20.

162 9 0
                                    

*Harry*

Seděl jsem u její postele a držel ji za ruku. Nechápu, proč to udělala. Stalo se jí snad něco? Kéž by mi na to mohla odpovědět.
,,Probuď se, prosím,'' tiše ji poprosím, i když vím, že mi nemůže odpovědět. Přijde mi, že to je nedávno, co jsem ji držel za ruku, když dostala míčkem do hlavy. Nemělo se to stát...

Sedím u Lucy už docela dlouho, na chvíli jsem spal a když jsem se probudil, tak tam seděl David. Konečně jsem si ho prohlédl zblízka. Vypadal trochu jako buzna, jak jinak, že? Seděl u Lucy a držel ji za ruku, asi si mě nevšiml nebo nevím, co tam dělal. 

,,Co tady děláš?'' výhružně jsem se probral a zeptal se ho. Otočil se na mě, pustil její ruku a smutně se na mě podíval.

,,Můžu za to já,'' přiznal se mi, viděl jsem, jak mu z očí tečou slzy.. Vykulil jsem na něj oči a čekal, co dál řekne. Překvapilo mě to, myslel jsem si, že je to svině, ale až takováhle? Že by něco udělal Lucy?


,,Kate si mě najala, abych ji zneužil, tak jsem to udělal,'' začne a já mám chuť mu teď a tady rozbít hubu, jak to mohl jen udělat?!  ,,pěkně mě to sere.''

,,To by mělo! Víš, že se nemusí probudit?! Vypadni od ní!'' zakřičím, zvednu se ze židle a strčím do něj. Nechá se, tak mu rovnou i vrazím. Přiběhne sestřička, která mi začne domlouvat, ať tam nekřičím a další její kecy, který mě nezajímají. Chci hlavně, aby ta nagelovaná buzna ihned vypadla od mojí Lucy a nepřibližovala se  k ní! 

**

Každý den alespoň na pár minut jsem  v nemocnici, pořád v tom samém pokoji, na samém místě a u toho samého člověka. Už jsou to dva týdny a ona se pořád neprobouzí. Jednou jsem slyšel doktora, jak mluví s rodiči Lucy a říká, že jak dostala míčkem do hlavy a teď další úraz hlavy, že to není moc dobré. Je to spíš hodně špatné. 
Davida jsem taky už dlouho neviděl, ale Kate se tady docela ukazovala. Bojím se, aby Lucy třeba neodpojila nebo jí prostě něco neudělala.

,,Harry?'' uslyším hlas. Stojí tam Adell v celé své kráse. Ty časy, kdy jsem chtěl i ji. 

,,Co je?'' řeknu naštvaně. Moje kruhy pod očima už jsou hodně viditelné, skoro každou noc totiž nespím a myslím pořád na Lucy, na to, jaké by to bylo být s ní. 

,,Nebuď nepříjemný, prosím. Jdu na kontrolu s Niallem, tak my se potom stavíme, jo? A nezoufej, Lucy je silná, zvládne to!'' snaží se mě povzbudit, ale stejně mě to nepomáhá. Kývnu jí na souhlas, ale stejně mě to nezajímá.


Adell s Niallem přijdou asi za hodinu. Oba se usmívají od ucha, jak já jim to štěstí přeji. 

,,Prohlídka byla úplně super!'' šťastně se usměje Adell a obejme Nialla. 

,,Super,'' prohodím. Nezajímají mě nějaké kecy o tom, jak se těší. Přeji jim to, ale vědí, že mě to ničí. Já už jsem mohl mít dítě s tou nejlepší holkou na Zemi. 

,,Jdi si odpočinout, kámo,'' přátelsky mě poplácá Niall. Protočím očima. Nikam se mi nechce.

,,Nikam se mi nechce,'' zívnu. Niall se na mě podívá vážným výrazem.

,,Harry, vážně, pojď. Odvedu tě,'' nabídne mi. Nikam se mi nechce, ale nakonec přikývnu. Niall se usměje, jde k Adell a něco jí pošeptá, když jí to říká, kouká se soucitně na mě a jemu přikyvuje. Bože!


,,Kate?! Cos to doprdele udělala?!''

,,Nic, co by se ti nelíbilo.''

,,Kvůli tobě se mnou Lucy nemluví a kvůli tomu všemu šla na potrat!''

,,To jsem nevěděla, sakra... Ale u mě budeš mít vždy náruč otevřenou.''

,,Trhni si, ty náno pitomá!''

,,Ale v posteli jsi mi říkal jinak nebo když si mi koupil to nové prádýlko.''

,,Jdi s tím fakt někam. Máš snad málo peněz?! Že jsi chtěla i po mně?!''

,,Přestaň mně už nadávat! Chtěl jsi to sám, tak z toho neobviňuj jen mě! Že já s tebou ztrácela čas, jsi akorát namyšlený frajírek!''

,,Ty máš co říkat a dej už mi pokoj! Počkej, co se stalo Lucy? Sakra!''


Zase vzpomínky. Jen se na chvilku zamyslím a hned se mi vybaví osudný den, kdy jsem přišel o to nejbližší v mém životě. Lucy, vrať se mi! 

,,Tak půjdeme?'' probudí mě z myšlenek blonďatá hlava. Nemám náladu se s ním bavit, tak jen přikývnu. Ach jo.

,,A mluvit nebudeš?'' vyptává se mě dál, když odejdeme z pokoje, kde leží Lucy. 

,,Nechce se mi... dej už mi taky pokoj,'' zabručím. Omluvně zvedne ruce a dál už se nebavíme. Fakt na to nemám náladu.


*Lucy*

Už jsem probuzená docela dlouho, ale nechci, aby to věděl Harry nebo David. Vím, že u mě Harry pořád sedí a je mu smutno, všechno vím a slyšela jsem to, ale nechci, aby mu doktoři řekli, že už jsem se probudila.
Harry teď po delší době odešel s Niallem domů. Adell tady se mnou zůstala. I ona ví, že jsem probuzená docela dlouho.

,,Už mě štve, jak tady pořád vysedává, mám o něj strach,'' svěří se mi kamarádka. Její bříško už je viditelné a moc jí to sluší.

,,Kdybys slyšela, co tady všechno říká. Je tady skoro pořád. I David tady byl,'' jméno toho kluka zašeptám, je mi hnusně, když slyším to jméno nebo když ho vidím. Je mi špatně z něj. 

,,Teress a Ronnie přijdou asi až zítra, teď toho je do školy hodně,'' oznámí mi Adell a pohladí si bříško.

,,Tobě to tak sluší!'' polichotím jí. ,,Už víte, co to bude?''

,,Ne, ještě ne. Teď jsem ve třetím měsíci, tak uvidíme. A děkuju, hrozně si to užívám, nakonec jsem ráda, že jsem si toho rošťáka nechala,'' zasměje se. Je fajn, že si s někým mohu povídat a neležet jen v posteli a předstírat, že spím, což dělám skoro celý den, když je tady Harry.

,,Lucy a co tě to napadlo nechat se srazit?'' po chvilce mi položí ne moc příjemnou otázku.

,,Já o tom nechci mluvit. Prostě jsem si přišla zneužitá a přijdu si tak pořád, já ho tak nenávidím!'' zakřičím a slané vodopády se začnou spouštět z mých očí. 

Soucitně se na mě dívá. ,,To bude dobrý, Lucy, neplakej. To jsem nechtěla.''

,,Ty za to nemůžeš,'' už trochu uklidněně řeknu,  ,,a za všechno může ta kráva Kate! Ono, kdyby ten kluk nebyl tak blbej, taky to dělat nemusel, ale co by pro tu bárbinu neudělal?!'' 

,,Už to neřeš, ze školy ho vyhodí, doufám. Stejně tam skoro nechodí,'' poví mi Adell. Trochu se usměji.

,,Taky doufám, kéž by! Zasloužil by si to, hajzl,'' ulevím si posledním slovem. Kamarádka se rozesměje.

,,A ty nechodíš už do školy?'' pokračuji v konverzaci, jelikož nevím, co bych dál řekla.

,,No, jako chodím, ale spíš dopisovat testy a tak. Holky mi totiž učení nosí do školy, doktor mi moc nedoporučuje, abych chodila do školy, spíš bych se měla šetřit, no. Tak se snažím,'' upřímně mi odpoví.

,,Mně ta škola i docela chybí,'' zasměji se. Adell se rozesměje se mnou.

,,To nechápu, já bych do ní nemusela chodit snad vůbec,'' prohodí rukama a obě se zase rozesmějeme. Tohle mi chybělo! Podívat si s někým. Chybí mi i moje další kamarádky. 


,,Lucy?!'' odkašle si někdo. Odvrátím pohled od Adell a podívám se ke dveřím. A sakra, Harry! Ne, ne, on mě neměl vidět smát se a probuzenou!

_____________________________________________________________


Tohle je další kulatá kapitola :) Děkuji všem, že to pořád čtete a baví Vás to :) Blížíme se k 1 000 reads♥ 

xx Vall


Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat