*Harry*
,,Všechno nejlepší, miláčku," popřála mi k mým narozeninám Dorothy.,,Všecko nejlepší, štejdo. Ať še ti líbí doma a ve školce," řekla mi Lucy. Zasmál jsem se společně s Dorothy. Lucy mi dala obrázek, který nakreslila. Byl jsem na něm já, Dorothy, Adell, Niall a Lucy. Stáli jsme u mého domu, který byl takový, jaký jsem si vždycky představoval. A byli jsme všichni šťastní. Akorát někdo nám tady a i na obrázku chyběl, o tom ale Lucy vůbec nevěděla.
,,Lásko?" upoutala mou pozornost Dorothy. ,,Mám pro tebe taky jeden dárek. Malý, ale myslím, že ti udělá radost." Podala mi malou tašku, ve které byl taky obrázek.
,,Cos mi namalovala?" zasmál jsem se. Dorothy se jen usmívala. Vzal jsem obrázek do ruky, rozložil jsem ho a podíval se.
,,Vážně?" radostí jsem upustil fotku z ultrazvuku. Čekáme miminko. Dorothy jen přikývla. ,,Lásko, to je ten nejlepší dárek, co jsem kdy dostal."
,,Gratuluji, brácho," poplácal mě po rameni Niall.
,,Glatuluji, blácho," zvedla Adell Lucy, která mě také poplácala po rameni a snažila se napodobit Nialla. Byli šťastná rodina, nic jim nechybělo. Bylo tak krásné vidět, že jeden z mých nejlepších kamarádů je šťastný.
,,Tati, ploč se jmenuji Lucy?" zaskočila nás svou otázkou Lucy. Vůbec jsem nechápal, proč se zeptala. Jsou jí sice dva roky, ale nikdy se tady na to nezeptal. Niall se na mě podíval. Jen jsem se snažil usmát, ale nešlo to. Všechna ta bolest na mě zase dopadla. Dva dlouhé roky jsem skrýval tu bolest. Alespoň jednou za den jsem si na ní vzpomněl. Snažil jsem se ji zakrývat, hned potom, co jsem začal chodit s Dorothy.
Potom, co jsem se dozvěděl, že Lucy nepřežila, seděl jsem pořád v nemocnici a říkal si, že je to jen zlý sen. Ona prostě nemůže zemřít. Dorothy si mě všímala. Začal jsem se s ní stýkat častěji, začali jsme spolu chodit. Jediná chápala, jak se cítím. Zůstal jsem s ní ve Francii. Nemohl jsem se vrátit domů, vše mi připomínalo moji Lucy.
Naposledy jsem se se všemi kamarády viděl na pohřbu. Kluci na mě dívali skrz prsty, protože jsem tam byl s Dorothy.
Pár dnů potom, co zemřela, se Adell a Niallovi narodila dcerka, kterou pojmenovali Lucy.
Malá Lucy je jí podobná hlavně v myšlení.
Tak moc mi chybí. Lucy stejně v hloubi duše pořád miluju a nikdy jsem nepřestal.
Bude navždy v mém srdci. Nikdy na ni nezapomenu. I když mi začíná nová kapitola života. Lucy zůstane navždy v mém srdci.KONEC
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanfictionKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...