8. Tris

95 6 4
                                    

Ocitli sme sa v tme. Jeden zo strážcov rozsvietil chodbu. Prišli sme do veľkej miestnosti. Bola vkusne zariadená. Uprostred bol stôl plný jedla. Až vtedy som si uvedomila aká som hladná. Popri ňom boli vzorne zoradené stoličky.

,,Jedáleň. A tamto je menšia kuchyňa,'' vysvetľoval strážca.

Pobrali sme sa do ďalšej miestnosti.

,,Obývačka.''

Vstrede bol tmovo-bordový gauč. Bol veľký skoro ako šírka miestnosti. Pred ním trónil drevený stolík na chlpatom koberci. Na stene visela telka. Určite sa pozriem do knižnice. Vlastne to boli len police s množstvom kníh. Pohľad mi padol na mramorový krb. Je to tu obrovské ale pri tom útulné.

,,Zavediem vás do vašich izieb.''

Pobrali sme sa za ňou. Začínala mi byť zima. Dúfam že sa budem mať do čoho prezliecť.

,,Tris a Kyara,'' ukázala na dvojo dverí vedľa seba.

Darek s Kyarou v náručí vošli do tej prvej. Chcela som ísť teda do tej mojej, keď ma niekto chytil za ruku.

,,Choď jej pomôcť. Dúfam že nechceš aby ju prezliekal Darek,'' zamrmlal strážca. Prevrátila som očami a vliezla do izby. Darek ju položil na posteľ. Chcel sa vyrovnať ale Kyara ho chytila okolo krku a pritiahla si ho k sebe. Ľahla si a začali sa bozkávať. Ľavú ruku mal niekde pri jej hlave a pravú pri páse. Na chvíľu sa odtiahol. Kyara ho doslova hltala pohľadom. Uškrnul sa a pokúsal jej spodnú peru. Na to mu ju ona oblízala.

,,Ľudia vy ste nechutní,'' nevládala som sa na to pozerať.

Darek sa rýchlo postavil.

,,Tris nemáš čo robiť?''

,,Predstav si že nie. Prišla som pomôcť Kyare s obliekaním.''

Vzdychol si a ešte raz ju pobozkal. No keď odchádzal, stihla som ho udrieť do rebier. Zasmial sa a postrapatil mi vlasy. Prudko som sa otočila a kopla ho do zadku. Rozrehotal sa a konečne vypadol.

,,Kretén,'' uľavila som si.

Moju pozornosť pritiahol Kyarin smiech. Nechápavo som sa na ňu pozrela.

,,Ste strašne zlatý keď sa navzájom doberáte.''

,,No úplne...''

,,Ale ste zohratí. Robíte si zle ale keď sa medzi vás niekto primieša, držíte spolu.''

,,Vystihla si to. Ale už toho idiota neriešme.''

Otvorila som skriňu.

,,Na čo máš náladu?'' opýtala som sa.

,,Tepláky a tričko.''

Vytiahla som čo chcela a podala jej to. Pomohla som jej vyzliecť šaty. Našla som niekde v šuflíkoch aj spodné prádlo, tak som jej ho priniesla a na to sa otočila.

,,Zvládneš to už?'' opýtala som sa jej.

,,Uhm... jasné...''

Rozhliadla som sa po izbe. Bola dokonalá. Veľká posteľ do ktorej by sa vpohode zmestilo aj 10 ľudí. Obroti nej skriňa a veďla stolík. Mala tu aj biely gauč s telkou. Ale najviac ma zaujalo veľké okno. Rozprestieral sa za ním krásny život pod vodou.

,,Už si hotová?'' obrátila som sa k nej.

Prikývla. Sadla som si k nej na posteľ.

,,Čo si o tomto všetkom myslíš?'' opýtala sa ma.

dve zeme - dve hrozby - jedna voľbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin