Următoarele 7 zile au trecut extrem de repede,fara sa fac nimic special. Antrenamentele cu Mike ca si căpitan sunt mult mai obositoare,dar oarecum imi fac mai multa placerem. James se descurcă destul de ok,se integrează bine. Cat despre cuplul Mike si Emma,nu prea stiu ce sa zic. Incerc sa păstrez distanta,stand mai mult cu ceilalti membrii din echipa. Diana nu mai pare afectată de despărtirea cu James, despre care am aflat si eu destul de recent. Oare chiar putin fericita.
In seara asta e balul si eu inca nu am partenera. I-am zis lui Alice ca nu am partenera si nu parea tocmai fericita. Dar n-am ce sa fac...
-Tom,mai mănânci?ma readuce Noah cu picioarele pe pământ.
-A,nu,de ce?
-A,pai in 5 minute ma vad cu Jay afara,am zis ca mergem sa excaladam niste stânci. Ma întrebam daca ai vrea sa vii?
-A,nu cred,sunt putin ocupat. Dar poate data viitoare.
Ma ridic de la masa,imi duc tava si ma îndrept spre camera mea. Mike nu e aici,asa ca verific pentru a zecea oară costumul,chiar daca l-am verificat de dimineata. Cămasa alba e intactă,la fel ca si pantalonii si sacoul. Nu ma pot gândi decat cum diseară o sa trebuiască sa stau pe margine si sa vad cum toti o sa danseze cu cineva. Gândul asta ma întristează,si hotărăsc sa merg in sala de antrenament iar. Imi schimb blugii cu un trening negru si ma îndrept spre sala. Iau de la dulapul meu de pe hol manusile de box si merg la sac,chiar in fundul sălii. Lovesc cat de tare pot,o data,de doua ori,de trei ori. Imi apare in minte imaginea lui Mike dansand cu Emma la bal,iar eu stând pe margine. Mai lovesc o data sacul. Imi amintesc cum Diana m-a trădat. Mai lovesc inca o data sacul. Imi amintesc cum au murit părintii mei acum doi ani. Mai dau inca o data in sac,fara sa imi dau seama ca Justin ma priveste din spate.
-Buna,Thomas.
Ma întorc brusc,fiind luat prin surprindere de vocea calma a sefului bazei.
-Buna ziua!
-Vad ca vii la sala din ce in ce mai des. Si ca departezi tot mai mult de Mike. Ce se intampla?
-Mike are iubita. Nu mai are timp de mine. Si in seara asta e balul lui Alice si nu am partenera!
Spun astea,lovind iar sacul.
-Dar de ce nu mergi cu Diana la bal? Nici ea nu are partener pentru bal.
-Pentru ca nici nu stiam ca vine la bal,si m-a trădat!
Lovesc iar sacul de box din fata mea,revarsandu-mi furia asupra lui.
-Eu cred ca e altceva! Poate că al tau creier iti zice ca e doar asta,dar în sinea ta stii ca e ceva mai mult.
Cand ma întorc sa ii raspund,deja iese pe usa. Oare ce a vrut sa spuna prin,,e ceva mai mult''? Nu e nimic altceva,doar o ura imensă pentru tot ce a facut. Dar oare chiar o urăsc? Nu,e imposibil. Nu pot sa o urăsc,dar totusi... Nu e nimic mai mult de atat. Sau poate e? Creierul imi zice ca asta e tot,dar totusi undeva adânc ascuns in mine,mai e si altceva ce simt pentru Diana.
La ora sase jumate sunt pregatit pentru bal. Port hainele noi,m-am dat cu parfum si mi-am aranjat părul. Iau cheile de la masina si ma întâlnesc pe hol cu Mike si Emma. Mike poarta costumul Sau nou,cu o cravata noua,rosie. Emma e îmbrăcată cu o rochie frumoasa,albastru deschis,lunga pana la genunchi. Are părul lăsat liber pe spate,iar in picioare poarta o pereche de pantofi cu toc. Mergem spre masina,urc la volan si pornesc masina. La ora sapte incepe petrecerea,si noi o sa fim acolo exact la timp. Pentru MIke si Emma o sa fie o seara incredibilă,dar pentru mine nu. Abea astept sa fiu in masina in drum spre baza cand petrecerea o sa se termine toata chestia asta,desi presimt ca ceva nu o sa meargă tocmai ok. James o sa fie si el acolo,dar cu Amber. Si dupa cum a zis James,o sa fie si Diana. Singura. Imi amintesc cuvintele zise de sudul meu mai devreme,si chiar imi petrec tot drumul spre restaurant gândindu-ma la asta.
CITEȘTI
Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)
AdventureDupă ce părinții lor au murit intr-un atac terorist, Amy, Emma, Diana,Tom , James si Logan sunt obligați sa supraviețuiască fără bani si fără casa. Dar când realizează ce se întâmpla, nimic nu ii mai poate opri din a se răzbuna pe cei care au făcut...