*Lucy*
,,Mami? Já jdu na tu párty u Derecka!'' sběhnu schody a zakřičím na mamku. Včera jsem dostala pozvání na párty u Derecka, chodí do 3.C a je docela fajn, ale nikdy jsem se s ním nebavila. Ze začátku se mi na ni moc nechtělo, ale nakonec jsem si řekla, že přijdu alespoň na jiné myšlenky.,,Dobře, užij si to,'' přijde ke mně mamka, obejme mě a ještě mi zamává na cestu. Vyjdu ze dveří a pokračuji po naší ulici, Dereck nebydlí daleko. Vůbec nevím, co od té party čekat. Alespoň nebudu sedět celý den doma a přemýšlet o mém životě.
Dojdu ke dveřím, kde se koná party. Už na chodníku je slyšet hlasitá hudba a trochu cítit alkohol. Zaťukám. Nikdo neotevírá, tak si otevřu sama a vejdu do domu. Hudba je ještě hlasitější a opravdu je cítit alkohol a cigarety. Je mi z toho trochu blbě.
,,Ahoj, Lucy,'' objeví se mi za zády Dereck. ,,Jsem moc rád, že jsi přišla, fakt mě to potěšilo.''
,,Moc děkuji za pozvání,'' upřímně mu poděkuji. ,,Teď, když mě dovolíš dala bych si něco k pití.''
,,Já ti něco donesu!'' nabídne se, trochu divně se na něj podívám. Je ke mně nějaký hodný. Ne, já se určitě zase zklamu.
,,Děkuji, já... vystačím si sama,'' odbyju ho. Zamračeně si mě prohlédne, po chvíli se ale usměji a odejde. Konečně.
Jdu si pro nějaké pití, které je na párty zadarmo. Vezmu si Coca Colu, jelikož nemám chuť na alkohol. Když odcházím, spatřím Harryho. On a na párty? Rychle se proplazím mezi davem lidí, aby mě neviděl. Jdu směrem do obýváku, nejspíše. Hraje hlasitá hudba a zrovna je ploužák. Udělám si místo na židli a sednu si do ní. Někteří se zvednou a tancují, ale moc jich není. Jen tak je pozoruji a zase přemýšlím.,,Smím prosit o tanec?'' uslyším velice povědomý hlas. Harry. Co po mně zase chce?
,,Dovolíš?'' řeknu mu a obejdu ho. Nemám na něj náladu. Na nikoho!
,,Kam odcházíš?'' zastaví mě udýchaný Dereck, když se chystám odejít domů. Věděla jsem, že sem nemám chodit.
,,Domů,'' rozhodně odpovím. Dereck si mě zase prohlíží. Jeho pohled mi není moc příjemný.
,,Nechoď, prosím. Zatancuj si se mnou alespoň jednou,'' zaprosí. Změřím si ho od hlavy až k patě a nakonec přikývnu. Absolutně se mi nechce, ale alespoň mi dá pokoj. Třeba ten tanec nebude zas tak špatný.
Chytne mě za ruku a přitiskne se ke mně. Není mi to příjemné, protože je na mě nalepený. Dívám se po lidech, kteří tancují. Když dojdu pohledem doleva, spatřím Harryho jak vedle nás tancuje s blondýnkou... Kate! Co ona tady dělá?! Harry Derecka probodává pohledem, což nechápu. Nejsem jeho! Pustím Derecka a odbíhám ke dveřím a následovně domů. Dereck za mnou ještě něco volá, ale neotáčím se. Nechci vidět Kate, která může za všechnu moji bolest, ani Derecka, Harryho ani nikoho!Sundám si ty blbé podpatky, z kterých mě bolí nohy. Jde se mi bez nich líp.
Mobil jsem nechala doma, takže ani nevím, kolik je hodin. Rychlým krokem jdu domů, hlavně aby už tam byla!**
Ráno se probudím v jedenáct hodin. Je mi blbě. To jsem toho ani moc nevypila, jen trochu Coca Coly.
Domů jsem včera přišla něco málo po půlnoci, což nebylo ani moc dlouho. Rodiče už spali, nic jsem jim neříkala o té party.,,Škola a doprdele!'' zakřičím. Vůbec jsem si neuvědomila, že musím dneska do školy. Nikam se mi nechce a hlavně mi přijde dopis, jestli mě vzali do USA nebo ne.
Jdu se rychle podívat do schránky. Bude tam už dopis?! Vezmou mě? Tolik otázek, na které neznám odpověď.
Když přijdu ke schránce, je tam dopis a je pro mě! Odesílatel je Jazyková škola z USA. Moje srdce začne bít ještě rychleji.,,Tak jdu na to,'' povzbudím se a otevřu dopis. Když vidím rozhodnutí, nemohu tomu uvěřit!
*Harry*Kate: Pojď na tu party u Derecka dneska!
Harry: Ses zbláznila, ne? S tebou určitě ne!
Kate: Dám ti pokoj, když dneska půjdeš, Hazzouši!
Harry: Naposledy a pak už mi dáš pro vždy pokoj, rozumíš?!
Kate: Jasně, tak v devět mě vyzvedni.
Dneska jdu na párty u Derecka s Kate. Netěším se na to, ale snad už mi dá pro vždy pokoj.
Je pár minut po osmé hodině a tak se začnu připravovat.
Nějak neřeším, co si na sebe vezmu. Ze skříně vytáhnu první černé džíny, které uvidím a k tomu kostkovaně červenou košili. Vše doplním hnědými boty, které nosím skoro pořád a mohu jít. Outfit za pár minut.
Stojím před dveřmi domu Kate. Je pět minut po deváté hodině a ona pořád nikde. Jako vždy jde pozdě, to jsem nemusel tak spěchat. Za chvíli se otevřou dveře a v nich se objeví Kate. Vlasy má stáhnuté do vysokého culíku, na rtech má rudou rtěnku, která jí ladí s rudými šaty a její podpatky jsou černé. Docela jí to sluší, nevypadá tak uměle, protože make-upu na sobě moc nemá.,,Sluší ti to,'' pochválí mě. Jen na ni kývnu, nejspíše čeká, že jí taky pochválím outfit, ale zcela na ni seru.
,,Jdeme?'' vyzvu ji, usměje se na mě, chytne mě za ruku a jdeme. Jeji stisk mi není příjemný, ale radši nic neříkám a mlčky vedle ní jdu.
Pamatuji si úplně první diskotéku s Lucy, jak se bála. Bylo to strašně super a vždycky na to hrozně rád vzpomínám. Kéž by se to mohlo opakovat.,,Neboj se, je to jen diskotéka,'' usmál jsem se na ni.
,,Neztrapním se? Vždyť já na ní ještě nikdy nebyla!'' posmutnila.
,,Neboj! Pojď, bude to fajn,'' povzbudil jsem ji. Jen se na mě usmála, vzala mě za ruku a políbila mě.
,,Jdeme?'' opatrně řekla.
,,Jdeme!''
Dorazíme na párty.Dereckův dům je hodně veliký, má dvě patra, ve kterých se párty koná. Ten dům se mi ale docela líbí.
Nemohu se ani moc rozhlédnout po jeho domu, jelikož Kate mě pořád někam táhne. Vysmeknu se jí a jdu si pro pití. Vezmu si nějaký alkohol a jsem spokojený. Snad to s Kate celý večer vydržím.
Když jsem v obýváku, zrovna hraje pomalá písnička. Někteří tančí a někteří se naopak baví úplně jinak. Ona je tady Lucy? Vidím ji sedět opodál.
,,Smím prosit o tanec?'' opatrně se jí zeptám. Vylekaně se otočí a naprosto mě ignoruje. Potom se zvedne a řekne mi: ,,Dovolíš?'' Neuhnu se jí a čekám, co udělá. Obejde mě a jde ke vchodovým dveřím. To jsem to zase vyvedl.,,Pojď tančit!'' zakřičí mi do ucha Kate až leknutím nadskočím.
,,Poprvé a naposledy,'' zamumlám. Kate se vítězně usměje, vezme mě za ruku a táhne mě na parket.
Po chvíli tancování s Kate, vidím Lucy s Dereckem! A se mnou tancovat jako nešla?! Fakt nechápu, co jí pořád dělám!
_________________Strašně moc Vám děkuji za 1K přečtení, když jsem to viděla, skákala jsem radostí! ♥
Za všechno moc děkuju♥xx Vall
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanficKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...