31. Sebastián

32 5 0
                                    

Vkročili sme na mäkkú trávu. Prvý dotyk so zemou bol neskutočný. Hneď som sa cítil ako doma. Nevedel som kam sa mám skôr pozrieť. Pobehovali tu úplne iné zvieratá ako na Zemi. Nepodobajú sa na nijaké aké som doteraz videl. Lietali tu zvláštne tvori. Boli to malí mužíkovia s akousi vrtuľkou na chrbte.

,,Woow," počul som to krásne zavzdychanie.

Obzrel som sa a zbadal Tris. Bola celá mokrá. Oči sa jej leskli a blúdili sem a tam. A potom... Ten otravný Alan ju objal okolo bokov. Mal som chuť ho zabiť. Nech si nikto nedovoľuje siahať na moju Tris!
S touto myšlienkou som k nemu naklusal. Zaťal som ruku vpäsť a bez varovania mu vrazil. Odhodilo ho to na zem.

,,Bože!" zvrieskla Tris.

,,Nedotýkaj sa jej," zasyčal som na neho.

Pozrel sa na mňa. Rukou sa držal za čelusť.

,,Si normálny?!" drgla do mňa Tris.

Usmial som sa na ňu a chytil ju za ruky.

,,Úplne..."

,,Ako vidím tak nie."

Vytrhla sa mi a kľakla si k nemu. V tom momente sa mi zlomilo srdce. Chcel som si do neho ešte kopnúť.

,,Tris!" zvolal Marcel.

Tá zachytila moju nohu tesne pred Alanovým bruchom. Ocitol som sa vo vzduchu a na to letel dozadu. Zastavil ma až strom do ktorého som vrazil. Pozbieral som sa. Musím zo seba dostať ten hnev. Rozbehol som sa znova k nemu. Ten už ale stál a čelil mi. Začali sme sa biť. Tris kričala aby sme prestali.

,,Kurva, ak neprestanete zmlátim vás ja!" vyhrážala sa.

Alan ju ignoroval a uštedril mi úder do brucha. Hneď som mu to vrátil.

,,A už mám toho dosť!"

Obaja sme sa vzniesli. Pustila nás a my sme sa rozčapili na zemi.

,,Ja som vás varovala. Prestante."

Obaja sme sa na seba pozreli a potom na Tris. Prečo mi to urobila?
Mala nahnevaný pohľad. Kľakla si ku mne a pozrela sa mi do očí.

,,Sebi mám ťa vážne veľmi rada ale s Alanom chodím. Prečo si mi nepovedal skvôr čo ku mne cítiš? Možno by to dopadlo inak ale teraz som s ním. Prosím, nehnevaj za na mňa za to."

V tom momente vo mne vzbĺkol ešte väčší hnev. Postavil som sa a vykročil vpred.

Už nikdy nebudem veriť na lásku...

dve zeme - dve hrozby - jedna voľbaМесто, где живут истории. Откройте их для себя