Deschid ochii si ma ridic de pe jos. Ma uit la ceasul de la mana si observ ca e ora 5. Am dormit doar doua ore. La noapte chiar trebuie sa dorm mult.
Ma uit spre paturi. James e langa Diana,foarte apropiati,fiind doar in boxeri. Observ ca si Diana e in sutien si in chiloti ,dar nu zic nimic. Deschid dulapul unde gasesc haine pentru o noua zii. Un tricou,o pereche de blugi lungi si boxeri curati. Merg la baie,fac un dus si ma schimb.
Cand ies din baie,singura care mai doarme e Emma. Ma uit la ceas si nu imi vine sa cred. E sase si zece minute.
-Baa,am intaarziat. Trebuia sa fim la sala de sedinte la sase si e si zece minute. Hai mai repede.
Imi pun imediat bazchetii aflati langa usa si incep sa alerg pe hol. In spatele meu sunt si ceilalti,alergând si ei. Toti sunt in hainele de ieri,neavând timp sa se schimbe.
Deschidem fulgerător usa de la sala de conferinte si intram instant. Ne asezam in jurul mesei si ne cerem scuze pentru întârziere. La masa mai e Justin,Mike si mai multi agenti sau ce or fii ei.
-Aici sunt rezultatele voastre. Doar unul dintre voi e agent de maxima securitate. Aveti in aceste plicuri toate informatiile necesare. Azi aveti liber. De maine incepeti sa lucrati.
Ne inmaneaza fiecaruia plicul,care e sigilat. Ne ridicam de la masa si mergem in camere,unde fiecare face un dus si ia hainele lui noi. E ciudat cum fiecare primeste haine. Ar trebuii sa ne luam si noi niste chestii pe aici.
Dupa ce toti suntem gata,margem la fete sa deschidem plicurile.
Primul care deschide plicul este James. In plicul lui se afla o foaie alba,pe care scrie,,agent de interventii minore''. Pe langa asta,mai sunt si 500 de dolari, o mica harta,un pamflet cu informatii si chestii din astea.
La Emma scrie,,Munca in IT''. In rest,continutul este acelasi ca la James. Diana deschide si ea plicul,unde scrie,,interogarea suspectilor si a prizonierilor''. In rest e aceelasi continut. La Logan scrie ,, agent de interventii minore'',ca si la James. La Amy este scris,,doctor''
Ultimul plic este al meu. Il deschid si ma uit ce e înăuntru. Banii,harta si micul pamflet. Pe langa asta,mai e si foaia pe care scrie job-ul si niste chei ciudate. Deschid foaia,unde vad pe langa job si un mic text.
-Agent de maxima securitate.
Ma bucur foarte tare. Toti ma felicita,Emma ma îmbrătisează si Diana la fel. Bat palma cu Logan si citesc scrisoarea cu voce tare:
-Draga tom,ai fost ales sa fii spion de maxima securitate. O sa ai cateva beneficii in plus pe aici,beneficii pe care prietenii tăi nu le au. In plic sunt si niste chei. Sunt de la noua ta masina,care e unde ati fost aseara. Ai face bine sa mergi la mall acum,unde sa iti cumperi ce iti trebuie. Maine la 8 ne vedem ca sa începi antrenamentul. Justin
-Cat de tare. Ai si masina! Hai la mall!Se bucura Amy
-Chiar ca e misto!Felicitări frate!ma felicita si Logan.
-Toti la lift. Mergem la mall!exclamat eu iesind pe usa spre coridor.
-Eu nu merg nicăieri!Se rasteste James nervos
-Ce s-a intamplat?il intreb eu nelămurit
-Asta. Esti cea mai importanta functie. Ai masina. Esti important Thomas. Mereu esti tu în centrul atentiei. Tu esti mereu cel mai important. Mereu esti tu!M-am saturat sa aud de tine. Toti zic ca esti tare si smecher. Esti de fapt doar un ratat,care nu ar fi facut nimic fara noi! Esti egoist si vrei doar faima. Nu stii ce e a prietenie Si nici nu o sa stii vreodata!
-James,nu e adevarat! Mereu am fost prieteni in p**a mea! Ce naibă ai?
Nu mai raspunde. Trece pe langa mine ,tranteste usa si se îndreaptă spre camera noastra. Oare ce s-a intamplat? Sa fie oare gelos? Nu,nu e posibil. Mereu am fost toti o echipa.
-James,stai!tipa Diana dupa James,fugind dupa el.
-Are putin dreptate,sa stii!zice si Logan mergând dupa James.
Amy aleargă si ea dupa Logan. Ce naibă e cu toti azi?
Ma uit la Emma,care e si ea la fel de nedumerită
-Stai calm,o sa le treaca lor. Acum,poate are nevoie doar de putin timp singur! Esti prietenul lui cel mai bun inainte de tot,nu se va întâmpla nimic,o sa vezi!Totul se va rezolva,e doar putin gelos.zice Emma trista
-Stiam eu ca o sa ajungi spion ca si mine! Pur si simplu stiam!
-Ce mai vrei Mike?
-Uite,imi pare rau pentru aseara. Nu trebuia sa ma bag. Dar sa stii ca ne-am putea intelege bine noi doi! Cat despre James,e doar gelos. O sa isi revina el!
-Ok ok! Dar lasa-ne acum te rog!
-Hai la mall impreuna. O sa iti arat ca pot sa fiu un prieten bun!
Ma uit la Emma,care e si ea nelămurită. Accept in cele din urmă,doar toti merita o sansa. Cobor cu liftul impreuna cu Emma si Mike si urcam in noul meu Jepp rosu. E genială masina.
Bag le GPS sa caute un mall si ne îndreptăm spre mall,sperând că totul o sa isi revina la normal cand ne vom intoarcePerspectiva autorului
Tom merge spre mall impreuna cu Mike si Emma,sperând că totul va reveni la normal,dar nimic nu va mai fii la fel de acum in colo.
Salut fratilor. Am terminat prima parte din cartea asta. Sper ca v-a placut. Va multumesc pentru toate vizualizarile voastre. Chiar inseamna enorm
Ei bine,dupa cum ziceam,am terminat cartea. Prima parte. Saptamana viitoare ma apuc sa corectez greselile gramaticale,sa schimb unele chestii unde nu imi place exprimarea etc,dar continutul ramane la fel. Probabil pe la inceput de iunie o sa incep si partea a doua,care va fii tot in continuarea acestei carti. O sa delimitez partile intr-un mod special. Vreau ca aceasta carte chiar sa arate bine si sa fie facuta bine. O sa fie trei parti apropo.
Deci de acum in colo o sa apara doar modificari la capitole,nu capitole noi(asta pana in iunie). Ne vedem atunci,cand o sa înceapă partea a doua. O ză fie mult mai tare decat prima parte,deci nu ratati urmatoarea parte. Ne vedem in iunie! Pa pa!!
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AdventureDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...