Všetci riešia odchod na ostrov. Bolí ma hlava už len pri pomyslení na to, že by som sa mal začať baliť. Lovelly sa s ostatnými spriatelila takže veľa čozu trávi s nimi. Potreboval by som už niečo viac ako len bozky ale ona mi nič nedovolí. Som z toho niekedy strašne vytočený. Potrebujem si ísť vyčistiť hlavu. Obul som si tenisky a vyrazil do telocvične si zabehať. Prekvapilo ma keď som tam zbadal chalanov. Očumovali tam baby ako starí mládenci. Uškrnul som sa a pridal sa k nim.
,,No čo chlapci?" prihovoril som sa.
Všetkým tiekli sliny. Bol tu aj ten Alan. Počul som že mu počarovala naša Tris. Nečudujem sa. Keby som nemal Lovelly aj ja by som po nej vyštartoval. Síce aj Kyara je sexy ale všetci vedia že patrí Darekovi.
,,Koho pozorujete?" spýtal som sa.
Alan so Sebim sa na mňa pozreli. Bolo vidieť že ich musí kamarát poriadne bolieť.
,,Samozrejme že Kyaru. Ale musím dozrieť aj na Tris lebo sú tu dosť nadržaní ľudia," zachechtal sa Darek.
Pridal som sa k nemu. Lovelly si dávala rozcvičku.
,,Kto má najkrajšiu riť?" spýtal sa Sebi.
,,Každá je dobrá," odvetil som.
,,Pekne si priznajte že čumíte na tú Trusinu," oboril sa Darek.
,,Je to pravda ale veď nás pochop. Tris je proste Tris," neodpustil som si.
,,Tris!" zahučal na ňu Darek.
Otočila sa a hodila na neho nechápavý pohľad.
,,Poď sem!"
Rozbehla sa teda k nám.
,,No?"
,,Zatancuj nám," požiadal ju.
,,Prečo by som mala?"
,,Aby sme sa uspokojili."
Zasmiala sa. Vzala si telefón a pustila pesníčku. Zas od HU- Gangsta sexy. Začala sa pohybovať do rytmu. Pribehli k nej aj Kyara s Lovelly. Kyara sa k nej hneď pridala a začala tancovať tak ako ona zatial čo môj macko sa húpal zo strany na stranu.
,,Tá tvoja nemá nejako odvahu," šepol mi do ucha Darek.
Prišlo mi jej ľúto. Stála tam sama a pozorovala tie dve. Tris si užívala každý pohyb a sem tam sa obtreli s Kyarou so zadkami. Vstal som a podišiel k Lovelly. Chytil som ju za boky a snažil sa ju roztancovať. S hrôzou sa na mňa pozerala.
,,Upokoj sa. Nemusíš robiť také kúsky ako oni dve."
Trošku sa osmelila a začala sa viac pohybovať. Priplachtila sa k nám Tris a drgla ma so zadkom. Lovelly pochytil hnev. Pustila ma a začal tanečný boj. Samozrejme Tris bola lepšia ale ani Lovelly sa nedala zahambiť. Aj tak som mal pocit že Tris nešla na 100%. Dávala jej možnosť zažiariť. Ale všetci ju už dobre poznáme. Keď skončila pesníčka, obe sa so smiechom objali. Som rád že sa udobrili. Pustili ďalšiu ale to sme sa uz pridali aj my ostatní. Tris tancovala s Alanom ale zároveň aj so Sebim. Kyara s Darekom a samozrejme ja s Lovelly. Cítil som že toto bude jeden z tých super dní.
Takže 20. kapitolka je na svete =D Síce trošku krátka ale hádam nevadí. Chceme sa poďakovať tým čo nás podporujú a páči sa im tento príbeh. :)
Dávam vám možnosť zasiahnuť do deja. Napíšte do komentárov čo by ste chceli v ďalšej kapitole :)
Ešte raz ďakujeme a užite si zvyšok dňa :D
YOU ARE READING
dve zeme - dve hrozby - jedna voľba
FantasyNiečo nazačiatok Temnota zahalila svet. Je len otázka času kedy prídu démoni. Každí sa snažil nejako pomôcť. V drevenom dome sa stretli Veľké Rodiny. ,,Nebojte sa. Naše deti budú vporiadku," povedal Tadeas. Mocný čarodejník, ktorý so svojou manžel...