7.

223 11 0
                                    

*Lucy*

,,Nic," odpověděla jsem Adell nervózně.

,,Tak proč..," nedořekla, ,,to je jedno. Já si to zjistím od Nialla, neboj,'' zasmála se sama sobě. 

,,Holky, já už půjdu," ozvala jsem se po chvilce.

,,Tak brzo?" vykulila na mě oči Ronnie.

,,Já jdu zítra už do školy, tak si potřebuji připravit věci a tak..., znáš to,'' usmála jsem se.

,,Dobře, tak ahoj," řekly mi holky, já jim zamávala. Nazula jsem si boty a šla domů. Po cestě jsme si vytáhla mobil a napsala Niallovi.

Lucy: Adell to málem zjistila.

Niall: Ach jo.

Lucy: Nesmí se to už opakovat. Určitě to ale zjistí. To si piš!

Niall: Lucy...prosím tě.

Dál jsem se s ním nezabývala a pokračovala v cestě. Zítra jsem šla do školy a moc jsem se těšila.
Už jsem byla skoro u nás doma, když jsem spatřila Harryho.

,,Ahoj, zlato," vynořil se a pozdravil mě. 

,,Neříkej mi tak, nejsem tvá."

,,Promiň," omluvně mi řekl a přidal k tomu divný úsměv.

,,Teď mě omluv. Musím už jít," omluvila jsem se mu Harry přikývl. Ještě za mnou něco volal, ale já ho neposlouchala.


*Harry*
,,Teď mě omluv. Musím už jít," řekla mi a obešla mě. 

,,A Lucy..strašně tě miluju," myslel jsem, že to slyšela, ale asi ne. Napsal jsem Kate. Kate je vysoká blondýnka s modrými oči. Je strašně oblíbená a kluci po ní šílí. I já... jsem šílel... kdysi, než jsem poznal Lucy.

Harry: Máš čas?

Kate: Ale copak? Chceš si to rozdat?

Harry: Ach Kate, na to máš snad jiný kluky, ne?

Kate: Tak nechoď... nebo jo! Dáme si víno.

Harry: Ok, tak za deset minut jsem u tebe.

Kate byla kus, ale tak trochu blbá a umělá.  Někdy když jsem se potřeboval odreagovat jsem šel za ní a bylo to fajn. Dnes jsem ale neměl náladu na její sexy prádýlko.

,,Ahoj Hazzouši," otevřela mi dveře Kate a objala mne. 

,,Čau Kate," pozdravil jsem ji a vstoupil k ní do domu.

,,Tak co, dáme si to víno?" mrkla na mě. Já přikývl.Kate šla do kuchyně, nalila víno a přinesla ho.

,,Tak co, jak se má ta tvá Lucy?" zeptala se ironicky. Protočil jsem očima. 

,,Není moje. Nevzpomíná si na mě," dopil jsem další skleničku a Kate mi zase nalila.

,,Dost, už mi nenalívej!"

,,Dobře, tak dopij poslední skleničku," nařídila mi a já ji poslechl. Obsah skleničky jsem do sebe do slova kopl. Když jsem víno polkl, zamotala se mi hlava...

___________________________________
Moc děkuju za všechny votes, komentáře a sledování. Moc mě to těší ☺

×× Vall

Vzpomene si vůbec? (Harry Styles)Kde žijí příběhy. Začni objevovat