capitolul 15-pregatiti pentru bal

11 1 0
                                    

E aproape trei si trebuia sa fiu deja la masina sa merg in oras cu Mike si Emma. Dar nu stiu daca am chef,dupa ce am vazut mai devreme... In cele din urmă ma hotărăsc sa ma ridic din pat,imi pun un tricou,imi iau skate-ul de la usa,imi bag telefonul in buzunar si castile in urechi,iau portofelul in care bag 100 de dolari,apoi imi pun o pereche de adidasi si imi iau o jacheta de piele. Cobor pana la parcarea masinii mele,unde ii gasesc pe James si pe Emma unul langa altul.
-Sa ghicesc,Mike,o sa mergi la balul ala cu Emma,nu?
-Am,poate. De ce întrebi?
-Asa,fara motiv...
Urcam in masina si pornim spre orasul care e la 15 minute de mers de aici. Pe drum nimeni nu zice nimic,eu nu comentez despre ce am vazut mai devreme,dar nici ei nu imi zic. Tot ce fac este sa ma gandesc cu cine naiba as putea sa merg la balul ala tâmpit. Cred ca pana la urma o sa merg cu tipa aia din patrulă lui James,asta daca o sa accepte.
Parchez masina in centrul istoric al orasului si imi iau skate-ul din port-bagaj,il dau si lui Mike pe al lui si pornim pe panta mare,spre mallul chiar de pe malul marii. Ajungem acolo cu mult inaintea Emmei, asa va mergem la un magazin de cravate,pentru ca vreau sa ma duc la bal îmbrăcat ok. Imediat ce plătesc o cravata neagra,ma suna Emma,care a ajuns si ea intre timp. Ne întâlnim la intrarea in mall,apoi mergem prin toate magazinele de haine,asta durand cam 3 ore. Intr-un final,am o cămasa noua,alba,pantaloni de stofa negrii,sacou negru si cravata. Mike are si el un costum asemănător,dar Emma cară o grămadă de cutii si pungi.
Trecem intai pe la masina si lăsăm toate cumpărăturile aici,apoi mergem la un restaurant din centru sa mâncăm.
-Stiti cumva cine mai vine la bal?intreaba Emma cand ne asezam la masa.
-Da,toata echipa noastra si inca cateva prietene ale lui Alice. Si partenerii nostrii,evident.raspund eu.
-Da chiar,Tom,tu ti-ai gasit partenera?ma intreaba Mike.
Prefer sa nu raspund. Deschid meniul si ignor intrebarea.
-Zi bă,ai partenera?
Ma enervez,trântesc meniul de masa si urlu la Mike
-Nu e treaba ta,da? Tu te săruți cu Emma,nu imi zici si apoi ma intrebi pe mine cu cine vreau sa merg?
Nu Răspunde. Ma ridic de la masa si plec din restaurant si ma îndrept spre mașina. Urc la volan si plec spre sediu,fără sa imi pese ca nu au cu ce sa se întoarcă. Imi pun muzica,in speranța ca ma va calma,si chiar are efect. Când ajung la baza ma simt mult mai calm. Ma dau jos din mașina si iau din spate lucrurile mele si merg in camera mea. Pun lucrurile in dulap si ma decid sa merg sa o Invit pe Amber,tipa de care ziceam mai devreme,la bal. Ies din camera si ma întâlnesc pe hol cu James si Logan. Trec pe lângă ei fără sa ii salut si merg mai departe. Daca stau sa ma gândesc,păreau Fericiți,ceea ce ar putea fi destul de nasol.
Intru in zona birourilor,cautand biroul lui Amber. Il găsesc si bat încet la usa. Imi deschide si ma poftește înăuntru. Ma așez pe un scaun si trec direct la subiect.
-Stii,saptamana viitoare o sa fie balul de ziua lui Alice si ne trebuie partenera. Voiam sa te intreb daca nu ai vrea sa vii la bal cu mine...
-Tom,as vrea sa merg la bal cu tine,dar deja m-a invitat James.
Stai,ce? James se desparte de Diana de dimineata si acum aflu ca merge cu Amber la bal? Ce curvar e asta acum?
-A,ok. Aia e!raspund eu,încercând să nu par afectat.
Ma ridic si plec,gândindu-ma la cat de naspa e ziua asta pana acum. Si cred ca o sa trec putin pe la sala de antrenament sa mai exersez diferite chestii,doar asa,sa ma calmez.

Fratilor,vine anul nou. Intram in 2017. Ar fi super smecher daca am reusi sa strângem la cartea asta 1000 de vizualizări pana de revelion. Asa ca va rog sa aratati cartea asta prietenilor daca va place,si nu uitati sa lăsati un vot si un comentariu. Din cate ati vazut,am incercat sa postez zilnic in ultimele cateva zile,si sper sa ma tin de program. Asa ca cel mai probabil ne vedem maine!Salut!

Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum