*Jack*
,,Co ty tady zase chceš?!'' rozkřiknu se.
,,Jacku, nezlob se. Přišla jsem za tebou, lásko," sladce se usměje Kate. Mračím se na ni, protože mě štve.
,,Lásko? To bývalo, teď už jsme možná tak kolemjdoucí! Jdi pryč!"
,,Mně se nikam nechce," začne, ,,ale tak když si to přeješ půjdu. Neboj, ještě se uvidíme!"
,,To určitě," odkašlu si a zavřu za ní dveře. Kate mám plný zuby, pěkně mi ublížila, ale je jí to asi jedno.
*Harry*
Zazvonil mi telefon. Niall. Co ten může chtít?
,,Haló?''
,,Harry? Děkuju, díky tobě jsem si uvědomil, jakej jsem byl blbec, že jsem nechtěl to dítě s Adell.''
,,Vážně? No, není zač. Jsem rád, že jsi si to uvědomil.''
Celý tento den mě vyčerpal. Stalo se toho tolik. Nevěděl jsem, co mám dělat a tak jsem si šel lehnout. Pro jednou dřív.
,,Adell, kurva, řekne mi už někdo, co se tady děje?!''
,,Harry... já nevím, jestli můžu, já... chci být dobrá kamarádka, ale oba dva se trápíte a já... prostě musím... Lucy je... teda byla těhotná.''
,,Byla?! Co je do za srandu? ''
,,Prostě šla na potrat, jestli to nechápeš!''
,,Ne... to není možný! Proč mi to neřekla?!''
,,Harry... je mi to líto, ale... my... my jsme jí to vymlouvali... všichni, ale nedala si říct.''
,,Já bych to dítě přece chtěl!''
*Kate*
Potom, co mě Jack vyhodil, jsem šla na návštěvu za tou Lucy. Chce ji Harry, i Jack. To jí nedaruju. Pěkně mě štve to, že si nic nenechá vysvětlit. Je tvrdohlavý, ale stejně bude můj. Já si ho získám, ať se děje cokoliv.
Zapnula jsem si navigaci, abych našla dům, kde bydlí ta potvora Lucy. Když byl Harry z ní v prdeli, šel za mnou. Myslí si, že jsem akorát holka, která mu dá, když on potřebuje. Ale ani on neví, co jsem zažila a proč jsem se tak změnila!
Zaťukám na dveře a čekám, jestli někdo otevře. Po pár vteřinách vykoukne bruneta, asi Lucy.
,,Ehm.. ahoj?'' snaží se tvářit vesele. Falešně se na ni usměji.
,,Ahoj! Já jsem Kate, mohu jít dál, že jo?'' začnu, nevypadá moc nadšeně, ale dál mě pustí.
,,Jo, jasně. Mohu ti něco nabídnout? Čaj, kávu nebo vodu?'' nabízí mi.
,,Dala bych si vodu s ledem, děkuju. Přišla jsem proto, abych si s tebou promluvila o Jackovi a Harrym. Snad to pochopíš,'' dívám se jí do očí a nespouštím z ní pohled a přitom si sednu na gauč. Ona pohledem uhne. Se bojí nebo co?
,,A co se mnou chceš probírat? Já... já od nich nic nechci, Jack je můj dobrý kamarád a Harry...,'' přeruším ji a rychle se postavím na nohy.
,,A Harry co?! To by mě vážně zajímalo, co si ty myslíš? Harry akorát všechny využívá. Když jste spolu chodili, všichni ti ho záviděly, byli jste až nechutně sladký a potom, co jsi dala to malý mimino pryč, Harry byl za mnou. Potřeboval někomu říct, co ho trápí a za kým jiným šel, než za mnou?! Vždycky, ale vždycky jsem na něj čekala a on mi sliboval, že se s tebou rozejde, ale nikdy to neudělal. Když jsem si potom našla kluka, Jacka, pro tvou informaci, tak se naštval, že se s ním tahám a že Harrymu nechci dát. On tě podváděl, chápeš to?! Ty, taková malá chudinka, jsi to nikdy nezjistila, ale jelikož už mě Harry štve, jak se o tebe pořád snaží, musela jsem ti to říct.
Když Jack zjistil, že se s někým tahám, rozešel se se mnou a já zase zůstala na ocet. Harryho jsem odmítala, ale docela nedávno jsme spolu zase spali. I když... tobě to vlastně může být jedno,'' odfoukla jsem si vlasy z pusy a usmála se. Lucy na mě koukala a hltala každé slovo, co jsem řekla.
,,Nikoho ti nechci vzít, klidně si oba dva sněz, mně to je totálně jedno a tady máš tu vodu s ledem,'' oznámila mi a než jsem se vzpamatovala vylila mi tu vodu na hlavu. Hodila jsem na ni naštvaný pohled a ona se jen zasmála.
,,Neboj, my dvě se ještě uvidíme. Zatím,'' nenechala jsem se vyvést z míry, což asi nečekala.
,,Co bych na ni vymyslela?!'' přemýšlela jsem nahlas ve svém pokoji. Musím se jí pomstít, protože kdyby nebylo jí, tak by za mnou Harry nechodil a já bych nemusela podvést Jacka! Hodně dlouho jsem přemýšlela, co jí udělám, ale pořád mě nic nenapadalo.
,,Už vím!'' zajásala jsem a šla ihned začít plánovat moji pomstu.
____________________________________________________________________________
Omlouvám se, že dlouho nevyšel díl :) Snad se vám líbil tento :) Moc děkuji za všechnu podporu! :)
xx Vall
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanfikceKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...