capitolul 14-Începutul atacului

32 4 0
                                    

Cobor încet pe melalul telecabinei. Prietenii mei ma vad si,parca citîndu-mi gândurile,arunca cu ce pot ca sa spargă geamul. Ma cobor apoi prin spărtură,avand grija la colturi.
-Unde sunt James si Diana? intreaba emma panicată,dar în aceleasi timp usurata.
Le povestesc tot ce s-a intamplat,apoi suntem distrasi brusc de cealalta telegondola care trece pe langa noi. In sunt zeci de soldati,înarmati ,inghesuiti in spatiul micut. Eu cel putin ma simt oarecum usurat ca nu mai sunt acolo,dar ma gandesc la Diana si James care sunt încă acolo. Daca o sa pateasca ceva? O sa fie vina mea daca patesc ceva.
Cabina de opreste la cealalta statie cu un scartait acut. Usa de la telecabina se deschide si iesim încet . Nu vin paznici spre noi,spre surprinderea noastra.
-Nu faceti gălăgie. Atacăm prin surprindre!sopteste Logan
Ne apropiem de usa care da in clădirea principala. Ma apropii cu ezitare de usa si apas pe clanta. Împing usa si aceasta se deschide cu un scartait. Ies pe usa,cu ceilalti in spatele meu. Strâng tot mai tare manerul cutitului de la curea,apoi schimb pozitia mâinii,verificând pistolul ascuns. Ma linidtesc cand simt metalul rece si tare. Ma uit in jur,in coridorul lung in care am ajuns. Sunt vreo trei usi si un set de scări,care urca.
-Voi daca ati avea un sediu,la ce etaj ar fi? intreaba emma
-Hai sa urcam. Ce se poate intampla?răspuns eu
Începem să fugim pe scări in sus,ajungand la un alt coridor cu 6 usi laterale. Deodată,toate usile se deschid in acelasi timp si din cele 6 camere incep sa iasa gardieni si paznici. Intru in pozitie de lupta,dar realizez ca sunt prea multi. Ma intorc si incep sa fug in jos pe scări. Aud peste tot in jurul meu impuscaturi de pistol. Curbez brusc si ma îndrept spre o masa din mijlocul coridorului principal. Ma gandesc la filmele de aventura văzute si de acolo stiu ca intr-o lupta cu pistoale cel mai bine e sa te ascunzi dupa o masa sau sa folosesti ceva ca refugiu.
Sar,ducându-mi picioarele peste masa. Alunec pe lemnul lucios al mesei,cu picioarele in fata si cu mâinile pe langa corp. Îndrăznesc sa arunc o privire in urma si vad paznicii cum trag dupa mine.
Masa se termina si continui sa alerg,îndreptându-ma spre scările care duc la parter. Virez brusc pe scări,fiind foarte aproape sa imi luxez glezna . Trec pe langa o usa deschisa,care da intr-o debara. Opresc brusc si schimb directia,intrând în debara. Închid usa rapid si o încui cu zavorul. Aud afara pasii gardienilor ,care trec in fuga pe langa mine. Ma lipesc de perete si rasuflu usurat,dar apoi imi dau seama ce am facut. Am fugit. Daca ceilalti au pătit ceva? Daca au fost impuscati?
-Nu nu nu nu nu nu nu! zic eu,desi nimeni nu ma poate auzi.
Ma decid să îi caut si sa terminăm ce am inceput. Deschid încet usa si ma uit afara,dar nu mai e nimeni pe coridor. Ies din debara si ma îndrept spre etajul principal,dar nu e nimeni aici. Alerg pe scarile care duc la etaj,dar nu e nimeni nici aici
Cobor iar si merg la statia de telegondola.Vad in depărtare o cabină care vine spre statie. Probabil ca e plina de gardieni cate vin dupa mine.
Deschid iar usa care da in clădire si un cutit se înfige la doi centrimetii de capul meu. Scot si eu cutitul si il arunc spre directia de unde a venit. Se aude un ţipăt puternic si recunosc vocea. Alerg spre locul de unde a venit tipătul si ii vad pe Logan si pe Emma dupa perete. Cutitul meu s-a înfipt in mana Emmei. Scot cutitul si imi cer scuze,rupandu-mi o bucata din cămasa si folosind-o ca bandaj
-Unde e Amy?intreb eu
-Nu stiu. răspunde Logan evident panicat.
La subsol se aud pasii gardienilor.
-Ajutati-ma cu masa asta!urlu eu
Luam sa sa mare din mijlocul camerei si o tragem spre scările care duc la etaj. O întoarcem cu fata plata spre scările de unde vin gardienii,facand un mic baraj. Ne ascundem dupa masa,intre picioarele ei,blocand scările de la etaj. Pe deasupra noastra incep sa se audă impuscaturi . Logan scoate cutitul,vrând să îl arunce. Il apuc de mana,dându-i de inteles ca nu e o idee buna. Bag mana in interiorul jachetei,unde am tinut pana acum pistolul luat de la gardienii morti . Il scoate si il incarc .
-Tu pana acum ai avut un pistol si nu l-ai folosit?

Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum