*Harry*
Večer jsem nemohl spát, trápila mě ta hádka s Lucy. Nic spolu nemáme, ale stejně ji pořád miluji. Z celého srdce. Proč si na všechny vzpomíná, ale na mne ne?!
Vzal jsem si do ruky mobil a zapnul wifi, najel jsem na messenger a napsal jí.
Harry: Lucy?
Jen si zobrazila a neodepsala. To mě naštvalo. Chtěl jsem jí psát dál, ale nakonec jsem vypnul wifi a šel si dát panáka. Zavolal jsem Niallovi, aby přišel a vypověděl jsem mu všechno, co se stalo.
,,Co když někoho má?'' svěřil jsem se mu se svými obavami.
,,Proč by někoho měla mít? Harry, sakra, ona si nevzpomíná na tebe, na nic z toho, co se stalo, ani na to, že ...,'' zarazil jsem ho. Nechtěl jsem, aby o tom mluvil, uvnitř mě to pěkně štvalo, co se stalo.
,,Nemluv o tom, prosím!'' řekl jsem mu a nalil si dalšího panáka. Niall se jen zamračil a pak si nalil taky. Pili jsem a mluvili až do noci, bylo nám v celku jedno, že je zítra škola.
*Lucy*
Harry: Lucy?
Zobrazila jsem mu, aby viděl, že jsem naštvaná. Asi to pochopil, protože později už mi dál nepsal.
Měla jsem chuť někam vypadnout, podívala jsem se na internet, kde je nějaká diskotéka. Nejdřív byla už za dvě hodiny.
,,To stihnu,'' povzbudila jsem se a začala se připravovat. Mezi přípravami jsem zavolala samozřejmě holkám, aby přišly a ony souhlasily. Naše čtyřka. Jako za starých časů.
,,Čau, kámošky!'' zakřičela na nás Adell. Otočila jsem se na ní a usmála se.
,,Tak tvůj outfit je skvělý! Jak to děláš, že se vždy tak hezky oblékneš?'' zeptala jsem se jí a ona se jen usmála. Měla na sobě černé džíny s vysokým pasem a k tomu bílý crop top s černým potiskem. Jednoduché a přitom tak krásné.
,,Ty taky vypadáš skvěle! Prostě my všechny jsme krásky a dneska to pořádně roztančíme!'' polichotila mi Adell.
Když jsme vešly do baru, kde měla být diskotéka, chtěla jsem hned odejít. Nehorázně to tam smrdělo cigaretami a alkoholem, což jsou věci, které nemám ráda. Holky mne ale chytly a hned jsme šly tancovat. Hrála písnička Ready Or Not. Vrtěly jsme se do rytmu písničky a zpívaly na celý bar.
Ready or not, here I come
Where you at? The night is young
In the crowd the music's loud but I will find you
Ready or not, here I come, I like your face
Do you like my song? Just sing it la la la la la la and I'll find you
Po chvíli už mi nevadil ten smrad, užívala jsem si diskotéku s kamarádkami a chvílemi popíjela i alkohol, ani jsem nechápala, proč to dělám
Holky byly na záchodě. Nudila jsem se, tak jsem otevřela messenger. Deset nepřečtených zpráv.
Harry: Nechápu, proč mě ignoruješ!
Harry: Sakra, proč si nemůžeš na mne vzpomenout?
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanficKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...