*Zayn P.O.V.*
Mezi tím, kdy na mě Elena křičela všechny ty věci a doby, kdy se vrátil Harry z její ložnice, uběhla už pěkná doba. Seděl jsem na gauči a probodával své ruce pohledem, jak jsem je držel spojené. Kluci se na nic neptali, myslím, že byli na tolik v šoku, že jim ani pořádně nedocházelo, co se děje.
Když jsem zaslechl kroky, vstal jsem a pohlédl na Harryho. Jeho tvář byla rudá od vzteku, věděl jsem, že je schopný všeho, ale ne toho, že by mě praštil. Až když jsem pocítil palčivou bolest čelisti, došlo mi, že i toho je schopný. Louis byl hned u něj a zachránil mě od další rány, ke které se už napřahoval.
„Jak jsi mohl, ty kreténe? Vždyť je jako porcelánová panenka!“ řval po mě Harry, zatím co jej Loui držel.
„Není to, tak jak si myslíš.“ Šeptl jsem.
„Ale hovno, že není! Normálně ji týráš, ty hajzle.“ Věděl jsem, že Louis dělá vše proto, aby jej udržel, ale na jak dlouho?
„Hazza, noták, uklidni se. Elena je v pořádku přece.“ Snažil se na něj mluvit Louis, aby jej utěšil.
„V pořádku?!“ zeptal se celý rudý a pohlédl na svého kamaráda. „Jdi se na ni podívat, jak moc je v pořádku a pusť mě, sakra Loui!“ Harry se mu pokusil vytrhnout, ale to už jej z druhé strany zachytil Liam.
„Měli bychom si sednout a popovídat si o tom.“ Pípl tiše Niall, ale nikdo jej nevnímal
„Já jí nikdy nechtěl ublížit.“ Dál jsem se bránil. „Já prostě ..já ..musel jsem.“
„Takže, milospán musel.“ Louisovo a Liamovo sevření zpevnilo.
„Já to vysvětlím, jen se uklidni, ano?“
„OKAMŽITĚ SI VŠICHNI SEDNĚTE A DRŽTE HUBY, ZATRACENĚ!!“ zařval NIall, tak, že jsme na něj pohlédli všichni, Harry se přestal i zmítat. Ne, že by nás překvapilo, že zvýšil hlas, jako spíš to, jaký použil slovník.
„Hned!“ zvýšil hlas, když jsme se ani jeden nehnuli, ale poslechli jsme. Samozřejmě, že si všichni čtyři sedli, co nejdál ode mě. To se mě snad bojí, nebo co?
„Vyprávěj.“ Dodal už tiše Niall svým krásným sametovým hláskem. Tohle bude ještě sakra zlé.
„A nelži, nebo tě vlastnoručně zaškrtím, Zayne.“ Varoval mě ještě Harry naposled, než se teda posadil vedle Louise.
„Fajn, ale nepřerušujte mě.“ Všichni kývli a já začal vyprávět.
Měsíc poté, co jsem poznal Elenu, byl život pro mě jako pohádka. Budit se s pocitem, že máte vedle sebe někoho, na kom vám záleží, bez koho nemůžete téměř fungovat, bylo něco nepředstavitelného, do doby než přišla do mého života ta malá hnědovlasá holka. Byl jsem rád, že ji smím každý ráno probouzet s připravenou snídaní a pusou do vlasů nebo na čelo. Když jsem viděl její rozzářený oči, pokaždé co si všimla jídla, byl pro mě jako dárek z nebes. Jenže pak se to podělalo.
„Co se podělalo?“zeptal se Niall a všichni na něj udělali „ššš“. Chudáček zvednul ruce v obranném gestu a dál poslouchal. Musel jsem se usmát.
ČTEŠ
Even Angel Face Has Dark Side (Czech Story)
FanfictionElena LaMuerte je obyčejná dívka, která utekla z rodné země, aby nebyla vtažena do spiknutí s otcem, který je drogový dealer. Uteče do Anglie, kde se náhodou seznámí s krásným a hodným klukem. Co se stane však, když její tajemství chlapec zjistí, a...