8.

221 10 0
                                    

*Harry*

Probudil jsem se v nějaké posteli, vedle mě ležela Kate! Ach ne, co se to včera stalo?

,,Ahoj Harry," pozdravila mě Kate a usmála se.


,,C-Co se stalo?!" rozkřikl jsem se. Kate byla v klidu. Vůbec na sobě nedala nic znát. 


,,No, včera jsi byl u mě. Pili jsme víno, pak se ti zamotala hlava a říkal jsi něco ve smyslu, že mě moc chceš a...," přerušil jsem ji.


,,My jsme spolu spali?!"
,,To ti to došlo až teď?" zasmála se, ,,bylo to moc fajn, po těch časech."


,,Ne, to se nemělo stát, sakra!" zařvu, vylezu z postele, posbírám své věci, rychle je na sebe hodím a běžím domů. Dneska je škola a uvidím Lucy. 


,,Harry, počkej!" slyšel jsem hlas Kate, ale neotáčel jsem se. Nechtěl jsem ji ani vidět... jak se to mohlo jen stát?


*Lucy*
,,Zlato, vstávej do školy," mluvila na mě mamka jemným a uklidňujícím hlasem.


,,Jo, už jdu," zabručela jsem a vylezla z postele.
Oblečení jsem měla připravené z večera. Oblékla jsem si černou sukni, bílé tričko s dlouhým rukávem a nakonec jsem si vzala silonky.

,,Co je k snídani? Zase nestíhám!" mrkla jsem na mamku a ona se usmála. 


,,Jsou libo tortily? Teď jsem je dodělala." Přikývla jsem, mamka mi dala dvě tortily na talíř. Snědla jsem je rychle,jelikož jsem nestíhala. 


,,Jdu ještě do koupelny a pak už půjdu."


,,Abys to stihla, Lucy," rozesmála se, jen jsem protočila oči a odešla.
V koupelně jsem  ještě v rychlosti zkontrolovala mobil, psala mi Ronnie.

Ronnie: Tak v 7:30 před tvým domem? Určitě zase nestíháš, že?

Lucy: Tys mě asi musela znát velice dobře. JASNĚ, že zase nestíhám.

Z koupelny jsem si rychle oblékla své bílé boty, rozloučila se s mamkou a šla za holkami, které už venku čekaly.

,,Zase pozdě!" místo pozdravu mě Teress sjela pohledem, ale pak se rozesmála.

,,Pamatuješ, jak jsme si hodnotily outfity? 1 je nejméně a 10 nejvíce," zamyslela jsem se.

,,No jo vlastně! Tak začínám. Adell dávám devět celých sedm. Kabelky mi k outfitu nejde a ty boty... jsou hezké, ale špinavé," plácla jsem se do čela a podala Adell vlhčené ubrousky.

Každá jsme všem ohodnotily outfity a nejlíp z toho vyšla Ronnie. 


,,Už jsme tady!" vypískla Teress. 

,,Ach jo. Ani nevím, kde máme třídu," zesmutnila jsem, ale holky mě objaly a dovedly mě tam.

Ve třídě už byli kluci. Ronnie běžela rychle za Louisem a Adell za Niallem. Já a Teress jsme stály ve dveřích.

,,Bože," řekla mi Teress, ,,ještě, že jsme se spolu rozešli. Pojď, najdeme si nějaké místo. Dřív jsme seděly s kluky, což asi pro Ronnie a Adell platí, ale my si sedneme spolu, viď?"

,,To si piš!"

S Teress jsme si sedly spolu a kecely. Když zazvonilo, přišla naše třídní a povídala nám.

,,A konečně se nám vrátila Lucy! Jsem ráda, že jsi se vrátila a hlavně, že si vzpomínáš," dořekla třídní a já se na ni usmála. Ze zadních lavic jsem slyšela pískání. Pískali Liam, Niall a Louis. Harry se na mě ani nepodíval. 

 ,,Pardon, nevěděl jsem, kde máte třídu," ozvalo se vepředu. Stál tam vysoký, hnědovlasý kluk s modrými oči. Byl krásný a já pořád stála v lavici. 

,,Lucy, ty se posaď. Tak tohle je váš nový spolužák Jack. Sedni si ke komu chceš."

,,Se ti tak líbí? Pořád na něj civíš!" zahrkala se mnou Teress.

,,Já nevím."

,,Ehm, Lucy? Můžu si k tobě sednout?" zeptal se mě někdo. Jack. Podívala jsem se na Teress a ta přikývla, vzala si svojí tašku a odsedla si dozadu k Adell a Ronnie.

,,Jo, jasně. Klidně můžeš," usmála jsem se.

___________________________________
Omlouvám se, že nebyl dlouho díl. Teď už budou snad vycházet častěji.
Moc děkuji za všechny votes, komentáře a follow.
×× Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat