Twenty two

312 42 1
                                    

Jego dom był duży, ale było w nim stanowczo za cicho. Mieszkał sam, jego rodzice zbytnio nie przejmowali się życiem swojego syna, wyjechali z Sydney wiele lat temu i od tej pory nie odzywali się do niego ani słowem, czasem tylko wysyłają mu pieniądze aby miał za co żyć.

Bethany była zachwycona tym, że w końcu może poznać chłopaka na żywo. Właśnie siedzieli razem w salonie i rozmawiali na różne tematy, bardziej się przy tym poznając.

- Naprawdę bardzo się cieszę, że przyjechałaś - powiedział z szerokim uśmiechem chłopak, łapiąc za leżącą na kolanach dziewczyny rękę.

- Ja też bardzo się cieszę - dziewczyna  odwzajemniła gest Jacka, ściskając jego dłoń - um, Jack a gdzie mogę spać? - zapytała, lekko ziewając.

- U mnie w pokoju, ja prześpie się na kanapie. A jeśli chciałabyś wziąć prysznic to łazienka jest na górze, drugie drzwi na lewo - uśmiechnął się do niej miło i poszedł na górę aby pościelić łóżko Bethany.

Dziewczyna wyjęła ze swojej walizki świeżą bieliznę i piżame po czym  skierowała się do łazienki. Pomieszczenie było nie za duże, ale też nie za małe, ściany były w szarych kolorach a podłoga była wyłożona czarnymi kafelkami. Po rozebraniu się Bethany weszła pod prysznic odkręcając ciepłą wodę, umyła swoje ciało i włosy. Dużo też rozmyślała o tym co wydarzyło się tego dnia i jak inaczej zachowuje się przy Jacku. Przy nim czuła się szczęśliwa i w końcu przez kogoś słuchana. Nie wiedziała czy to możliwe, ale polubiła spędzać z nim czas i bardzo żałuję że nie może zostać tu z nim na zawsze. Tylko ona i on.

W czasie kiedy Bethany brała prysznic Jack stał pod drzwami łazienki wsłuchając się w lecącą wodę, sam nie wiedział czemu akurat tam stał może bał się, że jeśli stałoby się coś Bethany, jego nie byłoby w pobliżu. Nikt chyba nie jest w stanie wyobrazić sobie tego jak bardzo cieszy się z powodu, że w końcu jest przy Bethany. Może z nią porozmawiać, trzymać za rękę, przytulać po prostu być przy niej.

Ta dwójka jeszcze nie wie, że nie są dla siebie tylko przyjaciółmi poznanymi na tumblr.

☆☆☆



She is an AngelOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz