*Harry*
Když mi Niall řekl, že si Lucy vzpomíná na něj, viděl jsem nějakou naději, že si vzpomene i na mě. Na mě si ale pořád nevzpomíná. Nevím, čím to je.
Odešli spolu nahoru do pokoje Lucy.Já jsem se šel bavit s jejími kamarádkami. Něco si šuškaly na gauči a když mě viděly, utichly. Adell se zvedla a došla ke mně.
,,Harry, neměl bys Lucy říct, co se stalo ještě před tím, než dostala míčkem do hlavy?" zeptala se mě a já zpanikařil. Nechci jí o tom říkat. Nechci, aby byla zase smutná, i když za to vlastně můžu já.
,,Ne," řekl jsem klidně. Adell se na mě podívala a hlasitě si oddechla. Vím, že nesouhlasila.¨
,,Je ti ale jasný, že se to dozví? Vím, že si na tebe nevzpomíná, ale co až si vzpomene na nás? Na její nejbližší kamarádky? My jí to tajit nebudeme. Když jí to neřekneš ty, tak až se nás na tebe zeptá, řekněme jí to," oznámila mi a já jsem se na ni zamračil. S tímhle mě Adell štvala. I tak jsem se na ni ale nemohl zlobit. Je to přece její kamarádka.
,,Nojo," zamumlal jsem. Adell zakroutila očima a odešla zpátky za holkami. Já jsem si šel nalít víno, snad přijdu na jiný myšlenky.
*Lucy*
,,Nialle a ty máš holku?" vyptávala jsem se ho už po několikáté a on pořád s radostí odpovídal.
,,Mám, Adell přece," oznámil mi a já se na něj usmála. Bylo mi s ním moc dobře. Byla jsem strašně ráda,že jsem si na Nialle vzpomněla.
,,Aha. A ty moje další kamarádky?" zeptala jsem se při hrála si s mobilem.
,,Teress chodí s Liamem a Ronnie s Louisem. Byli jsme skvělá čtyřka," zasmál se. Já se na něj usmála a dál si hrála s mobilem.
Zrovna mi spadl a já si ho chtěla zvednout, Niall mi ho taky chtěl zvednout. Tak se naše ruce střetly a koukali jsme na sebe. Niall se začal přibližovat a chtěl mi dát pusu. Já věděla, že neděláme dobře, když on chodí s Adell, ale nebránila jsem se. Políbil mě. Ten polibek byl krásný a jemný.
*Harry*
Když už jsem si dával třetí skleničku vína, zamyslel jsem se, co Niall s Lucy nahoře tak dlouho dělají. Chtěl jsem se tam jít podívat, ale nakonec jsem si chtěl ještě promluvit s Adell a tak jsem šel za nimi.,,Ronnie a Teress," oslovil jsem holky, ,,nechcete se podívat nahoru, co tam ty dva tak dlouho dělají? Já si ještě potřebuju promluvit s Adell," dopověděl jsem a holky přikývly a odešly.
,,Ach jo, Harry, co chceš. Vždyť už jsme to řešili," zanaříkala Adell smutně.
,,Nemůžu jí to říct, víš jak byla smutná, když mě přistihla, jak se líbám s tou blbou blondýnkou. Je to těžký. Kéž bych mohl vrátit čas," zašeptal jsem. Zrovna v ten den, co Lucy dostala míčkem do hlavy jsem se v šatně líbal a s jednou blondýnkou Sandrou. Bylo i něco víc. Lucy z toho byla strašně smutná a na hru na tělocviku se nesoustředila. Je to kvůli mně.
,,Harry, já to chápu, ale má právo vědět, co se stalo předtím!" odpověděla Adell naštvaným hlasem a odešla.
*Lucy*
,,Nialle, to není správný," zašeptala jsem. On to ale ignoroval a líbal mě dál. Uslyšela jsem kroky nahoru.,,Někdo jde!" zpanikařila jsem, ale Niall to zase ignoroval. Až když někdo vzal za kliku se ode mě odtrhl.
,,Ahoj Nialle a Lucy," pozdravil nás dvě holky, v mém věku.
,,Už jdete dolů?" zeptala se nás menší blondýna s modrými oči. Niall přikývl a ony odešly.
,,Tohle se nestalo, Nialle. Zapomeňme na to, bude to lepší," oznámila jsem mu. On se na mě nechápavě podíval a oznámil mi: ,,Bylo to ale krásný, třeba si to někdy zopakujeme." Nechápavě jsem se na něj podívala a opustila pokoj.
____________________________________
Co říkáte na tuhle kapitolu?☺
×× Vall
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanfictionKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...