capitolul 1-dimineata majoratului

24 2 0
                                    

-Daca mai faci vreun pas ii zbor creierii prietenului tau!zice barbatul ducând mai aproape pistolul de tâmplă lui James
-O sa regreti daca faci asta.
-Nu uita prostule. Eu sunt invincibil!termina el ,acompaniat cu o impuscatura.
James cade,sângele scurgandui-se pe toata fata. Criminalul ,impreuna cu toti pasnicii lui dispar brusc. Ma aplec peste corpul inert al lui James si simt un fior cum imi străbate tot corpul. O lacrima imi cade din ochi,apoi inca una si inca una.
-James!!! Nu poti sa mori!Te rog,nu muri! Nu poti sa mori! Trezeste-te frate!
-Tom
Ma uit împrejur,dar nu vad pe nimeni. Ma întorc la James,dar sunt strigat iar. Ma uit iar in jur,dar tot nu e nimic.
-Thomas!!
Clipesc o data si chipul lui James se transforma in a lui Mike,care ma priveste de sus. Tresar si ma ridic aproape instant.
-Tom,iar l-ai visat pe James?
-Da.
-Frate,au trecut doi ani. Cat o sa te mai gândesti la el? Din gelozie te-a lăsat,treci odata peste. E ziua ta azi. E majoratul tau. Cand ai de gand sa nu iti mai pese?!
-Nu discutam iar despre asta. Cat e ceasul?
-E 9
-Am întârziat deja. Sa mergem la antrenament acum!
Ma pregătesc să ies pe usa,dar Mike ma opreste ,zicându-mi ca Justin ne-a dat liber azi,cadou de ziua mea. Mike crede că e ceva special,dar chiar acum doi ani a inceput aventura mea alaturi de James si de ceilalti. Uneori chiar simt lipsa fostei echipe.
-Uite! La multi ani Tom!
Ma întorc si il vad pe bunul meu prieten Mike cu un cadou cu funda rosie in mana.
Iau cadoul din mana lui si il deschid încet. Înăuntru gasesc un skate .
-Mersi frate!
Il imbratisez pe Mike,fiind intrerupti de o ciocanitura la usa. Mike se duce sa deschida,eu realizand ca mike e îmbrăcat în cămasa si in blugi,iar eu sunt doar in pantalonii scurti. Deschid instant aproape dulapul,de unde insfanc un tricou si niste blugi,pe care nu apuc sa le pun pe mine ca Emma sare si ma îmbrătisează. Ii raspund la îmbrătisare,mangaind-o pe par. Imi da drumul in cele din urma,apoi deschid cadoul de la ea. Un laptop.
-Mersi mult.
Asta imi aduce aminte de ce s-a intamplat anul trecut de ziua mea.Ma arunc in pat si oftez.
- Cat de mult ma poate enerva legatura dintre Diana si James.
-Si pe mine!imi raspunde Emma
-Voi chiar nu puteti sa trece peste? Sunt impreuna,asta e!raspunde Mike plictisit
-Ai dreptate. Stiti ce,ma duc dupa tableta. Azi e joi si am si eu liber. Maine avem toti liber,ca de ziua lui Tom,si apoi e weekend. Am putea sa mergem la cabana mea din munti! Nu am mai fost aici de ceva timp. Chiar cred ca am putea sa mergem! Avem si noi nevoie de o vacanta.vine Emma cu o idee.
-Da. Chiar e o idee buna! Fa-ti bagajele Mike! Merg sa o intreb si pe Dia...
-Nu! Nu o întrebi si pe Diana!mi-o taie Mike!
-Ai dreptate! Imi fac bagajul acum.
Emma iese pe usa,eu schimbându-ma in blugii mei si tricoul rosu. Imi scot geamantanul meu mic si il deschid. Arunc in el boxeri,tricouri,blugi,şortul de baie,tenisii verzi si cei albastrii ,o pereche de papuci ,una de bascheti de piele rosie si niste sosete. Ma incalt si eu cu niste soseste si ma incalt cu tenisii rosii. Pun tableta in rucsacul special,alaturi de noul laptop. Ies pe usa si ma îndrept spre liftul care da in mica mea parcare. Urc in lift si cobor. Ajung in cele din urmă la masina,unde ma întâlnesc cu Emma. Deschid port-bagajul ,unde pun valiza mea si a Emmei. Vine si Mike dupa putin timp,punem si valiza lui in spate. Urc in fata,la volan si pornesc motorul imediat dupa ce Mike urca in dreapta si Emma in spate. Trec prima data pe la o benzinarie,unde imi fac plinul,apoi plecam spre cabana din munti.

Salut!Stiu ca am zis ca postez la inceput de iunie si ca e iulie,dar chiar nu am avut timp. A trebuit sa termin cu mediile,a fost ziua mea si am mai si fost plecat. Dar de acum o sa incerc sa pun un capitol minim pe săptămână ,vad eu in ce zii. Si ca bonus,o sa incerc sa pun la fiecare capitol poza unui personaj din carte. Astazi il aveti pe Tom. Sper sa va placa. Ne vedem in capitolul urmator. Partea a doua o sa fie mult mai interesanta decat prima. Promit .

Răzbunarea-nimic nu e imposibil(+16)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum