15.

161 6 2
                                    

*Lucy*

Další den ve škole jsem se cítila divně. Jako bych na sobě cítila pořád něčí pohled. To se ti jen zdá, Lucy!

Šla jsem na první hodinu a jak jsem přemýšlela o svých pocitech a dalších věcech, do někoho jsem narazila.

,,Promiň, omlouvám se,'' začala jsem se sklopenou hlavou. Podívala jsem se, kdo to je. Pohledný, vysoký blonďák s modrými oči.

,,V pořádku. Nevíš, kde je 2.C?'' zeptal se mne a já jen přikývla. Ukázala jsem mu rukou, jakým směrem je třída, kterou hledá a odešla jsem na hodinu. 


,,Sedím vedle Jacka, sakra!'' okřikla jsem se potichu, když jsem přišla do třídy. Jack už seděl v mé lavici. Přišel mi nějaký naštvaný. Rychle jsem se posadila a jen jsem mu zamumlala ,,Ahoj'', na které ani neodpověděl. Asi mě neslyšel.

Hodina probíhala nudně. Výklady učitele jsem neposlouchala, vrtala mi hlavou ta Kate včera, ty její řeči a to, co jsem se dozvěděla. Z očí mi začaly téct slzy, snažila jsem se to zakrýt, ale nešlo to.

,,Lucy? Děje se něco?'' uslyšela jsem hlas učitele.

,,Ne, omlouvám se,'' provinile jsem si utřela slzy.

,,Není ti dobře? Můžeš jít domů, omluvím tě u ostatních učitelů,'' usmál se na mě.

,,Děkuju, možná to bude lepší,'' odešla jsem ze třídy. Bylo mi hned lépe. Vlastně... nechápu, co se to se mnou děje?! Poslední dobou toho je na mě moc, všechno to, co jsem se dozvěděla není mi to příjemné.


Doma jsem si zapnula notebook a hned šla na facebook. Nic nového. Po chvilce mi ale přišla žádost o přátelství. David Iffly? Kdo to je? Přijmula jsem tu žádost a hned jsem mu napsala.

Lucy: Ahoj :) My se známe?

David: Ahojky :) Jojo, dneska jsme do sebe ve škole narazili. 

Lucy: Aha, promiň! :)

David: Nevadí:) Cože jsi už doma?

Lucy: Nebylo mi dobře, tak jsem šla domů.

David: Aha. My máme literku, která mě nebaví. Vaše škola je jinak ale moc hezká. I pěkný holky tady jsou... třeba ty :*

Lucy: Ty jsi novej? Aha. No, tak děkuju :)

David: Půjdeš někdy ven? 

Lucy: Někdy třeba ano :)


Tak třeba nebude zase tak špatný kluk. 


*Harry*

Ve škole se na mě Lucy ani nepodívala a pak odešla ze třídy. Nebylo jí dobře, asi. Pořád ji chci zpátky a myslím na ni každou chvíli, ale je to těžký, když ona o mě nejeví zájem. Nevzpomíná si. Už bych mohl začít normálně žít a nemyslet na ni pořád. Ty chvíle s ní ale nejdou zapomenout. Když jsem ji líbal na její malé, hebké rty a díval se do jejích oříškových očí, když se snažila zakrýt slzy, abych neviděl, že je smutná, když se smála a říkala mi, že mě miluje a nic nás nerozdělí. Proč to tak nemůže být doteď?!

,,Harry? Posloucháš mě?'' oslovil mě Louis.

,,Promiň, cos říkal?'' zasmál jsem se. Obrátil oči v sloup.

,,Že je stejně hezký, že se zase Niall a Adell usmířili. To dítě jejich vztah podle mě posílilo,'' odříkal mi svoji stupidní myšlenku, která mě vůbec nezajímala, ale dělal jsem, jakoby jo. 

,,Jo, třeba jo,'' zastrčil jsem židli a odešel na oběd. Snad bude něco dobrého. Když jsem vcházel do jídelny, zastavila mě Kate, nechtěl jsem ji vidět, ale odtáhla mě.

,,Harry, ta tvoje se má na co těšit,'' usmála se svými velkými rty.

,,Na co, prosím tě?'' vysmál jsem se jí do obličeje. Nasadila kamenný výraz a odfoukla si vlasy z obličeje.

,,Uvidíš, tobě se zpovídat nebudu, ale jen jsem tě chtěla informovat, aby ses pak nedivil, Hazzoušku,'' poslala mi vzdušný polibek, kamenný výraz zmizel a odešla.

,,Jo, už se těším!'' zakřičel jsem na ni ještě. Neotočila se, ale mně už byla tak nějak jedno, hlavně, že odešla, to mě těšilo nejvíce. 

Na oběd jsem šel hned po super rozhovoru s Kate. Kluci už seděli na našem obvyklém místě a čekali na mě.

,,Kde jsi byla tak dlouho?'' vyptával se Niall.

,,Měl jsem rozhovor s Kate. Něco mi říkala o tom, že se má Lucy na co těšit,'' zasmál jsem se a kluci na mě koukali s otevřenou pusou.

,,Hele, ona je schopná všeho, moc se nesměj,'' obával se Niall a kluci přikývli.

,,Vážně tomu věříte? Ona vždycky něco naslibuje a pak se stejně nic nestane, tak ať si třeba políbí ten svůj zadek,'' upřímně jsem řekl svůj názor. 

,,No, aby ses pak nedivil,'' po chvíli projevil svůj názor Liam.

,,Jo, jasně, budu na Lucy dávat pozor, i když o to nestojí,'' už mi nebylo do smíchu. Co když se jí opravdu něco stane?


_____________________________

Tak doufám, že se Vám dnešní díl líbil. Děkuji za 600+ přečtení <3

xx Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat