28.

130 7 3
                                    

*Lucy*

Ráno se probudím docela pozdě. Hledám Daisy, ale nikde není. Když se podívám do její postele, zjistím, že mi tam nechala papírek se vzkazem:

Šla jsem se projít po městě, přijdu co nejdříve.
Daisy

,,To je fakt super,'' zanadávám si na svoji kamarádku, i když vím, že to neslyší. Chtěla jsem se jít podívat po městě, ale jelikož jsem se svými orientačními schopnostmi úplně na dně, tak to asi nepůjde.
Vyberu si ze skříně náhodné oblečení, které činí černé kraťasy s černobílým crop topem. V koupelně si vyčistím zuby, učešu se, navoním se a jdu na snídani.

,,Dobré ráno,'' pozdraví mě recepční. Usměji se a oplatím jí pozdrav.
Jdu do jídelny, kde jsou k snídani švédské stoly, které mám moc ráda. Je fajn, že mám zaplacené alespoň snídaně a večeře, obědy nějak zvládnu.
Na talíř si dám vajíčka, která jsou rozkrajená na půlky, lupínky s mlékem, dále tam přihodím nějakou zeleninu, bagety a sýry a různé druhy šunky. K pití si naleji teplý čaj. Vše si vezmu na tácku a usednu ke stolu.

Když jdu zpátky nahoru do našeho pokoje, uvědomím si, že jsem zapomněla zavolat rodičům. Ihned si vezmu do ruky mobil a vytočím mamky číslo.

,,No, ahoj mami!"

,,Lucy, zlato, to jsem ráda, že ses konečně ozvala. Jaký byl let a jak se zatím máš?"

,,Mami, promiň. Let byl docela fajn. Jsem na pokoji s Daisy, ta je taky super. Tak se mám zatím fajn."

,,To je dobře. Jsem ráda, že se ti v New Yorku líbí. Už musím končit, Lucy, práce volá. Tak si užívej, dávej na sebe pozor!"

,,Ahoj, mami."

Jelikož nevím, co mám dělat, tak si na notebooku zkouším hledat nějaký film. Zaujme mě Můj týden s Marilyn. Je to docela krátké, na hodinu a něco.

,,Jsem tady!'' uslyším hlas Daisy. Stopnu film, který se mi zatím moc líbí a čekám až se mi ukáže.

,,Kde jsi byla?'' začnu vyzvídat jako bych byla jeji matka.

,,Prosím tě, klídek,'' začne, ,,vyšla jsem si ven s tím klukem jak tady včera spal. Chtěl se sejít nebo co.''

,,A?'' napíná mě schválně, mrška.

,,No, nic. Někam mě pozval, tak jsem si objednala to nejdražší jídlo a pak jsem mu řekla, že už někoho mám. Přitom nemám,'' zasměje se. Musím se zasmát s ní. Já bych tohle asi klukovi nedokázala říct.

,,Na co koukáš?'' zeptá se mě po chvílí.

,,Můj týden s Marilyn. Chceš se přidat?'' jen kývne. Uvelebí se na mojí posteli, já film zapnu úplně od začátku a díváme se.

**
Dny s Daisy strašně rychle utíkají. Za týden už odlétám do Francie, kam letí i Harry, ale neví o tom, že tam letím i já.
Naše dny s Daisy utíkají vždy strašně rychle.
Několikrát jsem byly ještě na diskotékách. Některé byly moc fajn a jiné stály za nic. Daisy se ale vždycky dobře bavila. Obdivuju ji! Je tak bláznivá a zároveň tak nevinná.
Taky jsme se byly projít po památkách New Yorku. Cestu vedla samozřejmě má kamarádka, protože jak už zjistila, kdybych ji vedla já, ztratily bychom se hned na začátku.

,,No a on se mě zeptal, jestli ho naučím, jak být správný v posteli. Chápeš to?" Daisy mi vypráví další jeji historku s kluky. Většinou všechny stejně odkopla.

,,To musel být nějaký nezaučenec, ne?" snažím se o vtip. Daisy se to nejspíše přijde vtipné, protože se rozesměje.

,,Jo! Kdybys ho jen viděla!" křičí smíchy.

,,Radši ani nechci," upřímně řeknu. Daisy se zamračí, ale najednou se zase rozesměje. Chtěla bych se smát pořád jako ona.

**
,,Ty jsi tak líná!" vyčte mi brunetka.

,,Když myslíš," snažím se znít alespoň trochu naštvaně, ale moc se mi to nedaří.

,,Nedělej naštvanou," se smíchem řekne, ,,jinak dneska přijde k nám na pokoj můj známý. Myslím, že se ti bude líbit."

To sotva. Kdybys jen věděla, Daisy, neříkala bys to. Jsem na toho kluka ale zvědavá. Sice se pořád kluků trochu štítím, ne do slova, ale pořád se bojím. Kdo by se nebál?

,,Už je tady," vypískne Daisy. Před chvílí se připravovala, aby vypadala co nejlépe. Vypadá moc krásně i nenalíčená, v teplákách, tílku a s vlasy v drdolu. Chtěla bych být jako ona!

,,Ahoj, já jsem James," představí se mi kamarád Daisy. Je hodně vysoký, má tmavě hnědé vlasy a čokoládově hnědé oči. Jako oblečení má bílé tričko a k tomu riflové džíny. Je opravdu moc hezký.

,,Lucy?" šeptem mě postrčí Daisy, jak si prohlížím Jamese.

Omluvně se usměji. ,,Ahoj Jamesi, jsem Lucy, to už asi víš."

,,Tak dáš si něco, kamaráde?" zeptá se Daisy. James se hned zasměje, jsou si s Daisy tak blízcí, to je vidět.

,,Tebe," otočí se na mě. Vykulím oči. James se začne zase smát.

,,Ehm... Co?" nechápavě se zeptám.

,,To jsou naše vtípky, Lucy. Na to si zvykneš," mávne rukou a odchází s Jamesem do kuchyně.

*Harry*
,,Já se tak těším," nadšeně řekne mamka. Už se blíží nás odlet do Francie. Celé prázdniny jsem skoro nic nedělal. Kluci mě několikrát zvali ven, ale nešel jsem. Seděl jsem doma na zadku, čuměl do zdi a dělal kulové.

,,Harry, tak se neboj," řekla s klidem, když jsme stáli před otcovými dveřmi. Vzala moji ruku, políbila ji a nakonec pevně stiskla.

,,Já to nezvládnu," přiznal jsem se jí. Hlasitě si oddechla. Stoupla si na špičky, jelikož byla o dost menší a políbila mě.

,,Lásko, jsem tu s tebou, byla jsem a vždycky budu," vyslovila. Usmál jsem se na ni a zmáčkl zvonek. Čekal jsem a pevně držel drobnou ruku Lucy.

,,Ahoj Harry, to je dost, že se taky jednou ukážeš," pokusil se hned o vtip můj otec. Sám se tomu zasmál.

,,To je moje přítelkyně Lucy," představil jsem otcovi, ,,Lucy, to je můj otec."

,,Dobrý den, těší mne, pane Stylesi, " podala mu ruku a sladce se usmála.

Můj otec mě zval zase k sobě domů, ale odmítl jsem to. Bez Lucy to totiž nezvládnu. Bez Lucy se mi nikam nechce.

,,Já se taky těším," po hodně dlouhé době jsem odpověděl mamce. Nechápavě se na mě podívala a pak přikývla.

,,Jdu se trochu projít," oznámil jsem jí.

,,Dávej na sebe pozor. Nerada bych, aby se ti něco stalo," řekla tak starostlivě. Protočil jsem očima. Vůbec jsem se nepřevlékl a vyšel z domu.

_________________________
Ahoj, všem se moc omlouvám, že dlouho nevyšla kapitola. Nebyla inspirace a vždy, když jsem si sedla a řekla, že budu psát, tak to prostě nešlo.
Děkuji za všechnu podporu, votes, komentáře, které mě vždy zvednou náladu !

xx Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat