Chapter 25 - Konečně happy

892 50 1
                                    

Žiletka, kde jen pro boha jsem tu věc viděla naposled? Už dobrých pár minut jsem hledala žiletku, ale ta potvora jakoby protestovala a někam se mi schovala.Nikde nebyla a to jsem hledala naprosto všude. Pak jsem ji našla – konečně. Honem jsem si zmokřila nohy, vylila jsem si na ruce trochu gelu a přejela s nimi po nohách. Uchopila jsem žiletku do pravé ruky a začala dělat tolik známý tah.
Vyčistila jsem si zuby a sundala si gumičku z vlasů, která mi doteď držely v nepatrném drdolu. Pohlédla jsem na svůj odraz v zrcadle.
                „Pro pána, co to vyvádíš, El?“ nadechla jsem se a vydechla. Tohle jsem zopakovala snad posté, než jsem se odhodlala odlepit do umyvadla a jít do ložnice.

Své srdce jsem cítila až v krku, jak jsem byla nervózní, ani jsem dost dobře nechápala proč, prostě jsem byla. Jakmile jsem otevřela dveře, spatřila jsem Zayna, jak pochoduje po pokoji sem a tam. Usmála jsem se, když mi došlo, že tenhle stav nemám, jen já, ale i on. V momentě, kdy mě zaregistroval, se zastavil a upřel na mě své hnědé očka.
                „Čekal jsem, že uslyším téct vodu, ale ono nic.“ Pousmál se, jen jsem nepatrně zakroutila hlavou. „El, já jsem uvažoval a nechci to nějak ..“
                „Pššt.“ pár kroky jsem překonala mezeru mezi námi a dala mu prst na rty, dřív než by dokončil svou větu. Upřeně jsem mu sledovala jeho rty. Po pár vteřinách jsem se však odhodlala a zvedla pohled, abych se mu dívala do očí. „Cítím tvé srdce bít.“ zašeptal, když jsme se navzájem propalovaly pohledy.
                „To tvé taky,“ pousmála jsem se a jen si užívala jeho blízkosti. Jeho vůně mi naprosto oblbovala mozek, takže jakékoliv mé inteligentní myšlenky byly zahnány někam do kouta.
 Zayn se na malinký kousek dotáhl. Jen na takou vzdálenost, aby snadno dosáhl na mé knoflíčky na košili, kterou jsem měla na sobě. Sledovala jsem jeho ruce, jak opatrně, ale přesně vedenými pohyby rozepnuly první knoflíček.
                „Nikdy jsem neměl rád knoflíky, je s nimi velká práce a trvá to.“ Usmála jsem se a sledovala, jak další knoflíček je pryč. Předklonil se a zavadil rty o mou tvář. Sledovala jsem jej, jak se přesunul ze rtů k citlivému místečku těsně pod uchem.
                „Zayne,“ zachroptěla jsem hlasem, který jsem ani nepoznávala. Pokaždé, kdy si se svými rty našel nové místečko, kde ještě nebyl, zaplavila mě vlna tepla. Příjemného tepla.

Najednou jsem ucítila, jak má košile padá k zemi. Stála jsem před ním jen v podprsence, chtivě si skousl ret, při pohledu na můj odhalený trup. Nechtěla jsem být pozadu. Mé ruce vystřelily k lemu jeho trika, které jsem uchopila pevně do obou rukou a začala mu jej vytahovat nahoru. U vrchu mi však sám pomohl, protože jsem byla oproti němu trpaslík a nevím, jak bych mu ho zvládla sundat.
                „Jsi krásná,“ zašeptal. Uchopil mou ruku do své a vlepil mi na vnitřní stranu zápěstí pusu. Palcem přejel přes bušící pulz. Jedním pohybem jsem ucítila, jak mi klesají ke kotníkům i kalhoty, ani jsem nezaregistrovala kdy, ale najednou mi došlo, že už nejsem obohacena ani o spodní prádlo, což se mi nelíbilo.
Zayn mi položil jednu na páteř, druhou na boky a opatrně mě začal pokládat mezi polštáře na mé posteli. Rukama jsem zahmatala, abych našla pásek na jeho kalhotách, zatím co jsem se bezmezně oddávala jeho rtům, přilepených na mých. Omylem jsem dlaní přejela přes jeho už vztyčenou chloubu, přičemž mi jako odezva bylo jeho povzdechnutí – usmála jsem se.
                „Chceš mě snad mučit?“ zeptal se, když se odtáhl na dálku našich nosů. Znovu jsem se usmála.
                „Sorry,“ pokrčila jsem rameny a konečně našla to, co jsem hledala. Pásek bylo zdolat snadné, horší to bylo s rozepínáním kalhot. Náramně si to užíval, že jsem se nemohla dostat mu do kalhot, za to pan „Dokonalý“ to zvládl do mých rychlostí blesk. Nakonec se tiše zasmál a sám si je sundal rovnou i s boxerkami. Pro změnu jsem to byla já, kdo si skousl ret při pohledu na jeho božské tělo.
                „Ať mě neokoukáš,“ usmál se.
                „Víš co? Sklapni, Zayne,“ přitáhla jsem si ho blíž a hladově se vrhla na jeho rty. Zasmál se do polibku, ale neprotestoval.
Naskakovala mi husí kůže po celém těle, když sklouzl rukou po mém stehně až k místu, které po něm tolik prahlo. Zalapala jsem po vzduchu, když jsem přímo tam ucítila jeho prst, posléze přidal další a další. Přetáhl přes nás přikrývku a víc se přitiskl na mé nahé tělo. Má pokožka jakoby vzplála.
Potřebovala jsem jej. Ve všech ohledech. Rukou jsem přejela do jeho vlasů, na záda a nakonec jsem zakotvila u jeho svalnatých hýždích. Znovu jsem zalapala po vzduchu, jeho doteky byly až moc vzrušující.
                „Jsi připravená, zlato?“ zachraptěl, jen jsem snad až moc zbrkle přikývla, na víc jsem se nezmohla. Ucítila jsem, jak se nadzvednul. Ochotně jsem mu roztáhla nohy a umožnila tím, tak přístup ke svému vchodu. Tam, kde jsem před chvílí cítila jeho prsty, mě naplnil on. Skousla jsem si ret a zaklonila hlavu. Své ruce jsem přemístila na prostěradlo, které jsem pevně sevřela v dlaních.
Pohnul boky, jednou, dvakrát, třikrát, potom jsem to přestala počítat a plně se mu oddala.
Pocítila jsem, jak mě jeho tekutina naplňuje a hned po něm jsem pocítila tolik slastný pocit.

Přerývaně jsem dýchala, když se sám povalil vedle mě a přesně jako já, nemohl popadnout dech. Po chvíli mi přistála jeho ruka na boku a přitiskl si mě, co nejvíc to šlo k němu. Na okamžik jsem ztuhla, ale když jsem se probrala z transu, pousmála jsem se a položila si hlavu na jeho hrudník. Cítila jsem, jak se mu zvedá a zase klesá hrudník. Pravou rukou mi palcem něco kreslil na mou ruku, za to pravou mě hladil po vlasech a sem tam mě do nich i políbil. Cítila jsem se šťastná.

Po dlouhé době jsem usínala s tím nejlepším pocitem ze všech.

Even Angel Face Has Dark Side (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat