29. Tris

36 5 19
                                    

Dnes som sa rozhodla urobiť palacinky. Našla som si recept na nete a urobila cesto. Pustila som si nahlas pesníčku. Kým som hľadala panvicu, vrtela som so zadkom. Konečne som ju našla v tom množstve skriniek. Naliala som do nej trochu cesta a položila na šporák. Pesníčka ma tak pohltila, že som musela tancovať. Mala som zatvorené oči a nechala som sa viesť rytmom.

Zacítila som dym. Prudko som sa otočila a bežala k šporáku. Vypla som oheň a prezrela si svoje dielo. Namiesto palacinky tam bola divná čierna hmota.

,,Preboha Tris! Spravila si tu toľko dymu že s nami indiáni prišli uzavriať mier!" rehotal sa na mne Alan.

Prebodla som ho pohľadom. Nešťastne som panvicu hodila do koša. Je tak zničená že ju viac nebudem radšej trápiť. Alan sa už chytal za brucho. Prišla som k nemu a namosúrene ho drgla do ramena.

,,Nesmej sa."

Utrel si slzy a zadíval sa na mňa. Na to sa opäť rozrehotal. Rozhodila som rukami a ukázala mu prostredník. Otočila som sa mu chrbtom.

,,Ale no taak..." počula som tesne pri uchu.

Objal ma zo zadu. Oprela som si hlavu o jeho rameno. Začal ma bozkávať na krku. Jeho pery príjemne hriali. Dotlačil ma k šporáku. Schmatol novú panvicu a dal do nej cesto. Bola som uväznená medzi jeho rukami. Pozorovala som každý jeho pohyb. Hrala romantická hudba. Šlo mu to tak ľahko. Ani som sa nenazdala a boli všetky hotové. Na to si ma otočil a posadil na linku. Pobozkal ma. Jemne ma pokúsal do spodnej pery. Zachvela som sa. Vždy som bola presvedčená že ja som tá ktorá dokáže zvádzať. Ale teraz som si pripadala ako neskúsené dievčatko. Všetko čo urobil u mňa zanechalo horúce stopy.

,,Alan," vzdychla som.

Odtiahol sa. Nechápavo som sa na neho pozrela.

,,Pokračovanie nabudúce," zaškeril sa.

Nemotorne som sa snažila ho kopnúť. Samozrejme sa mi to nepodarilo a zletela som na zem. Nedopadla som na dlážku lebo ma chutili jeho ruky. Postavil ma na nohy a šlahol mi po zadku. Dosť to bolelo tak som si ho nespokojne pošúchala.

,,Cítim tu palanicky?" ozval sa Marcel.

Zobrala som tanier s palacinkami a podala mu ho. Ten si hneď jednu zobral a zahryzol sa. Spokojne si pohmkával.

,,Sú fantastické," pochválil nám ich s plnou pusou.

Zasmiala som sa a tiež si jednu zobrala. Vytiahla som z hladničky šľahačku a nastriekala si ju rovno do úst. Obaja ma prepaľovali nadržanými pohľadmi. Posadila som sa a pustila sa do jedla. O chvíľu sa k nám pridal aj Darek s Oskarom. Okej zas som tu jediná baba.

,,Kto ich robil?" spýtal sa Darek a sadol si vedľa mňa.

Slova sa ujal Alan: ,,Ona začala a ja som to dokončil."

,,Nesmrdí tu niečo?" zvráštil tvár Marcel.

,,Neviem o čom hovoríš," ohradila som sa.

Všetkým to zrazu doplo a začali sa smiať. Prevrátila som očami.

,,Vy hovadá," zamrmlala som.

,,Ale no taaak," zakňučali naraz.

Tiež som sa zasmiala. To už prišiel Filip s Timeou.

,,Vidím že vám je veselo. Ale dlho nebude. Dnes začneme hľadať úlomky diamantu. Tak sa láskavo najecte a príďte na pláž. Dohodneme si trasu a rozdelíme sa do skupiniek."

Na to sa otočil a odišiel. Pozrela som sa na Dareka. Ten len prikývol a ďalej sa venoval svojej palacinke. Vybrala som sa do izby sa prezliecť. Schody sa mi zdali nekonečné. Konečne som sa dostala na druhé poschodie. Kyara si niečo veselo štebotala s Lovelly. Iba som okolo nich prešla a zavrela sa v izbe. Vytiahla som zo skrine kraťase a čierne tielko. Vlasy som si uviazala do drdolu a obula si tenisky.

,,Môžme vyraziť," povedala som si sama pre seba a vyšla von.

dve zeme - dve hrozby - jedna voľbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin