---Terug naar vorige week
-Esmee
Gapend rol ik die ochtend over mijn bed. Nou ja, ochtend, het is inmiddels al half drie.
Ik trek de dekens van de andere helft van mijn bed tegen me aan. Die helft is leeg, dat stelt me wel teleur.
Ik rol naar de helft waar Cassius zou moeten liggen. De dekens en het kussen ruiken nog heerlijk naar hem.
Eigenlijk ruikt alles naar hem. Zelfs mijn eigen lichaam.
Ik gooi de dekens van me af, en loop door mijn kamer. Ik ben naakt, dat ben ik ook niet gewend. Meestal slaap ik wel met iets aan. Maar gisteravond…
De herinneringen schieten weer terug in mijn gedachte en ik voel mezelf weer rood worden. Het is nog vrij probleemloos gegaan, ik had niet verwacht dat het zo pijnloos zou zijn.
Ik pak ondergoed en kleren uit mijn kast, en glip dan mijn kamer uit. Ik loop snel naar de badkamer en spring onder de douche. Ik was mezelf en mijn haren. Als ik klaar ben droog ik mezelf af en doe de handdoek om mijn haar. Voor het eerst die dag kijk ik in de spiegel. Meteen schrik ik me kapot.
No way. NO WAY!
Ik wrijf wild over de huid van mijn nek, maar de grote rood/blauw/paarse plek in de vorm van Cassius zijn lippen gaat niet weg. Meteen pak ik mijn kleren, loop ik terug naar mijn kamer, naar het nachtkastje en gris ik mijn telefoon eraf. Ik bel Cassius, zet de telefoon op luidspreker en begin me aan te kleden.
‘Goedemorgen schatje.’ Hoor ik hem vrolijk aan de andere kant van de lijn zeggen.
‘Cassius Ronald Regillio Verbond, heb jij me een fucking zuigzoen gegeven?!’ Roep ik in de telefoon. Aan de andere kant van de lijn hoor ik Cassius keihard lachen.
‘Dat is niet grappig!’
‘Gisteravond had je er anders geen problemen mee.’
Ik voel mezelf weer blozen.
‘Cass, dat is gemeen.’ Zeg ik terwijl ik mezelf in een spijkerbroek wurm.
‘Sorry babe. Het was ook een beetje impulsief van me.’ Geeft hij dan toe. ‘Maar je vond het wel lekker, of niet?’
‘Misschien.’ Ik trek een hemdje over mijn hoofd en pak mijn SuperDry trui uit mijn la. Het is inmiddels al een stuk kouder geworden, aangezien we straks alweer naar school moeten en het herfst wordt.
‘Sorry, ik wist niet dat je het erg zou vinden.’ Zegt Cassius dan schuldig. ‘Ik dacht er niet echt bij na.’
‘Het is ook niet zo erg.’ Zeg ik. Ik trek de trui over mijn hoofd en pak mijn telefoon op. Ik haal hem van luidspreker af en hou hem tegen mijn oor.
‘O ja, goed dat je me belt trouwens, ik moet je nog iets vragen. Er is een gala op Kaj zijn school Zaterdagavond, wil je misschien met mij?’
‘Maar je zit helemaal niet op Kaj zijn school.’ Antwoord ik terwijl ik mijn haar afdroog en in een vlecht doe.
‘Nee, maar hij mag meenemen wie hij wil. Net als de rest van de school. Het gaat uit de hand lopen, dat kan je wel voorzien. Dus heb je er zin in?’
‘Sure.’ Zeg ik, en loop de trap af naar de woonkamer. ‘Een Galajurk dus.’
‘Jup. Laat je weten welke kleur je hebt? Dan kan ik me aanpassen.’
‘Oke schat. Loveyou.’
‘Loveyou more.’
Ik hang op, en loop door naar de keuken. Daar staan Tim en Bart druk te praten met Stijn, die ik nog steeds zie als de jongen van de overval.
JE LEEST
Get Lucky (B-Brave fanfiction)
FanficLara, Megan en Esmee zijn drie beste vriendinnen. Ze zijn voor het eerst zonder ouders op vakantie op Sint-Maarten. De eerste dag dat ze aankomen gaan ze meteen feesten... met als gevolg dat ze de volgende ochtend wakker worden en geef idee hebben v...