26.

143 5 3
                                    

*Harry*

Lucy: No? Potřebuješ něco?

Pípne mi zpráva na messengeru. Ona mi odepsala! Cítím se jako v sedmém nebi, těší mě to. Třeba má dobrou náladu.

Harry: Jak vlastně trávíš prázdniny?

Lucy: Normálně. Proč?

Harry: A kde jsi? Nebo co děláš?

Lucy: Hele, nestarej se, jo? K čemu to chceš?

Harry: Jestli jsi v pořádku. Bojím se o tebe.

Lucy: Nemusíš! Neměj strach, prosím tě. Dokážu se o sebe postarat sama, jo?!

To jsem to zase vyvedl. Zase na mě bude naštvaná. Tohle mi jde nejvíce, posrat všecko a ještě k tomu, když je to Lucy. Ta, s kterou bych chtěl vše urovnat. Ach jo, Stylesi, probuď se! A už všechno konečně nekaž!

Vezmu si mobil s sebou a jdu ven se projít. Nedaleko našeho domu je les, do kterého skoro vůbec nechodím, ale teď mě docela láká.

,,Hej, to je Styles!'' uslyším hlasité hlasy lidí, které ani neznám, když jdu do lesa. Otočím se a uvidím partu, kde je i Dereck. Ten tady chyběl!

,,Co chceš?'' prudce se otočím na dva kluky, co řvali mé jméno.

,,Nic, jen Dereck nám o tobě říkal,'' pokrčí rameny.

,,A co jako? Hleďte si svýho, laskavě!'' řeknu jim, otočím se a jdu směrem do parku. Na Derecka jsem si ani nevzpomněl, ani na Jacka už. Oba dva jsem vypustil z mé děravé hlavy, která poslední dobou myslí jen na samé hovadiny a to do slova!

Pokračuji v cestě do lesa. Je takový temný, ale je v něm moc krásně. Stromy dělají krásný stín a nebe je krásně modré. Sednu si na nedalekou lavičku, která je uprostřed lesa jako jedna z mála.
Potřebuji si pročistit hlavu. Potřebuji na chvíli vypnout.

,,Jsi překrásná i v mých teplácích'' usmála se na mě a letmo mě políbila na krk.

,,Nic jiného jsem nenašla, promiň. Nepůjdeme se projít?'' provinile se usmála a navrhla mi jeji nápad. Jen jsem přikývl.

,,Tak pojď, lásko, mého života,'' vzal jsem ji za ruku a přitáhl si ji k sobě.

,,Půjdeme do toho lesa nedaleko tvého domu?'' navrhl jsem jí.

,,Klidně, s tebou se ničeho nebojím. Tak moc tě miluju a nikdy tě nechci ztratit, Harry.''

,,Se mnou se bát nemusíš, ničeho. Taky tě moc miluju,'' zašeptal jsem jí do ucha a ona se jen usmála. Tak krásně se usmála.



*Lucy*

,,Jsi nějaká naštvaná, ne?'' vyruší mě Daisy. Jen po ní hodím pohledem a zakroutím hlavou, jakože nejsem.

,,Tak OK, nepůjdeme na diskotéku?'' rozzáří se jí oči. Začnu se smát, jsem tu s ní ani ne jeden den a hned si mě ta holka získala, je tak skvěle praštěná!

,,No, já nevím. Kdy?'' blbě se zeptám. Nikam se mi nechce.

,,Dneska večer,'' zazpívá falešně. Nakonec kývnu, třeba přijdu na jiné myšlenky. ,,Tak se připravuj, za hodinu musíme vyrazit!''

Protočím očima a jdu se převléknout. Vezmu si nové šaty, které doplním podpatky a nakonec se výrazně namaluji. Udělám si kouřové stíny a rty přetáhnu nude rtěnkou.
Daisy to moc sluší. Na sebe si vezme rudé šaty, na nohy si dá černé podpatky a jeji líčení je nevýrazné. Udělá si světle hnědé stíny a na rty si dá také nude rtěnku. Moc jí to sluší. Na to, že ji znám pár hodin, hned jsem si ji oblíbila. Je trošku prdlejší, ale moc fajn a rozumíme si spolu.

Ještě než odejdeme se podívám na messenger. Harry mi odepsal. On jede do Francie?! 2.8. jako já?!

Harry: Promiň, ale stejně se o tebe bojím. 2.8. jedu do Francie. Co děláš ty? :)

Lucy: Jo, to je fajn. Já je netrávím nijak zajímavě.

Zalžu mu, protože mu nechci nic psát o tom, že jsem v New Yorku a potom budu ve Francii. Zrušit už to nemohu, snad se tam nepotkáme. Nesmíme!

,,Jdeme?'' mrkne na mě Daisy a já přikývnu. Nevím, kam jdeme. Daisy mě vede a já klopýtám za ní, podpatky nijak totiž nepoužívám a mám doma asi dvoje, mnohem raději mám tenisky. Je vidět, že Daisy má ráda diskotéky a vyžívá se v nich, protože jeji nadšení pro diskotéky bylo až ohromující.

,,Už je to jen kousek, tak přidej do kroku,'' zasměje se mi.

,,Bolí mě nohy z těch debilních podpatků, Daisy!'' kamarádsky jí plácnu po rameni. Hodí po mně pohledem a obě se rozesmějeme. Přijde mi, jako bych ji znala celé dny, měsíce nebo roky. Je tak super.

,,Už jsme tady!'' nadšeně zakřičí má skoro o hlavu menší kamarádka.

,,No, konečně,'' zamumlám. Daisy mě chytí za ruku a vede mě do toho baru, na diskotéku. ,,Pojď tancovat a neseď tady!'' nenechá mě ani vydechnout a hned mě tahá na parket. Ty časy, kdy jsem chodila s holkami, to je nezapomenutelné.

Hraje moc hezká písnička, zrovna taková, která se na diskotéku opravdu hodí. Moc nevnímám text, ale melodie je fakt super.
Daisy se vrtí do rytmu písničky a když se rozhlédnu po klubu, nebo co to je, většina pohledů je upíraných na ni.

,,Tancuj, prosím tě!'' zakřičí mi do ucha. Začnu tancovat s ní na pořád tu stejnou písničku. Fakt se mi líbí.

Let's talk about sex, baby

Let's talk about you and me

Let's talk about all the good things

And the bad things that maybe

Let's talk about sex

Let's talk about sex

Let's talk about sex

Let's talk about sex

,,Jdu si zatancovat s nějakým kocourem. Pak se sejdeme tady, jo?'' zakřičí mi do ucha Daisy, když sedím u baru a dávám si nějaký alkohol. Sice ho fakt nemám ráda a moc mi nechutná, ale výjimečně se napiji.

,,Jasně, tak si to užijte,'' mrknu na ni a zasměji se. Přijde mi, že jsem toho za dnešek stihla opravdu hodně nakupování a potom ještě diskotéka. Zatím se mi v New Yorku moc líbí a těším se na další dny. Strašně, strašně moc!

,,Mohu poprosit o tanec?'' zaťuká mi někdo na rameno. Otočím se a spatřím kluka vyšší postavy, ale nic víc nevidím, jelikož tady není světlo.

,,No, tak jo,'' trochu mrzutě řeknu. Moc se mi nechce s ním tancovat, ale nakonec teda jdu. Daisy vůbec nevidím, asi si to někde rozdává, nevím.

,,Jak se jmenujete?" zakřičím mu do ucha.

,,Drake a ty, krásko?" oslovil mě. Nejspíše jsem se začala červenat.

,,Lucy. Jé, už skončila písnička, už musím. Děkuji za tanec," vysmeknu se mu a odejdu.

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat