Sedeli sme všetci za stolom a preberali udalosti za posledné dni. Vražda, Lovelly a naše presúvanie na ostrov. Všetci hovorili svoje nápady a návrhy, ktoré by mali pomôcť. Ja som bola duchom niekde úplne mimo. Ani neviem kedy skončili debatu.
,,Tris ideš si s nami pozrieť film?" vytrhla ma zo zamyslenia Kyara.
,,Jasné."
Spolu sme sa vybrali do obývačky. Voľné boli miesta pri Darekovi a Oskarovi. Pozreli sme sa na seba. Chcela som ísť teda k Oskarovi ale ona ma zastavila.
,,Pôjdem k nemu ja. Aj tak sa s ním potrebujem pozhovárať."
Myslela vážne to čo teraz povedala? Ale asi áno pretože už k nemu kráčala. Darek neskrýval podráždenie. Nemala som náladu počúvať jeho poznámky tak som sa rozhodla ísť do izby. Keď som bola pri svojich dverách, počula som krik. Obzrela som sa. Darek sa hádal s Kyarou. Chrlili na seba nepekné nadávky. Nechcela som sa do toho montovať ale ješitnosť mi nedala. Prišla som k nim.
,,Mohli by ste prestať?" zvrieskla som.
,,Vypadni Tris," zasyčal Darek.
,,Ukľudni sa dobre? Vôbec to nebolo tak ako si si to vysvetlil v tej tvojej dutej hlave," obhajovala som ju.
Darek tresol do steny a odkráčal preč. Kyara sa mi rozplakala tak som ju odprevadila do izby. Keď konečne od únavy zaspala, rozhodla som sa to vysvetliť jemu. Hľadala som ho asi pol hodinu až napokon sa objavil v kuchyni. Slopal tam whisky. Zobrala som mu fľašu z ruky. Niečo zamumlal ako protest ale ja som ho hneď umlčala.
,,Tak poď. Si strašne opitý."
Snažila som sa ho odvliecť do izby.
,,Tris ja ťa... Ja ťa.. Chcem," mumlal si popod nos.
Nebrala som to vážne. Pokúšala som sa ho zvaliť z tej prekliatej stoličky. Ale on sa zaprel a nepovolil. Namiesto toho si ma posadil na seba obkročmo. Neviem ako ale už som bola bez trička.
,,Darek prestaň."
,,Ja viem že to chceš."
Chcela som protestovať ale potom som si uvedomila jedno. Naozaj to chcem. Pozrela som sa do tých jeho opitých očí. Neovládla som sa. Spojila som naše pery. Ihneď začal spolupracovať. Silno mi stisol zadok až som zavzdychala. Rýchlo a dravo sme sa povyzliekali. Darek sa postavil a položil ma na linku. Dráždil mi klitoris ale neprestával ma bozkávať. Bolo to tak vášnevé. Keď som bola dostatočne vlhká, vsunul ho do mňa. Nechápem prečo tak pomaly tak som mu prikázala aby začal zrýchlovať. Prekvapilo ho to ale poslúchol. Tesne pred jeho vyvrcholením ho vytiahol a urobil sa mi na bruchu. Vyčerpane som sa poutierala a začala sa obliekať.
,,O tomto sa nikto nesmie dozvedieť," povedal zrazu triezvo.
,,Jasné že nie," súhlasila som.
,,Ale bolo to skvelé," chytil ma za boky a objal.
Cítila som ako sa mi obtiera s kamarátom o zadok.
,,Darek už dosť. Bola to chyba."
,,Áno ja viem."
Pustil ma a navliekol na seba oblečenie. Bez slova sme sa vybrali do izieb.
Tak tu to máš. Dúfam že si spokojná ;)
YOU ARE READING
dve zeme - dve hrozby - jedna voľba
FantasyNiečo nazačiatok Temnota zahalila svet. Je len otázka času kedy prídu démoni. Každí sa snažil nejako pomôcť. V drevenom dome sa stretli Veľké Rodiny. ,,Nebojte sa. Naše deti budú vporiadku," povedal Tadeas. Mocný čarodejník, ktorý so svojou manžel...