Vražda sa ešte dlho riešila. Tris bola presvedčená o tom, že vraha musí chytiť. Zatiaľ sa jej to nepodarilo. Po tomto incidente sa oveľa viac bojím príchodu Lovelly. Nesmie tu zostať lebo ak ju nájdu, na mieste ju zabijú. Do kelu ja som taký idiot. Už o tri dni by mala prísť. Toto nedopadne dobre.
Vybral som sa do jedálne. Dúfam že budeme mať niečo dobré. Keď som tam prišiel, Tris niečo horlivo vysvetľovala. Ani mi neodpovedala na pozdrav. Sadol som si vedľa nej. Hovorila niečo o novej pasci na chodbe. Jej z toho úplne preskakuje.,,Tris mala by si sa ovládať," karhal ju Darek.
,,Máme tu vraha a ja sa mám ovládať? Som jediná kto sa snaží tomu zabrániť."
Všetci sme si vzdychli. Všimla si to.
,,Okej. Budem sa snažiť o tom hovoriť čo najmenej."
Zatlieskali sme jej. Vražedne sa na nás pozrela ale potom sa jej na tvári vyčaril úsmev. Popriali sme si dobrú chuť a začali jesť. Keď sme dojedli, každý sa pobral do svojej izby. Ľahol som si na posteľ. Premýšlal som o tom, ako ju sem dostanem. Nakoniec som zaspal.
Ráno ma zobudilo trieskanie na dvere. Lenivo som vstal a otvoril ich. Stála tam Tris.,,Čo chceš ženská?"
,,Ideme si zabehať?"
,,Ti šibe?"
,,Nie, malo by?"
,,Nikam nejdem dik."
Chcel som pred ňou zatvoriť dvere ale ona vkĺzla dnu.
,,Tris daj mi pokoj."
,,Prečo? Pozri, brucho ti rastie a prevalcuje ti tvoje tehličky. Prosím Marcel nenechaj ma v tom samú."
Zaklipkala očami a nahodila psí pohľad. Prevrátil som očami. Až teraz som si uvedomil že mám na sebe iba trenky. Všimla si moju nervozitu. Uškrnula sa a podišla ku mne. Prstom mi prešla po hrudi, dolu po bruchu až zastala pri okraji treniek. Zachvel som sa. Nahla sa dozadu a tľapla ma po zadku.
,,Čakám ťa," povedala a vyšla von.
O čo jej šlo? Kurva, v provokovaní je vážne dobrá. Obliekol som si leplákové kraťase a tričko. Pobral som sa za ňou. Zbadal som ju na chodbe ako si dáva rozdvičku. Zrazu ma niekto chytil okolo pliec. Boli to Sebi a Darek.
,,No čo, dal si sa nahovoriť?" spýtal sa ma Darek.
,,Vyprovokovala ma."
,,Jžš to je jej najväčšia zbraň," chytil sa za hlavu.
,,A potom jej zadok," zakňučal Sebi.
Rozrehotali sme sa. Doteraz bola k nám otočená chrbtom, ale keď nás začula, prudko sa otočila. Síce nevedela o čom je reč, ale aj tak sa zasmiala.
,,No čo chlapci ideme?"
,,Počkaj aj vy?" nechápal som.
,,Nie si jedniný ktorý jej nevie odolať," vysvetlil Sebi.
Tris vybuchla do smiechu. Rozbehla sa tak sme sa vydali za ňou. Pozrel som sa na nich dvoch. Sebi ju prepaľoval pohľadom a Darek ho mal chuť za to zabiť.
,,Hej Tris!" zakričkal som na ňu.
Otočila sa ale nespomaľovala v tempe.
,,No?"
,,Nabudúce si nedávaj tak krátke kraťasky!"
Znova vybuchla do smiechu. Otočila sa a naschvál sa ťapla po zadku.
,,Chcel by si čo?" zasmiala sa.
,,Tris prestaň!" zaprosíkali sme všetci traja.
Toto už nezvládla a hodila sa o zem. Smiala sa ako zmyslov zbavená. Zastali sme pri nej a sadli si.
,,V...vy s...ste... Vy ste.... Strašné... Hovadá...." snažila sa hovoriť.
,,No ták Tris. Sama si za to môžeš," oponoval jej Sebi.
Sadla si. Bola červená ako paprika.
,,S vami už v živote nepôjdem behať."
,,Juchuuu...." zajasali sme.
Škaredo na nás zagánila. Všetci traja sme sa na ňu vrhli. Začali sme ju štekliť. Kričala o pomoc.
ESTÁS LEYENDO
dve zeme - dve hrozby - jedna voľba
FantasíaNiečo nazačiatok Temnota zahalila svet. Je len otázka času kedy prídu démoni. Každí sa snažil nejako pomôcť. V drevenom dome sa stretli Veľké Rodiny. ,,Nebojte sa. Naše deti budú vporiadku," povedal Tadeas. Mocný čarodejník, ktorý so svojou manžel...