19.

144 7 2
                                    

*Lucy*

Probudím se. Strašně mě bolí hlava. Nechápu, co se stalo a proč jsem v posteli?! Podívám se pod peřinu a nemůžu uvěřit tomu, že jsem nahá!

,,Sakra!'' dojde mi, co se stalo. Začnou mi téct slzy, to se nemělo stát! Ve dveřích se objeví David a tím jeho přiblbne krásným úsměvem se na mě směje.

,,Udělalo ti to dobře?!'' zakřičím na něj. Civí na mě a nechápe. Nahlas polknu.

,,Co? Nechápu, co myslíš, zlato,'' sedne si ke mně na postel, ale já odstrčím. Zvedne ruce, jakože se vzdává. 

,,Tak ty mi něco hodíš do pití, znásilníš mě a pak se mě ptáš?! Potom všem?! Jsi hrozná svině a vypadni z mého pokoje. Já blbá ti věřila a tys toho zneužil?! VYPADNI!'' neudržím se a začnu na něj křičet. Je mi jedno, že jsem nahá, vstanu z postele a vystrčím ho z mých dveří. Pořád na mě kouká a nic nechápe.

Zavřu za ním dveře a jdu si pro župan. Já jsem tak blbá!

,,Lucy,'' ozve se za dveřmi. Si myslí, že mu budu věřit potom, co mě zneužil?! Rychlým krokem dojdu ke dveřím, za kterými je pořád ten samý člověk a chci něco říct, on mně ale dá prst na pusu.

,,Nech si to vysvětlit, prosím,'' zanaříká. Podívám se na něm výrazem, jestli mu to přijde normální.

,,Za všechno může Katt.. já...,'' skočím mu do řeči, protože absolutně nic nechci slyšet od člověka, kterému jsem věřila a ZASE jsem naletěla.

,,Drž už hubu a jdi pryč, říkám to naposledy!'' hrubě ho vezmu za ruku a odvedu k vchodovým dveřím, které otevřu  a Davida za nimi nechám. Nechci ho vidět, už nikdy! A je mi jedno, jestli za to může Katt, vlastně bych se tomu ani nedivila. Proč ji ale poslouchal?! Co jsem mu kurňa udělala?! 

Harry: Jsi v pohodě?

Lucy: Neměla bych být?! Nechte mě všichni na pokoji už!!

Harry: Promiň, mám o tebe jen strach.

Lucy: Tak neměj! Postarám se o sebe sama! NAZDAR!

Jsem na něj dost hnusná, ale už mě štve, jak se o mě každý stará. Jako kdybych byla malé dítě. Sakra! Zase ti blbý myšlenky.

**

Poslední dobou jsem hrozně mrzutá a štve mě to. Na všechny okolo mě jsem zlá, přitom ani nechci. Holky se se mnou skoro už ani nebaví, protože každá se teď zajíme o něco jiného. Adell, jak je těhotná, tak už moc nechodí do školy, hlavně se stará o to, aby měla zdravé miminko a všechno bylo v pohodě. Niall za ní chodí vždy, když může. Harry, Liam a Louis s těmi se nebavím, takže ani neřeším to, co dělají a Ronnie a Teress? Ty se teď hodně baví spolu, chodí nakupovat a tak... naše čtyřka se už nejspíše rozpadla.

Jednou, když jdu ze školy, mám sluchátka v uších a přemýšlím o těch krásných časech s holkami, tak nějak nedávám pozor na přechodě, nerozhlédnu se a pak už jenom vidím, jak se auto blíží a tam jen stojím a ani neutíkám na stranu, jako bych chtěla umřít. Spadnu na zem a už vidím jen černo. Zase černo.


 *Harry*

Lucy se mi zdá poslední dobou nějaká divná. Od té doby, co jsem si s ní psal, tak se o ni docela bojím. Co když jí Kate něco udělá?! Nebo už udělala?!

Když Lucy odchází ze školy, rozloučím se s klukami a jdu za ní. Třeba uvidím, co ji trápí. Nasadí si do uší sluchátka a poslouchá písničky. Dneska jí to vážně sluší! Má na sobě černé roztrhané kraťasy, v kterých jí krásně vynikne jeji vypracovaný zadeček, a k tomu má bílé tílko s malým výstřihem. 

Na přechodu musím počkat, než odejde, protože by mě mohla vidět. Jde přes přechod, ale potom se zastaví a uvidí blížící se auto, může ještě proběhnout a nic se jí nemusí stát, ale ona tam stojí a čeká!
Rozběhnu se za ní, ale už je pozdě... auto ji srazí a Lucy padá na zem. 

,,Lucy!'' zakřičím a skláním se k ní. Řidič z auta rychle vyběhne, zavolá sanitku. 

,,To jsem nechtěl! Sakra!'' nadává si vinný, kterému patří auto. 

,,Nemohl jste za to,'' upřímně mu řeknu, ,,pozoroval jsem ji a mohla přejít, ale stála tam a čekala,'' posmutním a řidič se snaží usmát, má smutný úsměv. 

Sanitka doráží, naloží Lucy na nosítka. ,,Chci jet s ní,'' řeknu jim. Sestřička se na mě soucitně podívá.
,,To nepůjde, mladý muži. Chápu, že chcete jet s vaší přítelkyní, ale to může jen rodina,'' odpoví mi. Přítelkyní? Kéž by. Nechám ji ale myslet si, že je to má přítelkyně.

,,Dobře, ale aspoň zavolám rodičům Lucy,'' odpovím sestřičce smutně. Přikývne, nasedne do sanitky a odjíždí.

,,Haló?''

,,Dobrý den, Lucy byla sražena autem, tak je v nemocnici.''

,,Harry?! Cože? Ale.. děkuju, že jsi mi dal vědět, hned tam jedu!''

Ještě rychle napíšu SMS klukům a holkám do společné skupiny.

Harry: Lucy je v nemocnici. Srazilo ji auto. Je to v prdeli.


__________________________________________________

Děkuju za všechno♥

xx Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat