Hoofdstuk 9

4.2K 78 9
                                    

-Esmee

Kreunend wordt ik wakker. Ik draai me om in een bed dat niet van mij is en duw mezelf dan overeind. De dekens vallen op mijn benen en ik kijk naar benden. Ik schrik me kapot. Ik draag een donkerblauw shirt met een opdruk, eentje die ik niet ken en zeker niet van mij is gezien de grootte.

Ik gooi de dekens van me af, stap uit het bed en kijk om me heen. Ik ben in Cassius zijn kamer. Ik trek zijn shirt een stukje naar beneden, het valt tot net iets over mijn heupen. Dan merk ik dat ik verschrikkelijk veel dorst heb. Ik moet water gaan halen…

De kamer is donker, het is blijkbaar nog nacht.

Langzaam loop ik richting de deur van Cassius zijn kamer. Mijn hoofd tolt en de hoofdpijn is bijna ondragelijk. Terwijl ik loop komen de herinneringen terug. Megan en ik gingen naar de pier, ik sprong, de pijn in mijn enkel.

Ik merk dat die pijn al helemaal is verdwenen, ik maakte er waarschijnlijk gewoon een drama van omdat ik dronken was. Gelukkig kan ik me dit keer wel herinneren wat ik had gedaan. En die arme Cassius had me helemaal de heuvel op gedragen. Wie had ik nou nog meer gehoord op de pier? Ik probeer het me te herinneren, maar het is moeilijk. Waarschijnlijk was het Jai.

Ik doe de deur open en loop zachtjes de woonkamer in. Het is echt een rotzooi. Er liggen legen zakken chips en pakken koekjes, lege flessen drank en kleren overal. Sam en Kaj liggen shirtloos tegen elkaar aan op de bank te slapen. Ik loop stil naar de koelkast en pak een flesje water eruit. Ik loop terug naar Cassius zijn kamer en begin te drinken uit mijn flesje.

‘Esmee?’

Ik slik mijn laatste slok water door en draai me dan om. Cassius staat in de deuropening ik niks dan zijn boxers.

‘Hey.’ Zeg ik zachtjes. Ik hou mijn ogen gericht op zijn gezicht, ik wil niet dat hij me betrapt op staren naar zijn lichaam, wat er trouwens geweldig uit ziet. Cassius komt naar binnen lopen en doet de deur achter zicht dicht.

‘Gaat het met je enkel?’ Vraagt hij dan. Ik knik.

‘Ja, het was niet zo erg als dat ik dacht. Bedankt dat je me hebt geholpen.’

‘Het is al goed.’ Zegt hij en glimlacht. ‘Je mag Megan en Jai ook wel bedanken.’

‘Wat is er gebeurd?’

‘Megan kwam opeens de kamer in rennen, roepend tegen Kaj dat hij moest komen omdat jij zo goed van de pier kon springen. Kaj was te dronken, hij zei dat hij flesjedraaien wilde spelen, en Megan ging toen met hem mee doen. Jai en ik waren niet dronken, dus wij gingen je zoeken. Jai heeft trouwens jullie schoenen uit een berg aarde gevist.’

Ik begin zachtjes te lachen ik schud mijn hoofd. ‘Gestoord zijn wij. Megan en ik gingen naar de pier toe omdat ze wilde laten zien waar zij en Kaj voor het eerst hadden gezoend.’

‘Hebben Kaj en Megan gezoend?’ Vraagt Cassius verbaast. Ik sla een hand voor mijn mond.

‘Shit, dat wist je nog niet. Vergeet dat ik het heb gezegd!’

Cassius glimlacht en komt dichterbij me staan. ‘Ik vertel niks door.’

Zijn stem klinkt lager en sexyer dan ik ben gewend. Ik kijk in zijn ogen en zucht. Waarom is hij ook zo knap? Waarom vind ik hem leuk? Waarom kan ik mezelf niet in houden?

Cassius legt zijn handen op mijn heupen. ‘Wat is er?’ Vraagt hij zachtjes.

‘Ik weet het niet.’ Mompel ik. Cassius legt dan zijn linkerhand tegen mijn wang en haalt zijn duim over mijn onderlip. Ik leg mijn handen om zijn nek heen.

Get Lucky (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu