15. Kyara

30 5 0
                                    

Ešte v ten istý deň...

Počula som Trisin krik. Vyšla som na chodbu. Oni sa museli vážne zblázniť. Darek s Marcelom a Sebim ju tu "znásilňovali".

,,Dajte jej pokoj!" zahučala som.

Toto som namala robiť. Darek nahodil svoj úškrn a vrhol sa na mňa. Pričapil ma o stenu a začal štekliť. Po lícach mi už stekali slzy od toľkého smiechu. Pozrela som sa na chudátko Tris. Vyčerpane lečala a dusila sa. Zachytila som Marcelov hlas ako jej niečo šepká. Snažila som sa sústrediť.

,,No toto máš za tú provokáciu. So mňou sa už nikdy nezahrávaj."

Omg ja umrem. Prosila som Dareka aby už prestal. Nakoniec ma poslúchol. Zrútila som sa na zem. Marcel si prehodil Tris cez rameno a spokojne ju tľapol po zadku. Sebi ho prebodol pohľadom. Mňa si zobral Darek. Odvliekol ma do svojej izby a položil na posteľ. Naklonil sa a začal ma bozkávať. Pocítila som túžbu po jeho perách. Objala som ho okolo krku. Jednu ruku mal pri mojej hlave a druhou mi blúdil pod tričkom. Cítila som ako ma hreje každý dotyk. Začali sme sa bozkávať vášnivejšie. Prevliekol mi cez hlavu tričko a vyzliekol kraťase. Bola som len v červenom spodnom prádle. Nezostala som pozadu. Aj ja som ho vyzliekla do čiernych treniek. Zasmial sa na mojej nedočkavosti. Päsťou som ho buchla do brucha. Zvalil sa vedľa mňa a rehotal sa. Prišlo mi to vtiplné a neovládla som sa. Smiali sme sa tam ako retardi. Po chvíľke som si na neho sadla. Chytil ma za boky. Uškrnula som sa. Pohla som panvou. Hlavu zaboril do vankúša a rukami mi drtil boky. Krúžila som ňou najprv pomaly ale stále som pridávala na tempe. Cítila som zväčšujúci sa hrbol.

,,Kyara nerob mi to..." prosíkal.

Stiahla som mu boxerky. Hmm... Nemá sa za čo hanbiť. Príroda mu nadelila poriadny kus. Premýšľala som asi dosť dlho, pretože ma prevalil a znova bol nado mnou. Stiahol mi podprsenku. Začal mi ich láskať. Bolo to príjemné. Pomaly sa posúval prerami dole. Keď sa tam už dopracoval stiahol mi aj nohavičky. Zavzdychal. Nohy mi položil na jeho ramená. Bozkával mi vnútornú stranu stehien až sa dopracoval dostredu. Dráždil mi klitoris jazykom. Nato mi tam strčil jeden prst. Prehla som na a zavzdychala jeho meno. Potom pridal ešte ďalší prst. Mala som orgazmus nadosah ale on v tedy prestal. Naštvane som ho kopla do druhe. Zasmial sa a smeroval k mojím perám. Našiel ich a spojil. Odtiahol sa. Podľadom sa ma pýtal, či môže pokračovať. Prikývla som. Opatrne ho do mňa zasunul. Bol vážne jemný. Páčilo sa mi to. Kopírovala som jeho pohyby. Bolo to skvelé. Trošku začal zrýchlovať až napokon tvrdo prirážať. Znova som sa dostala do tej extázi. Čakala som na orgazmus ktorý sa rýchlo dostavil. Urobil sa hneď po mne. Vyčerpane ma priľahol. Samozrejme nie úplne. Ležal na mne a dychčal. Bola som na to podobne. Keď sa moje telo ukľudnilo, odstrčila som ho a vstala. Obliekla som si jeho košelu a odišla do kuchyne. Bola som strašne hladná. Našťastie tu nikto nebol. Začala som si pripravovať rožok keď ma niekto chytil okolo pásu. Bol to Darek. Bozkával ma na krku. Otočila som sa a spojila naše pery. Dravo ma bozkával. Chytil ma za zadok a vyložil na linku. Nedokázala som myslieť na nič iné, než na jeho kamaráta v nohaviciach.

,,Ale čo to. Hrdličky sa práve pomilovali," ozvala sa Tris.

Darek sa odo mňa odtiahol a ja som zoskočila na zem.

,,Sorry nechcela som rušiť, len som strašne hladná."

Prišla k nám a ukradla mi môj rožok.

,,Dúfam že ste použili ochranu," zavtipkovala.

S Darekom sme sa na seba zhrozene pozreli.

,,A kurva," zahromžili sme naraz.

dve zeme - dve hrozby - jedna voľbaWhere stories live. Discover now