Dupa putin timp de zbor,elicopterul aterizează pe acoperisul sectiei de politie. Se deschide o usa de la elicopter si iesim pe ea. Din celalalt elicopter ies si ceilalti. Suntem condusi pe o usa,in sectie. Coboram un sir lung de trepte si intram intr-o camera spatioasa,care aduce oarecum cu biroului mafiotului ala. Pe un scaun de piele e asezat un politist,care cel mai probabil e seful pe aici sau ceva.
- Ma bucur sa va întâlnesc în sfârsit. O sa va pun doar cateva intrebari,apoi maine va fi procesul vostru. Sa nu încercati sa fugiti,pentru ca la usa sunt 4 politisti mult mai antrenati decat voi,si eu am mult mai multa experienta decat voi. Deci. Prima intrebare. L-ati omorât pe acel terorist?
-Da.răspunde Logan ferm
-A doua întrebare. Ati bombardat voi sediul lui?
-Da. Logan raspunde iar,mai convingător
-Ultima intrebare. Părintii vostrii unde sunt?
-Sunt morti. De trei luni aproape!zice Logan,de data asta coborând glasul.
-Multumesc pentru sinceritate. Acum va rog sa ne scuzati,voi mergeti chiar acum la culcare.
-Dar e doar 12 dimineata si noi...
Nu apuc a termin ce am de zis ca simt acul unei seringi cum imi intra in gat,adormind aproape instant.Deschid ochii apoi intr-o camera mare. In fata mea sunt judecători. Sunt legat de scaun cu sfori puternice,in stanga mea fiind un aparat ciudat. Simt in gat cum am ceva,ceva care este conectat la acest dispozitiv. Observ ca fiecare dintre noi are ase ceva,fiecare avand cate un dispozitiv.
Pe rand ne trezim cu totii,procesul incepand in cateva minute .
- Sper ca stiti ce sunt astea. Daca nu stiti,sunt niste aparate de interogare. Pe scurt,detectoare de minciuni . O sa va întrebăm care ceva. Daca mintiti,perfuziile pe care le aveti in gât vor stimula nervii si o sa simtiti o durere destul de acuta. Stati. O sa fie un adevarat chin daca o sa mintiti. Asa ca sa începem. Vreau sa va ziceti numele.
-Thomas Edison
-Logan Brown
-James Spancer
-Amy William
-Diana McNail
-Emma Strike
-Ma mir ca ati raspuns sincer. Acum sa trecem la lucruri mai serioase. Acum trei luni,restaurantul de la ziua ta a fost bombardat. Da sau nu?
-Da.raspund eu
-Ok. Dupa asta,Ati furat o masina si ati condus fara permis.
-Nu
Simt o durere groaznică în tot corpul. Incerc sa tin piept durerii,dar e imposibil.
-Adica da. Da,am condus fara permis.zic eu nemaiputând sa rezist durerii .
In cele din urmă,dupa multe intrebari si multe dureri,ajungem la sfarsitul povestii
-Mafiotul a murit ?
-Da.
-In cazul asta,sunteti acuzati pentru:conducere fără permis,jaf din mall,agresarea de politisti,derenjarea linistiti publice,distrugerea unui monument important si uciderea a câtorva zeci de oameni. Sunteti arestati. Pe viata. Acum,voi o sa mergeti la sectia de maxima securitate ,unde o sa stati pana la sfarsitul vietii voastre.
- Dar el ne-a atacat! Nu e corect!ma revolt eu,la auzul vestii ca ajung la parnaie la 16 ani.
-Exact. Noi doar am contaatacat. Voiau sa ne impuste . Ce era sa facem?
-Nu imi pasa . Sunteti arestati. Acum terminati cu ăstia.
Sunt luat pe sus de doi gardieni,care sunt mai mult gorile. Ma scot din camera de judecata si coboară la subsol. Pe bune? De ce toate celulele sunt la subsol?
Unul dintre ei deschide o celula in care suntem azvarliti cu totii. Apoi usa se închide si gardienii pleaca.
-Facem ce facem si tot la pârnaie ajungem ... Cum mai ieșim din asta? Sper ca realizați ca avem poliția pe cap.rupe James tăcerea
-Tu sa taci gagicar prost. Deci te pui cu mine doar pentru ca sa nu mai facă idiotul de Logan mișto de tine?ii Răspunde Emma ironic
-Da,bine. Scuze,nu voiam sa te superi,doar ca nu pot sa ii dictez inimii ce sa facă. Si acum inima mea aparține doar Dianei
-Esti un curvar. Nu vreau sa te mai văd vreodată in viața mea.
-BAA,gata. Nu e timpul sa ne certam. Trebuie sa rămânem uniți si sa găsim un mod sa scăpam de aici pana mâine dimineata,când o sa fim duși la parnaie,de unde nu mai iesim vreodata! ii linistesc eu .
-Pai si ce propui sa facem?intervine Diana
-Pai eu propun un plan simplu. La noapte sigur o sa ne verifice. Atunci voi o sa va prefaceri ca dormiti,iar eu o sa stau dupa usa,astfel incat sa nu ma vada cei care intra. Dupa ce intra,ii atac si ii bat. Le luam cheile si fugim de aici.
-Si apoi? Apoi ce facem? intreaba James
-Pai eu zic sa ne spanzuram,tu ce zici? ii raspund eu ironic
Suntem toti de acord cu planul si,pe la 12 noaptea punem planul în aplicare. Ceilalti se prefac ca dorm,in timp ce eu stau dupa usa si astept. Dupa scurt timp,in celula intra un gardian,pe care il iau de cap si il trântesc de perete pana lesina. Ii iau cheile si iesim din celula,indrepandu-ne spre usa mare ,din fier,care este singurul mod de a iesii de aici.
Scot cheile si incep sa le incerc pe toate,dar niciuna nu se potriveste. Asta inseamna ca inca suntem blocati aici.
-Dar trapă de aerisire ?intreaba Emma,schimbând imediat radical planulPaste fericit tuturor!Va doresc toturor liniste si pace ,iubire si sa aveti parte de prietenie! Urmatorul capitol vine joi. Ne vedem atunci! Papa
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AventuraDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...