Ik blijf maar hoofdstukken droppen. Sorry dat het altijd zo laat is, maar op een of andere manier krijg ik snacht's pas inspiratie.
Enjoy!
----------------------------------------------------------
-Esmee
Ik trek en korte, roze short met gerafelde onderkant aan. Daarop een wit doorschijnend topje met een zwarte kante bandeautop eronder. Ik trek mijn hoge Puma’s aan en doe mijn haar in een hoge paardenstaart. Ik doe een beetje make-up op en loop dan de badkamer uit.
‘Eindelijk klaar Esmee?’ Vraagt Megan. Ik knik en glimlach. Megan heeft een roze topje aan. Ze heeft het in haar zwart-witte rokje gedaan en draagt roze sleehakken. Haar haar hangt over haar schouders. Lara komt onze slaapkamer uit lopen in een spijkershort me omgeslagen pijpen, een fel geel loshangend hemdje en haar haar in een vlecht over haar schouders. Ze heeft grijze Vans aan.
‘We zien er geweldig uit.’ Zegt ze trots. Ik moet lachen, loop de deur van ons huisje uit en doe hem achter me op slot.
‘Let’s go!’ Zeg ik vrolijk. We lopen naar de voorkant van ons hotel, waar Luuk staat te wachten.
‘Ben je er klaar voor Luuk?’ Vraagt Megan. Luuk moet lachen en knikt. We stappen in de taxie die op ons staat te wachten en rijden naar het hotel van de jongens.
--- 20 min later
‘Doe open!’ Roept Megan geïrriteerd terwijl ze op de deur van de suite van de jongens beukt.
‘Rustig maar!’ Roept Kaj vanaf de andere kant. We horen een sleutel in het slot omdraaien en de deur zwaait open. Megan loopt blij op Kaj af en kust hem. Ik loop langs haar en ga naar Cassius. Hij ziet er goed uit met een snapback op.
‘Hey jij.’ Zeg ik en geef hem een kus.
‘Hey.’ Zegt hij en glimlacht.
‘We moeten nog even wachten op Dioni.’ Zegt Sam. Hij heeft ook een snapback op, wat hem erg goed staat. Hij gaat aan de eettafel zitten en tikt wat op zijn telefoon. Ik ga naar Jai en Cassius op de bank zitten. Megan en Kaj gaan aan de eettafel zitten, Lara en Luuk lopen naar ons toe en gaan ook zitten.
‘Bijna klaar Dioni?!’ Roept Megan ongeduldig.
‘Ja ja.’ Zegt hij en komt zijn kamer uit gelopen. Hij trekt even zijn wenkbrauwen op naar Luuk.
‘Luuk gaat ook mee.’ Zegt Dioni.
‘Ja.’ Mompelt Luuk ongemakkelijk.
‘Want Luuk is een vriend, en hij wil ook graag afscheid nemen.’ Zegt Lara en trekt uitdagend haar wenkbrauwen op naar Dioni. Dioni knikt en loopt naar Luuk toe.
‘Natuurlijk is Luuk een vriend.’ Zegt hij en geeft Luuk een bro-hug. ‘Gezellig dat hij mee gaat.’
Verbaast kijk ik naar Lara. Zij kijkt net zo verbaast als ik. We dachten allebei dat Dioni echt de pest aan Luuk had om wat er was gebeurd. Doet hij dit alleen maar om een punt te bewijzen tegenover Lara?
‘Laten we gaan.’ Verbreekt Cassius dan de ongemakkelijke stilte. ‘Volgens mij staat er een taxie op ons te wachten.’
‘Ja.’ Stem ik in. Cassius pakt mijn hand en trekt me op van de bank. De rest volgt ons de deur uit.
-Cassius
Als we de club in lopen is de muziek meteen oorverdovend. Het is de vetste club die ik ooit gezien heb. De felle lichten zijn bijna oogverblindend. Het is druk en mensen dansen allemaal. Blauw, Paars en een beetje groen knalt door de ruimte.
JE LEEST
Get Lucky (B-Brave fanfiction)
FanficLara, Megan en Esmee zijn drie beste vriendinnen. Ze zijn voor het eerst zonder ouders op vakantie op Sint-Maarten. De eerste dag dat ze aankomen gaan ze meteen feesten... met als gevolg dat ze de volgende ochtend wakker worden en geef idee hebben v...