Perspectiva Dianei
Deschid ochii si ma întorc cu fata spre tavan. Ma uit la ceasul de pe perete,care arata ora opt dimineata. A fost o seara încărcată. Ma ridic in fund pe marginea patului si gândul imi fuge iar la Mike si Tom. Trebuie sa fac ceva. Deschid usa si merg spre usa de vis-a-vis,unde stau James cu Logan. Bat la usa,apoi James imi deschide usa somnoros.
-Ce e? Ce s-a intamplat?ma intreaba el
-Trebuie sa vorbim!zic eu,in timp ce intru in camera băietilor.
-Tom are nevoie de ajutor!zic eu încercând să rămân calma
-Si ce ma intereseaza pe mine?Zice el nepăsător
-Pentru ca a fost prietenul tau cel mai bun! De aia! Chiar nu poti sa treci odata peste?!
-Peste ce Diana? Peste faptul ca e un arogant si un nesimtit?tipa el la mine
-Peste faptul ca e mai bun decat tine! Cand ai de gand sa accepti ca esti gelos pe el?ma enervez si eu si tip
-Nu sunt gelos pe el! Nu o sa fiu vreodata gelos pe el! E un idiot!
-Tu esti un idiot! Cand ai de gand sa accepti ca iti lipseste!
-Nu Imi lipseste.
-O,ba da. Dar nu ai destul sânge-n coaie sa accepti asta!
-Ba da,dar nu am ce sa accept. Nu il suport,de ce l-as ajuta?
-Esti un idiot,James. Ai de gand sa ma ajuti sau ma descurc singura?
-Descurcă-te! Nu ma intereseaza!
Deschid usa si o trântesc în urma mea. Intru furioasă in camera mea,imi iau din dulap un tricou lejer,o pereche de blugi negrii,o geacă de blugi si le îmbrac instant. Iau un rucsac destul de încăpător in care imi bag diferite lucruri folositoare,dar o sa am nevoie de arme. Imi iau o pereche de adidasi,ii incalt si ies pe usa. Chiar daca James ma ajuta,chiar daca nu,eu merg sa il ajut pe Tom. Intru pe coridorul principal si ma îndrept spre sala de antrenament,in spatele careia sunt armele. Nu e nimeni aici, asa ca ma furisez,iau cateva cutite,le bag in ghiozdan,alaturi de cateva pistoale,sting lumina si ies din sala de sport. As avea nevoie de un mod sa ajung acolo,si ma gandesc imediat la mercedesul negru a lui James. Stiu ca tipul asta isi tine o cheie de rezerva la masina in echipamentul de antrenament,care e fix langa arme. Mă întorc pe călcâie si intru iar in sala,mai exact in depozitul de arme si incep sa caut prin multitudinea de costume pe cel a lui James. Fiecare are eticheta pe el,asa ca gasesc rapid costumul fostului meu iubit. Caut in buzunarul de la piept cheile de la masina,dar nu le gasesc. Caut si in celelalte buzunare si le gasesc in cel de la spate. Arunc costumul pe jos si ies din camera,îndreptându-ma in pas grăbit spre parcare. Chem liftul ,intru in el,iau o guma de mestecat mentolata,iar cand liftul opreste sunt pregatita sa plec in aventura. Cobor din lift si ajung in parcare,unde sunt mai multe masini parcate. Ma îndrept spre o masina neagra,care luceste in soare. Mereu mi-a placut mercedesul asta. Sper sa pot sa i-l inapoiez lui James mai tarziu.
Ajung la masina,unde il gasesc pe James la volan,pe Logan in dreapta si pe Amy in spate. James deschide usa si iese din masina.
-Unde te duci?il intreb eu
-Tu unde te duci?ma intreaba el
-Sa il ajut pe Tom
-Interesant. Acolo ma duceam si eu.
-Serios?
-Da. Mi-am dat seama ca am fost un prost. Am lăsat gelozia sa imi îndepărteze unul dintre cei mai buni prieteni si e timpul sa repar asta. Lasa-ma sa te ajut! Trebuie sa repare relatiile cu Tom pana nu o sa fie prea târziu.
Imi zambeste,iar eu ii sar in brate. Stiam ca nu o sa ma lase de izbeliste. Pana la urma,eram sigura ca Tom inca inseamna ceva pentru el
-Deci,care-i planul?intreaba el
-Pai trebuie in primul rand sa ajungem la baza teroristului ala.
-Ok,stii unde e?
-Da. Stiu.raspund eu ferm.
-Atunci tu conduci. Doar ai grija sa nu zgarii masina te rog
-Ok. Atunci sa mergem.
Urc la volan,ii salut pe Logan si pe Amy,care evident o sa vina cu noi. In sfarsit sunt aproape sa reunesc vechiul squad. Mai sunt doar două probleme. Una ar fi sa reusim sa ajungem,iar cealalta sa nu murim.
Pornesc motorul masinii si ies încet din parcare,pornind spre baza de unde am luat-o acum doua luni pe Emma.
-De curiozitate,ai luat vreun fel de armă?ma intreaba Amy
-Da,in rucsac. Niste pistoale si niste cutite.raspund eu
-Am si eu cateva in spate.se baga in discutie si James.
Merg din ce in ce mai repede pe autostrada,depăsind cu mult limita maxima de viteza. In masina volumul de la radio e dat la maxim,iar prietenii mei sunt tăcuti si gânditori. Probabil constientizeaza si ei ca e posibil sa nu ne mai întoarcem.
Ajungem dupa ceva timp de mers in minunatul oras unde e minunata baza. Imi amintesc exact drumul,asa ca ajungem la pubelele de gunoi de langa trapă prin care am scos-o pe Emma destul de usor. Iesim din masina si fiecare ia doua cutite si cate un pistol.
-Pe aici e intrarea!zic eu,arătând trapa de aerisire
-Ok.
James prinde barile si trage de le,dar acum se pare ca sunt mult mai bine fixate. Se ridica de langa trapă si deschide portbagajul masinii. Scoate de acaolo o cutie mica,albastră si o surubelnita din aia careia poti sa ii pui mai multe capete. Deschide cutia,scoate un capăt cu forma de cruce si incepe sa desurubeze suruburile care fixează trapă. Dupa cateva minute,reuseste sa scota trapa.
-Dar e ceva pana jos,nu gluma.zic James,in timp ce se ridica si imi pune trusă de suruburi,impreuna cu surubelnita in rucsac.
-Stiu. Ne trebuie mai multe sfori lungi.
-Ok. Le leg eu!zice Amy,si ia sforile pe care le scot din rucsac.
In cinci minute,sfoara e gata. Are vreo 30 de metrii,si sper ca o sa fie ok. Noroc ca a avut si James in port-bagaj mai multa sfoara,ca eu aveam doar 5 metrii la mine. Leg un capăt al sforii de bara masinii,iar cu celalalt capat ma leg de mijloc. James intra la volan si merge cu masina cativa metrii mai departe,pana cand sfoara e aproape întinsă. Ii fac semn sa oprească si ma arunc in gaura. Cad cativa centimetrii ,apoi sunt oprită de funie. Ii fac semn lui Amy,care se uita la mine de sus sa ii zică lui James sa dea cu spatele încet,astfel incat sa cobor si eu.
Dupa cateva minute ajung să ating cu picioarele ceva tare,si imi dau seama ca am ajuns. E destul de întuneric aici jos,asa ca imi scot din rucsac lanterna si lumineze drumul. De destul de stramt locul,iar culoarul de aerisire care pleaca mai departe si so destul de jos,asa ca o sa trebuiască sa mergem in 4 labe . Imi dezleg funia si o lovesc de marginile gaurii,semn ca am ajuns. Vad funia cum incepe ca urce,iar in putin timp vine si Logan jos. Intru in culoar,pentru a face mai mult loc următorului care o sa vina,iar Logan ma urmeaza. In scurt timp vine si Amy,iar dupa James coboară folosind bara de la masina pe post de scripete.
Pornim toti in sir prin pasajele întunecate,cu lanterna aprinsă,in cautarea unui loc prin care sa iesim.
-Pasajele astea sunt ciudate rau!zice Amy spargand tăcerea.
-Da,dar cred ca am gasit o trapă.exclam eu.
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AdventureDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...