Lucy: Ale Harry, to neříkej, prosím. Budeš toho třeba i litovat.
Harry: Nikdy!
Lucy: Nikdy neříkej nikdy. A už musím, ahoj.
*Lucy*
Byla jsem zmatená. Dnes toho na mě bylo vážně dost.
Šla jsem se ještě podívat dolů na rodiče a říct jim, že v pondělí chci jít do školy, i když si nic skoro nepamatuji.,,Mami?" zavolala jsem a mamka vykoukla z koupelny.
,,Potřebuješ něco?"
,,Mohla bych jít v pondělí do školy?"
,,Lucy, ale víš, že to není nejlepší nápad, když nemáš ještě v pořádku paměť a pamatuješ si jen Nialla? Ale jak chceš," objala mě a zašla zpátky do koupelny. Já se otočila odešla do svého pokoje, odlíčila jsem se, umyla a šla spát.
Ráno mě čekaly dvě zprávy na facebooku. Jedna byla od Harryho a druhá od Teress, která psala do nějaké skupiny, kde jsem byla já, Adell, Teress a Ronnie.
Teress: Holky, mám pro Vás důležitou zprávu! Dneska ve dvě u mě!
Lucy: Vážně to chceš říct i mně? Ale ok.
Teress: Neměla bych, blázínku? Jsi moje nejlepší kamarádka s Adell a Ronnie. I když si to nepamatuješ, nevadí!
Usmála jsem se nad zprávami od Teress a přečetla si zprávu od Harryho.
Harry: Já to myslím vážně! Strašně moc tě miluju, Lucy. Kéž by... vždyť víš.
Lucy: ...
Vážně jsem neměla náladu mu něco psát dvakrát. Těšila jsem se, až budu u Teress. Hrozně se těším, co nám chce říct.
**
Už jsem měla nejvyšší čas se připravovat. Teress jsem ještě v rychlosti napsala, kde bydlí. Oblékla jsem si černé džíny a modrý crop top, vlasy si sepla do drdolu.
Pípla mi zpráva na messengeru. Psal mi Niall.Niall: Adell se nic nesmí dozvědět. Miluju ji.
Lucy: Já jí nic neřeknu. Nejsem blbá.
Niall: Ale stejně to bylo krásný.
Lucy: Hmmm.
I když to krásný bylo, Adell bych to neřekla. Na Nialla jsem hlavně neměla náladu. Snad si nemyslí, že jsem tak blbá, že bych jí to řekla.
Zastavila jsem před velkým, zeleným domem, kde Teress bydlela. Zaťukala jsem, hned mi otevřela blonďatá hlava.
,,Ahoj Lucy," pozdravila mě a objala.,,Ahoj Teress! Holky už jsou tady?"
,,Si piš. Lucy zase poslední," uslyšela jsem za sebou hlas Adell a smích Ronnie. Otočila jsem se a objala je.
,,Tak se tady posaďte, holky," zavevela Teress a my si sedly.
,,No chci Vám říct, že jsem se rozešla s Liamem. Podvedl mě," ztišila hlas a my ztichly.
,,Mně právě připadalo, že se při flašce k sobě moc nemáte. S kým tě podvedl, prosím tě?" položila jsem jí otázku a holky nastražily uši.
,,S jednou druhačkou Ess. Já to věděla už delší dobu, ale čekala jsem, jestli se přizná."
,,Holky, já si na vše začínám vzpomínat. Na Vás, školu a kluky,'' zakřičela jsem a holky mě objaly.
,,To je super!" vypískla Ronnie.
,,Nejdeme se fotit?" zeptala se po dokoukání filmů Adell.
,,Klidně. Na můj mobil?" Adell přikývla a vzala si ode mě můj mobil. Dělaly jsme různé ksichty, moc normálních fotek tam nebylo.
,,Jé, přišla ti zpráva od Nialla, Lucy!"
,,Adell, n..," nedořekla jsem, Adell mi skočila do řeči.
,,Přečtu ti to!" zajásala a já se lekla, co když to zjistí? Jsem asi den doma a není to nejlepší. Sakra!
,,Píše ti: Já vím, že nejsi blbá.'' přečetla mi zprávu a přitom se začala smát.
,,Hm.",,A co jste si psali? Proč nejsi blbá nebo co?" zeptala se mě a já jen viděla, jak projíždí moje zprávy s Niallem. Kdo jí to dovolil?!
,,Lucy?" ozvala se Adell, ,,co nemám vědět? Co mi s Niallem tajíte?!" Polkla jsem.
__________________________________
Jak se Vám líbí tato kapitola?☺
Moc Vám děkuji za všechny votes, komentáře a follow.
×× Vall
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanfictionKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...