Na obrázku je Alan.
Už ubehol týždeň od odchodu Dareka. Práve som s Kyarou v záhrade a rozprávame sa.
,,Tris, však neurobíš žiadnu hlúposť?"
Vedela som presne na čo naráža ale radšej som sa hrala na blbú.
,,O čom to hovoríš?"
,,Ty to dobre vieš."
,,Neviem..."
,,Tris!" okríkla ma. ,,Dobre to vieš. Ty a Alan..."
Omg to vážne?
,,Ak narážaš na to aby som s ním neskončila v posteli... Nie neboj to sa nestane. Ďakujem že si myslíš o mne že som nejaká kurva."
,,Tak som to nemyslela."
,,Ale myslela. Len si to pekne priznaj."
,,Nie nemyslela! Len tá tvoja povaha sa v tebe nezaprie."
,,Aká?" nechápala som.
,,Rada provokuješ a súťažíš. Raz sa ti to môže vymknúť z rúk a.."
Prestala lebo si všimla rozsvietené listy na strome. Niekde tu je Sebastián. O chvíľu sa vyteperil z kríka.
,,Kde je Lovelly?" vyhŕkli sme s Kyarou rovnakú otázku.
Áno. Pred par dňami sa zistilo že si ju tu Marcel ukrýva. Neverím jej. Bolo tu vtedy veľké dusno. Pomaly sme si ale všetci zvykali na jej prítomnosť pretože si to tak želal Marcel. Teraz už spolu chodia. Nechápem ako pred ňou chce v tomto úkryte "schovať" mágiu. Veď všade je prítomná a ona to čoskoro zistí.
,,Je s Marcelom," odvetil prosto.
Odkedy je tu ona, s Marcelom som sa poriadne nestihla porozprávať. Bol fajn až kým neprišla ona. Oskar sa stále tváril vážne. Pravý opak neho je Timon. S ním sa dá porozprávať a aj zasmiať.
,,Neurobíme si filmový večer?" spýtal sa.
Obe sme hneď súhlasili. Pobrali sme sa teda spolu do obývačky. Tam sedel už Alan. Prisadla som si k nemu. Chcela som mu niečo povedať ale Kyara na mňa vrhla vražedný pohľad. Nevšímala som si ju.
,,Pridáš sa k nám? Máme v pláne si pozrieť nejaký film."
,,Jasné prečo nie."
Sebi všetko pripravil. Ja som zbehla do kuchyne pre niečo dobré. Schmatla som čokoládu, zemiakové lupienky a kolu. Vrátila som sa späť. Veselo diskutovali nad tým, čo si pozrieme. Nakoniec vybrali akúsi komédiu. Po desiatich minútach som pocítila Alanovu blízkosť. Mám pocit že sa zámerne ku mne približoval. Pousmiala som sa nad tým. Použil ten otrepaný trik so zívnutím. Rukou ma potom objal okolo pliec. Keď si to všimla Kyara ihneď sa postavila.
,,Čo tak si zahrať flašu?" navrhla.
Sebi nadšene prikývol. Ja s Alanom sme sa nestihli vyjadriť, pretože už roztáčali. Vzdychli sme si. Vždy to vyšlo buď na Sebiho alebo na Kyaru. Potom sa k nám pridal aj Marcel. Lovelly zaspala tak nemal čo robiť. Teraz to padlo na Alana.
,,Pobozkaj Tris na pery," povedal rýchlo Marcel aby ho nikto nemohol predbehnúť.
Určite mi zas čítal myšlienky! Ja ho raz asi za to zabijem! Keďže som práve vtedy stála, musel sa postaviť aj on. Pritiahol si ma za boky a priblížil sa k mojím nedočkavým perám. Uškrnul sa a pobozkal ma. Bože, on sa teda vie bozkávať. Slasne som mu zavdychala do pier. Ale len tak potichu aby to počul len on. Odtiahol sa. Pozrel sa do mojích očí a naklonil sa k môjmu uchu.
,,Bolo to nádherné. Škoda že nemáme viac času," zašepkal.
Posadili sme sa a hrali ďalej. Asi po hodine sme sa vrátili naspäť k filmu. Vybrali sme si Rýchlo a zbesilo 7. To som už plakala. Malo to smutný ale pritom krásny koniec. Sebi s Marcelom si zo mňa robili srandu. Vyplazila som im jazyk. Na to po mne hodili vankúš.
,,Chceli ste vojinu? Tak ju budete mať," povedala som a vrhla sa na nich.
Mlátili sme sa vankúšmi ako malé deti.
YOU ARE READING
dve zeme - dve hrozby - jedna voľba
FantasyNiečo nazačiatok Temnota zahalila svet. Je len otázka času kedy prídu démoni. Každí sa snažil nejako pomôcť. V drevenom dome sa stretli Veľké Rodiny. ,,Nebojte sa. Naše deti budú vporiadku," povedal Tadeas. Mocný čarodejník, ktorý so svojou manžel...