*Lucy*
,,Děkuju, jsem rád, že můžu sedět s tebou," usmál se, odložil si věci a poslouchal výklad učitele.
,,Jo, není zač," odpověděla jsem mu, on se na mě zase usmál. Byl to tak krásný úsměv.
Po skončení celého dne ve škole jsem čekala na holky. Nevěděly jsme se od první hodiny.
,,Tak co?" zeptala se mě Teress a zamrkala na holky. Rozesmály se a já na ně nechápavě koukala.
,,Co ten novej, ty blbko," plácla mě po čele Adell.
,,Co by? Nic," usmála jsem se a odešla. Když jsem se otočila, holky tam stály a nechápavě se za mnou koukaly. Poslala jsem jim vzdušnou pusu a vyběhla ven.
Na školním hřišti byly dvě houpačky a prolézačky. Sedla jsem si na houpačku, dala si sluchátka a poslouchala muziku.
,,Lucy? LUCY?!" slyšela jsem přes sluchátka. Otočila jsem se, skláněl se tam Harry a zářivě se usmíval.
,,Ehm, ahoj?" odložila jsem si sluchátka a upřela pohled na Harryho. Sedl si vedle mě na houpačku. Ach jo!
,,Copak potřebuješ?" chtěla jsem být sama, ne s Harrym ani s nikým jiným.
,,Nic, jen jsem tě viděl běžet ze školy, od holek. No, přišel jsem za tebou. Jaký máš názor na toho nového kluka? Jackieho?
,,Jacka," opravila jsem ho, provinile se usmál, ,,podle mě je v pohodě. Vypadá sympaticky."
,,Nepřijde mi," zamumlal si, ,,mně v pohodě nepřijde. Docela po tobě jede, nepřijde ti?" vykulila jsem na něj oči a oddechla si.
,,Jako promiň, ale proč bych se ti měla zpovídat? Vím akorát, jak se jmenuješ, nic jiného a ty mi řekneš tohle? I kdyby po mně jel, tak to je snad jedno, ne? Víš, co? Nech mě už konečně na pokoji!" rozkřikla jsem se na něj a odběhla jsem, Harry už mě štve!
*Harry*
,,Jako promiň, ale proč bych se ti měla zpovídat? Vím akorát, jak se jmenuješ, nic jiného a ty mi řekneš tohle? I kdyby po mně jel, tak to je snad jedno, ne? Víš, co? Nech mě už konečně na pokoji!" zakřičela na mě Lucy a odběhla.,,Lucy, počkej!" snažil jsem ji zastavit, ale byla hodně rychlá. Běhala za školu, dřív.
Šel jsem domů se sklopenou hlavou. Začalo pršet.
,,To tak chybělo," řekl jsem si pro sebe.
,,Lucy?" usmál jsem se na svoji nejkrásnější holku.
,,Ano?"
,,Víš, že jsi to nejlepší, co mě kdy potkalo? Miluju tě, Lucy, navždy.
,,Harry," zašeptala a políbila mě.
,,Tak jdeme?" zeptal jsem se jí a ona přikývla.
Vzpomínky. Bolí to. Kéž by si vzpomněla, aspoň na to krásný. Byly to nejlepší chvíle v mém životě, s Lucy. Než se stala ta blbá věc! Proč se to muselo stát zrovna mně?!
_____________
Děkuji za všechnu podporu♥
xx Vall
ČTEŠ
Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)
FanfictionKdyž se Lucy probouzí v nemocnici, vůbec nic si nepamatuje. Postupem času si začne vzpomínat na svoji rodinu a kamarády. Ale co její přítel Harry? Vzpomene si na něj vůbec? Jak to bude pokračovat s jejich láskou? Je to můj první příběh, prosím, be...