3.

328 15 2
                                    

*Harry*
,,Tak je vše připravené?" zeptal jsem se a všichni přikývli. Chystali jsme pro Lucy oslavu na přivítanou. Byli tu její nejlepší kamarádky Adell, Ronnie a Teres, taky kluci jako Niall, Liam a Louis a další lidi, s kterými si Lucy rozuměla.
Její rodiče nám půjčili jejich dům, abychom tam mohli pro Lucy udělat přivítání. S tímhle souhlasili, i když mě nemají moc rádi.

,,Harry? Za chvíli tu budou. Tak se připravíme, jo?" informoval mě Niall. Přikývl jsem a potom jsem viděla zářivý úsměv Nialla.

,,Už tu jsou!" pošeptal mi Louis a já znervózněl. Když to dořekl, uslyšel jsem, jak někdo strká klíče do zámku. Dveře se začaly pomalu otevírat a my zakřičeli: ,,Vítej doma, Lucy!" Lucy se objevila ve dveřích a usmála se na nás. 

,,Je to od vás moc milé, děkuju." Byla tak krásná, když se smála. To je ta holka, kterou jsem miloval a miluji pořád stejně.


*Lucy*
Překvapení, co mi udělal Harry a ostatní bylo moc milé. Strašně mě to potěšilo.

,,Lucy," přišel ke mně blonďák s modrými oči, ,,ahoj. Tak rád tě zase vidím, jak si se měla v nemocnici a už je to lepší?"

,,Nialle," řekla jsem... počkat, vždyť se mi ani nepředstavil. ,,já si na tebe vzpomínám! Ty jsi ten, co miluje horory, rád si zpívá ve sprše a který brečel u Hledá se Nemo?" Niall se na mě zmateně podíval a přikývl. Nechápala jsem to, cože jsem si na něj vzpomněla?!

,,Lucy, ty si mě pamatuješ! Pojď jdeme za Harrym."

,,Harry," začal Niall, ,,Lucy si vzpomíná! Řekla o mně pár věcí. Vrací se jí paměť!'' dopověděl Niall a Harry se na mě podíval. Já jsem mu pohled oplatila a on se mě zeptal: ,,A co já? Na mě si Lucy pamatuješ?" Zamyslela jsem se a vážně jsem se snažila si na Harryho vzpomenout. Ale vím jen jeho jméno, nic dalšího. Nešlo mi si vzpomenout. 

,,Ne," pořád se na mě díval a když jsem mu špitla odpověď, pohled odvrátil. 

,,Nevadí," odpověděl mi a snažil se usmát, ale moc mu to nešlo. Poznala jsem, že je docela dost smutný. 

Niall mě vzal za ruku a šel se mnou nahoru do mého pokoje. Když jsme odcházeli, otočila jsem se a viděla Harryho jak na mě smutně kouká. Bylo mi ho líto.

___________________________________

Děkuji za přečtení, komentáře a votes☺
×× Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat