Chapter 34 - Happy End? Maybe ..maybe not

1.1K 75 17
                                    

O půl roku později:
                „Jak se cítíš?“ pohlédla jsem v zrcadle na svou sestru a usmála se.
                „Divně,“ pousmála jsem se a začala si nasazovat naušnice. Amy si podala židli blíž ke mně a posadila se na ni.
                „Víš, že tohle nemusíš dělat, pokud nechceš.“ Pronesla zcela vážně. Otočila jsem se na ni, abych zjistila, zda to myslí vážně, ale podle jejích koutek, které vypadaly, že každým okamžikem vystřelí bleskovou rychlostí nahoru, jsem se musela usmát.
                „Tohle je jedna z mála věcí, které doopravdy chci udělat.“
Amy se usmála, naprosto se rozzářila. Vstala a zezadu mě objala. Hlavu si položila na mé rameno, takže jsem se na ni znovu podívala v odraze zrcadla. Vypadala nádherně, její vlasy byly vyčesané do drdolu, který zdobily bílé kvítečky.
                „Vypadáš nádherně,“ pronesla jsem zcela vážně a usmála se.“
                „To ty jsi ta princezna, ne já.“
                „Můžeme být princezny obě, stačí přece jen, abys řekla ano.“ Amy se zasmála.
                „Víš dobře, že já můžu říci ano i milionkrát, ale je to k ničemu dokud neřekne ano i on.“
Pokrčila jsem rameny. „Donuť ho k tomu.“ Obě jsme se zasmály, jak blbě to znělo. Nutit do něčeho kohokoliv je divné už samo o sobě, i když jde o správnou věc.

Dveře od pokoje se začaly pomalu otvírat, obě jsme se zadívaly, kdo to, dokud jsme neuviděly kudrnatou hlavu.
                „Můžu dál?“ zeptal se svým chraplavým hlasem. Nečekal na svolení, když jsem se na něj otočila, už stál v pokoji a prohlížel si mě od hlavy k patě. Nedokázala jsem se neusmát lišácky a už vůbec jsem si neodpustila otočku, aby na mě měl výhled ze všech možných úhlů. Čemu mi dopomohla i jeho ruka, pod kterou jsem se otočila o 360 stupňů.

                „Krásná jako vždy, samozřejmě, že ty taky, Amy,“ Amy se jen usmála, ale nic neříkala.
                „Zayn a kluci už jsou tady?“ zeptala jsem se, zatím co mi Amy dodělávala něco ve vlasech, netuším, co mi tam dávala.
                „Ano, Zayn je celý nervózní. Váš otec se stará o Dannyho, zatím co Liam se snaží kluky mírnit, před tím než vypijí víno, co má nachystáno kněz.“ Zasmála jsem se.
                „Takže všechno při starém.“ Harry jen pokrčil rameny.
                „Takže ještě poslední kontrola. Máš něco nového?“ otočila jsem se na Amy a přikývla. Trochu jsem nahnula hlavu, abych jí mohla ukázat čelenku, kterou jsem měla ve vlasech, jen se usmála s Harrym. „Modrého?“ Na chvíli jsem se zamyslela, zda je to vhodné, ale nakonec jsem jen pokrčila rameny. Začala jsem si vyhrnovat sukni i se spodničkou nahoru, dokud se oběma neukázaly moje bílé podvazky s modrýma mašličkami. Harry e okamžitě usmál, ukázal palec nahoru. Jen jsem pokrčila rameny a honem si upravila sukni.
                „Tak tohle se mi líbí, taky chci někoho s ..AU! Za co to bylo?“ zeptal se zmateně Harry Amy, když mu přistála na hlavě její ruka.
                „Je to nevěsta tvého kamaráda a ty tu nad ní slintáš, Harolde!“
                „Vždyť jsem si jen dělal srandu, ale samozřejmě, že je to hrozně krásné a roztomilé a ty mě už nebij pořád.“ O krok couvl, když se Amy znovu napřahovala, zasmála jsem se.
                „Takže dál – něco starého?“ Pohlédla jsem na Amy.
                „No  něco vypůjčeného se mi trochu zaseklo cestou.“ Nevinně jsem se usmála. Měla jsem něco vypůjčeného, ale jednoduše se to seklo někde cestou.
                „Jak to myslíš?“
                „No, Malikovi už jsou tady?“ zeptala jsem se Harryho, ten jen pokrčil rameny.
                „Nebyli, když jsem sem šel, ale zajdu se podívat.“ Usmál se a zmizel.

Even Angel Face Has Dark Side (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat