem să coboram. E destul de întuneric,micul bec din lift neluminand suficieant .
Liftul se opreste si se deschide o usa. Mirosul aerului curat imi invadează pieptul imediat. Ies rapid din lift si ma arunc direct in iarba moale de la poalele muntelui. Un vânt rece adie ,doar este unu dimineata. Eu nu am probleme,mi-am luat o jacheta cu mine.
-Si acum? Ce facem?
-Fi-ti atenti. Din moment ce avem rezultate diferite la teste e posibil sa avem job-uri diferite. Trebuie sa rămânem în continuare o echipa,chiar si cu aceste schimbari.incep eu,dar sunt întrerupt de Diana
-Pai,eu sper sa fiu spion sau ceva. Si da,sigur ca rămânem o echipa. Acum,hai sa ne întoarcem ca mor de frig.
-Bai,si mie imi cam e frig. Dar imi e si foame. Nu prea am mâncat mare lucru. Hai sa vedem ce putem sa luam.se baga si Amy
Urcam inapoi in lift si urcam inapoi in baza. Ne îndreptăm încet spre cantina,unde nu e nimeni. Sărim tejgheaua si deschidem frigiderul,unde găsim o pizza neinceputa. O luam alături de cateva sticle de bere si fugim spre dormitor,unde ne aruncam toti pe jos. Incuiem usa si ne asezam in cerc,luam o gura de bere si începem un joc de adevăr si provocare extrem. Chiar extreme.
Pe la trei dimineata auzim in usa bătăi. Ma ridic din cerc si ma uit pe vizor. La usa e Mike,tipul care stă langa noi. Poate ca l-am trezit cand tipam pe la provocări.
-E Mike. Sa deschid sau nu?
-Nu. Poate pleaca daca taceti.răspunde Diana imediat.
Ma întorc si continuam jocul,in speranta ca va pleca mai repede,dar tipul bate tot mai tare. Ma ridic iar ,făcându-le semn fetelor să se ascundă ,iar băietilor sa se prefacă ca dorm. James si Logan se baga rapid sub pătura,iar fetele intra in baie. Imi dau rapid jos tricoul si blugii,imi trag pantalonii de pijama pe mine,ca sa para ca dormeam si deschid usa.
-Ce dracu faceti aici?
-Pai noi dormeam. Tu ce faci aici?
-Am auzit țipete si urlete si vreau sa stiu ce se intampla.
-Ti-am mai zis,noi dormeam. Poate sunt tipii de langa,zic eu arătând cu degetul spre camera de vis-a-vis.
-Ei sunt plecati in misiune si se întorc saptamana viitoare. Voi erati sigur. Sunt cumva si fetele la voi?
-Nu e treaba ta Mike! Acum poti sa pleci.
-Nu plec nicăieri pana nu ma primiti si pe mine la petrecere.
-Nu e nici-o petrecere,si chiar daca ar fii nu ai ce sa cauti tu la ea. Valea de aici acum!
Se enerveaza si pleaca. Ma întorc în cameră,dar aud pe hol mai multi pasi. Arunc rapid o privire si observ mai multi agenti venind spre noi. Probabil a facut Mike plângere. Ma arunc in camera,încui usa si ma arunc direct la mine in pat.
-Si noi ce facem?
Ups. Am uitat de fete.
-Pai Amy poate sa doarmă cu mine. Adica nu cred ca e ok sa plece acum.zice Logan
-Ai dreptate! Si diana cu mine!completează si James
Ma ridic din pat făcându-i semn emmei sa se urce la mine in pat,eu instalându-ma pe jos.Imi multumeste si urca in pat. Amy se asează langa Logan si Diana langa James. Ma întind si eu si imi bag mana in buzunar. Simt lantisorul de la Ashley si imi amintesc iar de tot ce am visat. Si oare a fost real sau nu?
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AdventureDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...