11. Darek

36 5 23
                                    

S Tris už vychádzam vpohode. Znova je to tá stará Tris akú mám rád. Usmievavá a drzá. Práve som s Kyarou v izbe. Túli sa ku mne a ja ju objímam. Je tak nádherná a krehká.

,,Darek?"

,,Áno?"

,,Koľko by si chcel mať detí?"

Jej otázka ma zaskočila.

,,Prečo sa pýtaš?"

,,Zvedavosť?"

,,Ehm... No neviem. Chcem veľa detí."

,,Čo znamená veľa sexu," rozrehotala sa.

,,Samozrejme," uškrnul som sa.

,,Aj ja chcem veľa detí," priznala sa.

,,Tak mohli by sme začať," potmenúcky som zašepkal.

Ľahol som si nad ňu a začal ju bozkávať. Neviem jej perám odolať. Počul som niekoho na chodbe.

,Nelezte sem' pomyslel som si a v tom sa rozčapili dvere. Naštvane som sa od nej odtiahol. Bolo vidieť že je sklamaná. Vstal som aby som tomu idiotovi vykrútil krk. Stála tam Tris s úsmevom na perách.

,,Vidím že som prišla práve včas."

Prevrátil som očami a hodil sa na postel. Kyara sa posadila a šťuchla ma. Usmial som sa na ňu.

,,Čo potrebuješ Trdlo?" obrátil som sa.

,,Vyhnať vás niekam von. Môžme sa ísť prejsť do zádrady nie? Aspoň si tu nebudete váľať šunky."

,,Ja nikam nejdem," ihneď som namietol.

,,Ale ideš," povedala sa začala ma ťahať za ruku.

Smial som sa na jej márnej snahe. Preliezla za mňa a skopla ma z postele. Zletel som na zem ako vrece zemiakov. Nedokázal som sa prestať smiať.

,,Dareeeeeeek...." skuvíňala.

,,Á....an..ano?" plakal som od smiechu.

,,Si idiot," priznala.

Začala sa s Kyarou rozprávať či pôjdu alebo nie. Tris ju prehovárala ale ani jej sa nechcelo.

,,Okej vy lenivé prasce. Idem zavolať ich dvoch," vzdala to a odišla.

,,Konečne," vyskočil som priamo na Kyaru.

Spojil som naše pery. Rukou som jej zašiel pod tričko. Zavzdychala čo ma ešte viac nabudilo. Vyzliekol som jej ho a kochal sa tou nádherou. Červenala sa. Usmial som sa a znova sa k nej sklonil. Aj ona mi vyzliekla tričko. V očiach mala iskričky hriešnych myšlienok. Zhodil som z nej aj zvyšok oblečenia az zostala len v spodnom. Pomaly som sa bozkami presúval nižšie a nižšie. Po jej krásnom rozpalenom tele. Keď som bol už u jej ružových nohavičkách, niekto vtrhol do izby. Ihneď sa zakryla. Nahnevane som hodil do dverí vankúš. Trafil som Timeu.

,,Och prepáč.. Myslel som že..."

,,Nič mi nehovor," zastavila ma, ,,prišla som vás iba skontrolovať. Nebudem už ďalej rušiť."

Zavrela dvere. Na to sa Kyara začala obliekať.

,,Čo to robíš?" zhrozene som sa na ňu pozeral.

,,Obliekam sa. Dnes už na to nemám náladu."

Mal som chuť si tresnúť hlavu o stôl. Prečo ja? Prečo vždy keď chcem mať s Kyarou chvíľu súkromia sa vždy musí niečo pohnojiť?

,,Prosím toto mi nerob..."

,,Prestaň Darek. Aj tak nám sem znova niekto vlezie."

Nemusela to hovoriť dvakrát. Otvorili sa dvere a vrútili sa dnu Marcel s Tris. Strašne sa smiali až som pochyboval o ich duševnom zdraví. Keď sa ukľudnili, zavolali nás do kuchyne. Že vraj by si šli niečo navariť. Zhodli sme sa na palacinkách. A tak sme sa tam vybrali. Cestou sa Tris trikrát zrúbala na rovnej zemi. Nechápem že tá ženská fetuje. Keď sme tam prišli, stretli sme Sebastiána. Čítal si nejakú knihu. Pridal sa k nám. Keď nad tým tak premýšľam, Tris je schopná to tu aj podpáliť. Budem musieť na ňu dávať pozor. Kým Kyara robila cesto, Marcel pustil pesníčky. Trdlu viac nechýbalo. Už bola na stole a predvádzala svoj "sexy" tenček. Uznávam, pri tomto sa nejednému chalanovi zatočí hlava. Ale mne to prišlo veľmi vtipné. Hlavne tie túžobné podľady tých dvoch. Pridal som sa teda k nej a začali sme trsať so zadkami. Kyara už začala robiť palanicky. Zliezol som teda dole a prevzial som panvicu aby si šla aj ona zatancovať. Nemusel som ju dlho prehovárať. Už stála na stole a opakovala Trisine pohyby. Bola tak zlatá. Až teraz som si všimol ten najvädšší rozdiel medzi nimi. Tris sa nikdy nevie ovládať. Robí to čo cíti. Aj pri tom tanci predvádzala dosť odvážne kúsky. Kyara je sa skôr na nej smeje. Ale keď začne tancovať, všetci si idú oči vyočiť. Je rafinovaná a nie tak badatelne šialená ako Tris. Trdlo je proste Trdlo. Ona sa nikdy nezmení. Dúfam. Keď skončila pesníčka, sklamane protestovali. Aj tak zliesli. Uchmatli si palacinku a začali jesť. Všetkým chutilo. Sadol som si medzi ne. Tris to tlačila do hlavy akokeby nikdy nejedla.

,,Ovladaj sa," zahriakol som ju.

Usmiala sa vzala si ďalšiu. Keď ju natrela, nie žeby ju zjedla ale rozvo mi ju hodila do tváre. Krava. Zobral som pohár s džúsom a vylial som to na ňu. Vykríkla. Začala mi nadávať. Všimol som si jej neprítomný podľad. Toto nie ke fér. Ona tu na mne používa svoju schopnosť. O chvíľu mi na hlavu vyliala mlieko. Začal som ju naháňať. Smiala sa a jačala. Zrazu sme sa všetci ohadzovali jedlom. Nechcem ani pomyslieť kto to tu bude upratovať. Tris ma hodila o stenu a pod krkom mi držala varešku kvázi nožík.

,,A tvoje dni sú spočítané," povedala.

Nedokázal som sa ubrániť smiechu. Podarilo sa mi jej na hlave rozbiť vajíčko a Sebi do nej hodil múku. Čiže na hlave mala cesto. Rehotali sme sa ako idioti.

,,Nehovor," chytil som varešku a začal ju odtláčať. Nebolo to až tak ľahké ako som si myslel ale nakoniec sa mi to podarilo. Teraz sme sa už smiali všetci. Kyara mala celé vlasy lepkavé od všetkých tých džúsov čo som na ňu ponalieval. Marcelovi na hlave trónila rajčina a Sebi vyzeral ako duch. Schytal najviac múky.

,,Poďme," vyhlásil som.

Hromadne sme sa všetci odpratali do svojich izieb. Hneď som sa hodil do sprchy. Milujem horúcu vodu ked mi steká po tele. Keď som bol hotový, obmotal som si uterák okolo pásu. Išiel som si do izby zobrať nejaké veci. Vtom mi niekto zaklopal na dvere a nato ich otvoril. Stála tam Timea.

,,Máš ísť za Rayenom. Idete trénovať."

,,Hneď som tam."

Odišla. Prezliekol som sa do kraťasí a trička. Vybral som sa do telocvične. Už tam na mňa čakal.

,,Ááá že sa ti aj uráčilo," poznamenal.

Keď som mu neodpovedal obratil sa betónovej stene. Vysoká asi dva metre a hrubá meter.

,,Keď ju odtiahneš na druhý koniec máš odo mňa pokoj."

Potešil som sa. Veď to nemôže byť také ťažké. Už som sa chcel dať do práce keď ma zastavil.

,,Ale ja budem na druhej strane tlačiť tiež."

Toto ma zarazilo. Tento dedko chce aby som ho prizabil? Fajn ako sa mu ráči. Zaprel som sa a začal tlačiť. Stenou to ani nepohlo.

,,No kedy začneš?" uťahoval si zo mňa.

To ma vyprovokovalo a zaprel som sa viac. Stena sa začala posúvať.

,,No ták Darek. Myslel som si že vieš toho viac."

Rozčuluje ma to.

,,Kyara s tebou nebude veľmi spokojná."

Tak toto ma dostalo. Ani neviem ako a už som bol na druhom konci. Tesne som zastal pri stene aby mohol vyliesť.

,,Provokázia ťa naštartuje. Ale nedaj si úplne zatemniť hlavu. Niekedy ju budeš musieť použiť."

Odkráčal preč. Aj ja som sa pobral kade ľahšie. Znova som si na seba hodil sprchu a ľahol si na postel. Niekto mi zaklopal na dvere. Marcel.

,,Čus," pozdravil ma.

Kývol som mu hlavou na pozdrav.

,,Vieš o tom že má Kyara narodky?"

,,Kedy?" vyletel som.

,,Buď zajtra alebo pozajtra."

,,Aaa kur... Úplne som zabudol."

,,Mali by sme jej urobiť oslavu."

,,Hej hej. Máš plán?"

,,Jasné."

Začal mi to všetko opisovať. Bude to zaujímavé.

,,Platí?" spýtal sa.

,,Isteže."

Ahojte =D
Tak je tu nova kapitolka. Dúfam že sa vám páčila. Keď áno, aj ten komentar by potešil. :) inak dik že nás podporujete.

dve zeme - dve hrozby - jedna voľbaWhere stories live. Discover now