5.

264 13 0
                                    

*Lucy*
Teress navrhla, jestli si zahrajeme flašku.

,,Jak se to hraje?" zeptala jsem se a ony se rozesmály. Podívala jsem se na ně nechápavým pohledem.

,,To pochopíš za chvíli. Neboj se," odpověděla mi se smíchem. Usmála jsem se na ni a sedla si mezi Ronnie a Adell. 

,,Tak začneme!" zavelela Teress a roztočila flašku. Flaška ukázala na Harryho.

,,Ach jo. Tak chci úkol," zamumlal Harry, Teress se rozesmála.

,,Dobře. Polib Lucy," dala mu úkol, když mi to došlo, vykulila jsem na ni oči. Teress se jen usmála a plácla si s Adell a Ronnie. Harry ke mně došel a přisál se na mé rty. Jeho polibek byl krásný, ale ne tak jemný jako u Nialla. Niall se na Harryho zlostně díval.
Dále točil Harry a padlo to na Ronnie. Dala si úkol a měla políbit Liama. Bylo vidět, že to Teress vůbec nevadí a že je jí to tak nějak  jedno.

Flašku jsme hráli ještě dlouho dobu. Vystřídali jsme se snad všichni v líbání a tak.

**
Už bylo skoro jedenáct a holky s klukama už odcházeli. Rozloučili si se mnou.

,,Bylo to skvělý, Lucy. Kéž bys věděla, co jsme spolu s holkami všechno zažily," pousmála se Ronnie a objala mě. 

,,Jednou si vzpomeneš, Lucy. Na Nialla jsem sis vzpomněla, tak určitě brzo na nás všechny," usmála se Teress. Adell kývala a usmívala se.

Všichni odešli kromě Harryho. Zůstal tam ještě chvíli se mnou. Pomáhal mi uklízet a povídali jsme si.

,,Lucy? Líbil se ti ten polibek se mnou?" zeptal se. Protočila jsem očima. Harry se pousmál a čekal, co mu odpovím.

,,Nebylo to špatný," poškádlila jsem ho. On dělal smutného, ale pak se ke mně rozběhl a začal mě lechtat. Jsem hodně lechtivá, tak jsem se smála a křičela, aby přestal.

,,Prosím, už dost!" zanaříkala jsem a on se šibalsky usmál.

,,Dobře," přikývl, ,,ale mám podmínku. Pusu!"

,,Ach jo," zamumlala jsem a on protočil očima, ,,jedna ti nestačila? Ale tak dobře, do toho," dořekla jsem a on se hned přisál na mé rty. Bylo to nádherný, ale pak jsem se odtrhla. Harry se na mě nechápavě podíval.

,,Měl bys už jít, nemyslíš? Harry, vždyť já tě ani moc neznám. Vím, že jsme spolu chodili, ale nepamatuji si to. Ach jo," zanaříkala jsem.


*Harry*
,,Lucy, to nevadí,'' pohladil jsem ji po tváři. Podívala se na mě jejími hnědými oči a snažila se usmát, ale nešlo jí to. Byla smutná.

Byl jsem pěkně naštvaný, že si prvně vzpomněla na Nialla a ne na mě. Co když jí něco řekl a nebo něco jiného?

,,Kdyby něco, napiš mi na facebook, nebo SMS. Budu tě milovat pořád," přitiskl jsem si ji pevně k sobě a objímal ji. Pak jsem odešel.

Hned, když jsem přišel domů, jsem Lucy napsal SMS.

Harry: Jsi v poho?

Lucy: Neměla bych být? :) 

Harry: No, nevím. Ale jak vidím, tak jsi, což je dobře.

Lucy: Se o mně nějak zajímáš.

Harry: Jsi moje holka. Teda byla jsi, no. Kéž bys jí byla pořád. Kéž by sis vzpomněla.

Lucy: Ale Harry...

___________________________________
Jak se Vám líbí tento díl? ☺
Jinak moc děkuji za všechny votes, komentáře a přečtení. Těší  mě to❤
×× Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat